Back to Top
#TAGS Αιγιάλεια Κορωνοϊός Νάσος Νασόπουλος Πόλεμος στην Ουκρανία Θάνατος τριών παιδιών στην Πάτρα ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ
Αγγελίες
Μην ψάχνεις, βρες στο
THE BEST

ART

/

Only sexy boys:Τα σκάνδαλα της Abercrombie & Fitch σε νέο ντοκιμαντέρ του Netflix

Only sexy boys:Τα σκάνδαλα της Abercromb...
Μπακοπούλου Άντυ
[email protected]

To δημοφιλέστατο στη νεολαία label έχει κατηγορηθεί για ρατσισμό και σεξισμό καθώς στρατολογούσε προσωπικό με προσόντα μοντέλου

 

 Θυμάστε τους ημίγυμνους στην πόρτα και την εσωτερική σκοτεινή ατμόσφαιρα; Νέο ντοκιμαντέρ του Netflix εξερευνά τη βασιλεία της ποπ κουλτούρας της Abercrombie & Fitch (A&F) στα τέλη της δεκαετίας του ’90 και στις αρχές της δεκαετίας του 2000 και πώς η εταιρεία οδηγήθηκε στον κοινωνικό αποκλεισμό. Με τίτλο «White Hot: The Rise and Fall of Abercrombie & Fitch», το εν λόγω φιλμ  θα κάνει το ντεμπούτο του στο Netflix στις 19 Απριλίου 2022. Επικεντρώνεται στα διάφορα σκάνδαλα που συντάραξαν την φίρμα, ξεκινώντας από την ομαδική δράση του 2004 που την κατηγόρησε για διακρίσεις σε βάρος μαύρων, Λατίνων, Ασιατών και υπαλλήλων γραφείου. Αναδεικνύει επίσης τη μαρτυρία μιας μουσουλμάνας στην οποία οι ιθύνοντες της Abercrombie & Fitch αρνήθηκαν την εργασία λόγω του ότι φορούσε μαντήλα. «Δεν επινόησαν τις διακρίσεις και τις κοινωνικές διαφορές, απλώς τις συσσώρευσαν», λέει δημοσιογράφος που δίνει συνέντευξη στο πλαίσιο του ντοκιμαντέρ.

Επιταγή,  η ωραία εμφάνιση


Ένας υπάλληλος ισχυρίζεται ότι η εταιρεία είχε ένα εγχειρίδιο που όριζε τα φυσικά χαρακτηριστικά που έπρεπε να έχουν οι εργαζόμενοι για να προσληφθούν. «Η στρατολόγηση ανθρώπων με καλή εμφάνιση» ήταν επιταγή. Η A&F απάντησε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, δηλώνοντας ότι το ντοκιμαντέρ καλύπτει «μια εποχή που έλαβε χώρα υπό προηγούμενη ηγεσία. Ενώ τα προβληματικά στοιχεία εκείνης της εποχής έχουν ήδη αποτελέσει αντικείμενο ευρείας και έγκυρης κριτικής όλα αυτά τα χρόνια, θέλουμε να είμαστε ξεκάθαροι ότι είναι ενέργειες, συμπεριφορές και αποφάσεις που δεν θα επιτρέπονταν ούτε θα ανέχονταν η εταιρεία τώρα», ανέφερε.

 Στα ninties, υπό τον CEO Μάικ Τζέφρις, η A&F ήταν περισσότερο γνωστή για τις διαφημίσεις της με έντονα σεξουαλικά υπονοούμενα. Ο φωτογράφος Μπρους Γουέμπερ - ο οποίος, σημειωτέον, κατηγορήθηκε από 15 μοντέλα πως τους επέβαλε να είναι γυμνά χωρίς προφανή λόγο, καθώς επίσης και για καταναγκαστική σεξουαλική συμπεριφορά - φωτογράφιζε καταλόγους και τόπλες ανδρικά μοντέλα στα καταστήματα. Βρέθηκε στο περιθώριο διότι προσλάμβανε υπαλλήλους βάσει της εξωτερικής τους εμφάνισης, οι περισσότεροι από τους οποίους είχαν σώματα με προδιαγραφές μοντέλου και μυώδεις σωματότυπους. Μόλις το 2014 ο Τζέφρις παραιτήθηκε από τα καθήκοντά του η εταιρεία άλλαξε στρατηγική.

Η A&F παρουσίασε πωλήσεις 1,2 δις δολαρίων το τελευταίο τέταρτο του 2021, 4% περισσότερες από το 2020 αλλά 2% λιγότερες από το 2019. Εννοείται πως τη βλέπουμε να φοριέται πολύ ακόμα. 

 

Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr

Best View