Η καμπάνια αντιπροσωπεύει το κάλεσμα της φύσης σύμφωνα με τον ιταλό «μεσσία» της μόδας Alessandro Michele
Mια ωδή στην παιδικότητα, την αθωότητα και τα ζώα του δάσους όπως ελαφάκια, σκιουράκια, κουνέλια, πάπιες, κουκουβάγιες, ασβοί, σκαντζόχοιροι είναι η ολοκαίνουρια pre- fall καμπάνια του οίκου Gucci, για το φθινόπωρο του 2020. Μετά την «παρανοική» διαφημιστική εκστρατεία με τα άλογα στο Λος Αντζελες δια χειρός Γιώργου Λάνθιμου για την τωρινή θερινή σαιζόν, ο Alessandro Michele εμπιστεύεται το φωτογραφικό φακό του Alasdair McLellan, σε φυσιολατρικές εικόνες δικής του σύλληψης. Το μήνυμά του είναι να «απολαμβάνουμε ξανά τα απλά πράγματα στη ζωή». Η συνύπαρξη των ανθρώπων με το λατρεμένο ζωικό βασίλειο παραπέμπει σε κλασικά καρτούν της παιδικής ηλικίας. Παρακολουθούμε κορίτσια και αγόρια σε μια αλληγορική παιδική χαρά μέσα στο πράσινο με τα ζώα να τους περιβάλλουν. Υπόκρουση το κομμάτι «Some Velvet Morning» των Nancy Sinatra και Lee Hazlewood.
Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr