Συνεχίζεται η εντυπωσιακή έκθεση Orizzonti/Rosso, τέτοιες διοργανώσεις έχουν εξελιχθεί σε μεγάλο trend παγκοσμίως
Oι αφιερωματικές εκθέσεις περί μόδας ολοένα αυξάνονται και κερδίζουν το στοίχημα της επισκεψιμότητας διεθνώς. Στα πρότυπα των fashion events του Victoria & Albert στο Λονδίνο ή του Moυσείου Metropolitan της Νέας Υόρκης, οι οίκοι μόδας τιμούν την ιστορία και τα «κατορθώματά» τους.
Στη Ρώμη, που είναι πολύ «στα πάνω της» λόγω του τηλεοπτικού «Εmily in Paris» αλλά και της ταινίας «Κονκλάβιο», λειτουργούν τρεις θεαματικές τέτοιες εκθέσεις. Μετά την ρετροσπεκτίβα- υπερπαραγωγή των Dolce e Gabbana που πέρασε ήδη από Μιλάνο και Παρίσι, παρουσιάστηκε η couture επέτειος του οίκου Armani. Επιπλέον, λειτουργεί η έκθεση Orizzonti/Rosso, η πρώτη του ιδρύματος Valentino.





Eδώ θαυμάζουμε 50 αρχειακά κομμάτια βασισμένα στο περίφημο κόκκινο Valentino Red, στον καινούριο χώρο PM23 της Piazza Mignanelli 23. Πιο συγκεκριμένα, αποθεώνεται 66 χρόνια μετά, η θρυλική συλλογή που καθιέρωσε τον μετρ Valentino Garavani, με φετίχ το κόκκινο χρώμα και το cocktail dress σε σχήμα κλεψύδρας ονόματι «La Fiesta».
Τα ιστορικά looks παρουσιάζονται σε συνδυασμό με έργα σύγχρονης τέχνης (Bacon, Rothko, Hirst κ.α) και δωρεάν είσοδο στην καρδιά της αιώνιας πόλης.






Πρωτεργάτης ο σύντροφος του couturier και πρόεδρος του ομώνυμου ιδρύματος, Giancarlo Giammetti. «Αυτή είναι η αρχή μιας νέας στιγμής στη ζωή μας», δήλωσε συνοδεύοντας τον κατασυγκινημένο 93χρονο σχεδιαστή στην έκθεση.
Την επιμέλεια της έκθεσης συνυπογράφουν η Pamela Golbin, επικεφαλής του Τμήματος Μόδας και Κλωστοϋφαντουργίας του Musée des Arts Décoratifs στο Παρίσι και η Anna Coliva, πρώην επικεφαλής του τμήματος μόδας και τέχνης της Galleria Borghese.
«Το σημαντικότερο είναι η ίδια η γυναίκα και η καλαισθησία δίχως ημερομηνία λήξης. Αυτό ενδιέφερε πάντα τον Valentino. Το να σχεδιάζει για να κάνει έστω και μια γυναίκα να νιώσει υπέροχα και όχι για τις τάσεις» επισημαίνει η πρώτη.
Σήμερα, το label βέβαια έχει κάνει στροφή με επικεφαλής creative director τον Alessandro Michele.

Λιζ Χάρλει και Νατάλια Βοντιάνοβα επισκέφθηκαν την έκθεση
H έκθεση κάνει αναπόληση από το 1958 μέχρι το 2008. Οι λευκές κούκλες βιτρίνας βασίζονται στη σιλουέτα της Ρωσίδας καλλονής Νατάλια Βοντιάνοβα. Ταυτόχρονα, σηματοδοτεί στόχους ανάδειξης νέων ταλέντων με παρουσιάσεις, εργαστήρια, διαγωνισμούς, υποτροφίες. Οι υπεύθυνοι δεν θέλουν να αντιμετωπιστεί το project ως προσκόλληση στο παρελθόν.
Μην παραλείψετε να πάτε αν βρεθείτε στη Ρώμη έως 30/10.
Το πιο γλυκό «χρυσό» φιλί για τη Ντένια Κουρέτα στη Σιγκαπούρη
«La Grazia»: Με Πάολο Σορεντίνο ξεκινάει η Μόστρα του σινεμά στη Βενετία
«Χειμώνιασε» κιόλας για τον Balenciaga, η νέα καμπάνια με Κίντμαν, Υπέρ, Σίφερ
Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr













