Back to Top
#TAGS ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ Αιγιάλεια Νάσος Νασόπουλος Γυναικοκτονία Ρούλα Πισπιρίγκου Travel West Forum
Αγγελίες
Μην ψάχνεις, βρες στο
THE BEST

SPOTLIGHT

/

H Mόνικα Λεβίνσκι επιστρέφει στο προσκήνιο ως μοντέλο

H Mόνικα Λεβίνσκι επιστρέφει στο προσκήν...

Στα 50 της επιστρέφει ως το πρόσωπο της νέας σειράς brand μόδας που έχει έναν πολύ ιδιαίτερο στόχο.

H φωτογράφος Ζόι Γκρόσμαν φημίζεται για τις δουλειές που έχει κάνει σε κορυφαία περιοδικά μόδας των ΗΠΑ.

Είναι γνωστή για «τις μοναδικά θηλυκές φωτογραφίες της» και την «άψογη δεξιοτεχνία» της.

Η τελευταία πρόκληση ήταν η φωτογράφιση της Μόνικα Λεβίνσκι (ή πιο ορθά Λιουίνσκι) για τη νέα σειρά της Reformation.

Η 50χρονη γυναίκα έχει εξελιχθεί σε ηρωίδα της Gen Z, όπως αποδεικνύεται και από τον αριθμό των ανθρώπων που την ακολουθούν στα social media, αλλά και τα views των ομιλιών της σε TEDx.

Είναι γνωστή για επισημάνσεις που έχει κάνει, όπως «το block στα social media είναι σημαντικά, αφού προστατεύουν τη ψυχική μας υγεία. Θέλετε να πείτε κάτι; Αυτό είναι το προνόμιό σας. Δεν χρειάζεται να σας ακούσω».

Σε συνέντευξη της στο ELLE μίλησε και πώς μένει πια μακριά από τα αρνητικά σχόλια που της γράφουν.

«Βγάζω τον εαυτό μου από συζητήσεις στις οποίες με έχουν συμπεριλάβει άνθρωποι χωρίς την άδειά μου. Τους επιτρέπεται να το κάνουν. Απλώς οι περισσότεροι άνθρωποι δεν θέλουν να μπουν σε μια συζήτηση στην οποία είναι ακατάλληλη η συμμετοχή». Κάτι άλλο που κάνει είναι να μην αναδημοσιεύει φωτογραφίες στις οποίες χλευάζεται η εμφάνιση κάποιου «ακόμα και αν πρόκειται για άνθρωπο που σιχαίνομαι. Δεν μου προσφέρει κάτι».

Η εταιρεία μόδας Reformation έχει ως moto το «το να είσαι γυμνή είναι η Νο1 επιλογή βιωσιμότητας. Εμείς είμαστε το Νο2». Τα ρούχα της «γιορτάζουν τη γυναικεία σιλουέτα και τις πρωτοποριακές βιώσιμες πρακτικές. Εστιάζουμε στους ανθρώπους και την πρόοδο, σε κάθε βήμα».

Η νέα collection αφορά ενδύματα εργασίας.

Το πρόσωπο που θα τα προωθήσει είναι η Λεβίνσκι. Το brand έκρινε πως η 50χρονη ακτιβίστρια είναι η καταλληλότερη, για τη διαφήμιση των σχεδίων, αλλά και για να πείσει τις γυναίκες ψηφοφόρους να καταθέσουν προτιμήσεις στις επικείμενες εκλογές.

Το όνομα της καμπάνιας που γίνεται με το Vote.org (μη κερδοσκοπικό οργανισμό για τη ψηφοφορία) είναι «Έχεις τη δύναμη». Είναι η τρίτη φορά που το συγκεκριμένο brand κάνει ενέργειες για να ενθαρρύνει τους πελάτες και τις πελάτισσες της να ψηφίσουν.

«Έχουμε δει στις δημοσκοπήσεις ότι η απογοήτευση των ψηφοφόρων και η απάθεια αυξάνονται. Όλοι πρέπει να υπενθυμίζουμε ο ένας στον άλλον ότι δεν μπορούμε να το αφήσουμε να εμποδίσει την ανάγκη να ψηφίσουμε, ότι έτσι χρησιμοποιούμε τη φωνή μας. Εκεί είναι η δύναμή μας» δήλωσε η Λεβίνσκι, η οποία φωτογραφίστηκε με δερμάτινες καμπαρντίνες και μαύρα μίντι φορέματα με ζώνη.

Πρόσθεσε ότι «με τη ψηφοφορία χρησιμοποιούμε τη φωνή μας, ώστε να ακουστεί και είναι η πιο καθοριστική -και ισχυρή- πτυχή της δημοκρατίας.

Η ψηφοφορία είναι πάντα σημαντική, αλλά το διακύβευμα είναι ιδιαίτερα υψηλό φέτος με την απογοήτευση και την απάθεια των ψηφοφόρων να απειλούν να επηρεάσουν σημαντικά τη συμμετοχή».

Στο ELLE δήλωσε ευγνώμων για τη ζωή που έχει στα 50 της χρόνια.

Όπως είπε «οι άνθρωποι με βλέπουν τώρα για αυτό που είμαι», δηλαδή μια ακτιβίστρια που αγωνίζεται εναντίον της δημόσιας διαπόμπευσης (ό,τι έζησε η ίδια μετά το σκάνδαλο με τον Μπιλ Κλίντον) και για να την ενδυνάμωση των γυναικών.

«Δεν ξέρω αν αυτό που θα πω θα ακουστεί κακόγουστο, αλλά νομίζω ότι ένας τρόπος με τον οποίο οι γυναίκες μπορούν να αισθάνονται πιο ενδυναμωμένες είναι να αναγνωρίζουν σε τι χρειάζονται περισσότερη βοήθεια και να ζητούν αυτή τη βοήθεια».

πηγη
 

Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr

Spotlight