Ο Ιταλός star του Netflix γίνεται έπαθλο, ως ένας από τους πιο ποθητούς άνδρες στον κόσμο…
Πολλές χώρες, ανάμεσα στις οποίες και η Ελλάδα συμμετέχουν στην τελευταία, μεγάλη και πολυσυζητημένη καμπάνια της HELL Energy που έχει προκαλέσει αναστάτωση.
Οι υπερ-τυχεροί διαγωνισμού θα έχουν την ευκαιρία να απολαύσουν δείπνο με τον Ιταλό γόη καρδιοκατακτητή και πρωταγωνιστή των αισθησιακών ταινιών του Netflix «365 μέρες», Michele Morrone, ή να διεκδικήσουν ένα από τα 1.000 ακόμα βραβεία. O Μικέλε, πρέσβης των Dolce e Gabbana και ένας από τους πιο ποθητούς άνδρες στον κόσμο, έχει γυρίσει ειδικά διαφημιστικά όπου πίνει το ενεργειακό ποτό HELL στην καθημερινότητά του. Μάλιστα η επωνυμία που μεταφράζεται σε κόλαση, απογειώνεται με το σύνθημα «Love being in Hell» δίπλα στο πρόσωπο του.


Aπό 17 Φεβρουαρίου έως και 13 Απριλίου, τα δημοφιλή προϊόντα της HELL Energy θα διατίθενται σε limited-edition συσκευασίες, οι οποίες είναι εμπνευσμένες από τον sexy Μικέλε και την προσωπικότητά του, καθώς απεικονίζουν τα χαρακτηριστικά τατουάζ του.
Με κάθε προϊόν που αγοράζουν οι συμμετέχοντες, έρχονται και ένα βήμα πιο κοντά στα έπαθλα. Διατίθενται μπουφάν, sneakers και ταξιδιωτικές τσάντες, ενώ κάθε εβδομάδα, ένας τυχερός μπορεί να κερδίσει ένα iPhone 16 ή αποκλειστικό δείπνο με τον Μορόνε στην Ιταλία! Επίσης κυκλοφορεί το παιχνίδι «Winning Saturdays», το οποίο περιλαμβάνει σημειωματάρια, τσάντες και limited-edition συσκευασίες ποτών 6 τεμαχίων, εμπνευσμένα κι αυτά από τον ηθοποιό. Ο μεγαλύτερος νικητής θα κερδίσει μια ολοκαίνουρια Mercedes AMG A35 όμως η εικόνα του Μορόνε και η προοπτική ρομαντικού dinner μαζί του φαντάζουν ακόμα πιο ακαταμάχητες από ένα πανάκριβο αυτοκίνητο!

Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr