Back to Top
#TAGS Αιγιάλεια Κορωνοϊός 200 Χρόνια Από Την Ελληνική Επανάσταση Νάσος Νασόπουλος ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
Αγγελίες
Μην ψάχνεις, βρες στο
THE BEST

STYLE

/

Eίδατε την καμπάνια της Dur; Mε «character» μοντέλο, υμνεί το ανδρικό casual chic

Eίδατε την καμπάνια της Dur; Mε «charact...
Μπακοπούλου Άντυ
[email protected]

Με την εποπτεία της Αγγελικής Δούρου, styling της πατρινής Χριστιάνας Παλούμπη και φωτογράφο τον ονομαστό Θανάση Κρίκη

Σε ένα αθηναικό loft, διαμορφωμένο σε studio (10artistsmanagement), πραγματοποιήθηκε η τελευταία φωτογράφιση της διαφημιστικής καμπάνιας της Dur, του αγαπημένου πατρινού label ανδρικής ένδυσης, που φέτος γιορτάζει τα 60 του χρόνια. Οι συντελεστές εκλεκτοί, με την εποπτεία της Αγγελικής Δούρου, στελέχους της επιχειρηματικής φαμίλιας που δημιούργησε την εταιρεία. Συγκεκριμένα, επιλέχθηκε το μοντέλο Μιχάλης Βασιλάκος, ένα νέο, πολλά υποσχόμενο πρόσωπο στο χώρο, χάρη στην ιδιαίτερη φυσιογνωμία του- μάλιστα πρόσφατα πόζαρε για την H&M και τα Zara. Φωτογράφος ήταν ο άκρως περιζήτητος στο χώρο της μόδας Θανάσης Κρίκης (ένας από τους κορυφαίους στη χώρα μας με super βιογραφικό επθτευγμάτων) και στυλίστρια η πατρινή Χριστιάνα Παλούμπη που έχει θητεύσει σε γνωστά αθηναικά έντυπα. Όπως μας εξήγησε η Αγγελική Δούρου: «Διαλέξαμε τη φιγούρα ενός άνδρα με «διαφορετική» γοητεία που εξάπτει την προσοχή, άλλωστε διεθνώς πια δεν επιλέγονται μοντέλα με την κλασική έννοια της ομορφιάς, ειδικά στις μέρες μας που το κίνημα υπέρ της διαφορετικότητας είναι πολύ ισχυρό και οικουμενικό». Και πράγματι στις τελευταίες εκστρατείες και επιδείξεις κυριαρχούν τέτοια πρόσωπα, όπως π.χ. στον trendsetter οίκο Balenciaga.

Η Dur στην χειμερινή της συλλογή 2020- 2021, επενδύει στη διαχρονική  κομψότητα, την άνεση και την ποιότητα για ένα ολοκληρωμένο all-day look. Στην collection πρωταγωνιστούν τα πόλο πικέ από φίνο βαμβάκι που συνδυάζονται με τζιν ή chinos ολοκληρώνοντας το look με μοκασίνια ή sneakers καθώς η θερμοκρασία στην Ελλάδα επιτρέπει να τα φορά κανείς όλη τη σεζόν. Επιπλέον, για σπορ-casual εμφανίσεις προτείνονται παντελόνια chinos βαμβακερά, peach touch και κοτλέ καθώς η γραμμή για φέτος προβλέπει ελαφρώς πιο φαρδιά μπατζάκια που δεν ξεπερνούν σε μήκος τον αστράγαλο. Για τον άνδρα που προτιμά την άνεση του αθλητικού στιλ  σχεδιάστηκε ένα athleisure μπουφάν, που καλύπτει και τις δυο πλευρές. Θαυμάστε επίσης, τα αγαπημένα πλεκτά ζιβάγκο, που έχουν επανέλθει δυναμικά στον κόσμο της μόδας, αποτελώντας το «new comfort». Στη χρωματική παλέτα ξεχωρίζουν όλες οι αποχρώσεις του καφέ που αποτελούν τάση, με leader το χρώμα του κονιάκ. Η διαχρονική επιλογή του business πουκάμισου σε καρό, ριγέ, ζακάρ, φανελένια ή σταμπάτα με την υπογραφή του εξειδικευμένου σχεδιαστικό team της Dur, είναι επίσης κυρίαρχη στη νέα συλλογή της εταιρίας.

*Σεβόμενη απόλυτα τα μέτρα της Πολιτείας, η DUR έχει αναστείλει προσωρινά τη λειτουργία όλων των φυσικών της καταστημάτων δίνοντας βαρύτητα στις αγορές μέσω του www.dur.gr, τις οποίες μπορεί να πραγματοποιήσει εύκολα και γρήγορα το ανδρικό κοινό από την άνεση του σπιτιού του. 

Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr

Best View