Back to Top

STYLE

/

Burberry Campaign: Σε πρώτο πλάνο η αθάνατη μπεζ καμπαρντίνα

Burberry Campaign: Σε πρώτο πλάνο η αθάνατη μπεζ καμπαρντίνα
Μπακοπούλου Άντυ
[email protected],

Η μεγάλη επιστροφή της γήινης παλέτας και η μίνιμαλ μονοχρωμία μέσα από το σύμβολο της βρετανικής ένδυσης

Τα περιζήτητα παγκοσμίως supermodels Ιρίνα Σάικ, Τζίτζι Χαντίντ, Φραν Σάμερς, Σόρα Κόι, Χε Κονγκ, Αλέξις Καπάρο πρωταγωνιστούν στη διαφημιστική καμπάνια του διάσημου οίκου Burberry για φθινόπωρο- χειμώνα 2019. Όπως επισημαίνει ο creative director Riccardo Tisci «Απεικονίζουμε τις διαφορετικές όψεις της βρετανικής κουλτούρας και το πώς συνυπάρχουν. Οι φωτογράφοι Danko και Nick γιορτάζουν ταυτόχρονα τη σημασία της προσωπικής έκφρασης με φόντο τη θάλασσα. Το νερό πλαισιώνει τα μοντέλα σύμφωνα με το θέμα «τρικυμία» του αντίστοιχου show. To νερό ως πηγή αλλαγής και ανακάλυψης και ως δύναμη της φύσης κάνει τα πλάνα να παραπέμπουν σε όραμα».

Παρατηρώντας τη διαφήμιση, γίνεται αμέσως αντιληπτό πως η μπεζ γκαμπαρντίνα στις σύγχρονες εκδοχές της παραμένει το σήμα κατατεθέν του brand. Eπιπλέον βλέπουμε το νέο logo και εσάρπες σε γήινους τόνους. Η μπεζ μονοχρωμία που αποτελεί γενικότερη μεγάλη τάση είναι εδώ. Τα περρίφημα trench coats στολίζονται με φτερά, μεταλικό διάκοσμο, καρό και «παίζουν» με τα υφάσματα διαφορετικής υφής και πάχους.

Σχόλια

Best View