Back to Top
#TAGS ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ Αιγιάλεια Νάσος Νασόπουλος Γυναικοκτονία Ρούλα Πισπιρίγκου Travel West Forum
Αγγελίες
Μην ψάχνεις, βρες στο
THE BEST

STYLE

/

Τα πιο ποθητά labels στον κόσμο τώρα, ανακατατάξεις στα (ακριβά) γούστα των καταναλωτών

Τα πιο ποθητά labels στον κόσμο τώρα, αν...
Μπακοπούλου Άντυ
[email protected]

Σύμφωνα με την πλατφόρμα Lyst, εκτινάχθηκαν σε ζήτηση Prada και Moncler, γκρεμίστηκε ο Balenciaga, σκίζει η Icare bag

Τί συμβαίνει στο διεθνές προσκήνιο από πλευράς απήχησης των επώνυμων και πιο επιδραστικών fashion brands;

Ανακοινώθηκε η λίστα του τελευταίου τριμήνου για τα πιο περιζήτητα brands από την πλατφόρμα καταναλωτικής «συμπεριφοράς» Lyst. Ο Lyst Index λαμβάνει υπόψη τα «θέλω» των αγοραστών του Lyst app, συμπεριλαμβανομένων των αναζητήσεων εντός και εκτός της πλατφόρμας, των προβολών προϊόντων και των πωλήσεων, τις αναφορές στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τη δραστηριότητα και τα στατιστικά στοιχεία engagement παγκοσμίως. Και αυτή τη φορά είχαμε μετατροπές και μετακινήσεις. Το πιο hot fashion brand αυτή τη στιγμή είναι η  λοιπόν η Prada, καθώς ανέβηκε στην πρώτη θέση για πρώτη φορά, με τις αναζητήσεις να αυξάνονται κατά 37% αυτό το τρίμηνο. Η Moncler εκτοξεύεται κατά 14 θέσεις στον πίνακα και η Bottega Veneta ανεβαίνει άλλες πέντε θέσεις. Η Balenciaga, όπως ήταν αναμενόμενο μετά το σκάνδαλο παιδικής προνογραφίας πέφτει επτά θέσεις και η Gucci έρχεται στη δεύτερη θέση, μετά την αποχώρηση του Alessandro Michele. 

Ιδού ο κατάλογος της κατάταξης

1. Prada

2.  Gucci

3.   Moncler

4.  Miu Miu

5.  Valentino

6.  Bottega Veneta

7.  Loewe

8. Dior

9.  Dolce & Gabbana

10.  Saint Laurent

11. Balenciaga

12.  Nike

13.  Versace

14. Fendi

15. Louis Vuitton

16. Diesel

17. Ugg

18. Burberry

19. Coach

20. Jacquemus

 Τα πιο αγαπημένα fashion items

Όπως αναφέρεται στο άρθρο που συνοδεύει την κατάταξη αυτού του τριμήνου, οι αλλαγές αυτές οφείλονται σε ένα νέο αγοραστικό κοινό, αυτό της Gen Z που δίνει νέα πνοή σε μάρκες που κάποτε ήταν αδρανείς. Ανεβαίνοντας στην 15η θέση – και με πάνω από 1,2 δισεκατομμύρια αναφορές στο TikTok – η επιρροή της Ugg, για παράδειγμα, είναι αδιαμφισβήτητη. Οι αναζητήσεις για τις ultra mini μπότες της αξίας 140 δολαρίων, οι οποίες έχουν εξαντληθεί σε πολλά καταστήματα λιανικής πώλησης, έχουν εκτοξευθεί κατά 82%. Alaïa και Mugler είναι τα «Breakout Brands» αυτού του τριμήνου, καθώς το διαρκώς αυξανόμενο ενδιαφέρον για το Y2K trend ωθεί και τις δύο εταιρείες στο προσκήνιο.

Οι trendsetters και influencers της μόδας ανέβασαν 7 θέσεις ψηλότερα στη λίστα την Loewe, με το puffer jacket της που λατρεύουν όλα τα it girls να είναι το έβδομο πιο δημοφιλές προϊόν αυτό το τρίμηνο. Πιο συγκεκριμένα, το hashtag  #LoewePufferJacket στο TikTok αυτή τη στιγμή έχει 478,5 εκατομμύρια προβολές. Κένταλ Τζένερ και Μάργκο Ρόμπι ανέβασαν τη Bottega Veneta, ενώ η Prada συνεργάστηκε με την Charli D’Amelio ως το πρόσωπο της Linea Rossa FW22. 

Η μεγάλη, καπιτονέ τσάντα Icare του Saint Laurent είναι το πιο hot προϊόν του τριμήνου, με 46% αύξηση στις αναζητήσεις. Mπέλα Χαντίντ, Ρόζι Χάντιγκτον, Ζόε Κράβιτζ, Kιάρα Φεράνι, Σίντνει Σουίνι την κράτησαν καμαρωτά  ενισχύοντας το status της και αγγίζοντας την αίγλη μιας Chanel bag.

 

Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr

Best View