Back to Top
#TAGS ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ Αιγιάλεια Νάσος Νασόπουλος Γυναικοκτονία Ρούλα Πισπιρίγκου Travel West Forum
Αγγελίες
Μην ψάχνεις, βρες στο
THE BEST

STYLE

/

Eυαγγελία Σμυρνιωτάκη: Η Ελληνίδα που στέφεται artistic director του διάσημου οίκου υποδημάτων Segio Rossi

Eυαγγελία Σμυρνιωτάκη: Η Ελληνίδα που στ...
Μπακοπούλου Άντυ
[email protected]

Καθιερώθηκε στα social media με το όνομα Style Heroine κερδίζοντας διεθνή αναγνωρισιμότητα μέσα σε μια δεκαετία

Ξέρετε την Ευαγγελία Σμυρνιωτάκη; Θεωρείται η πιο ονομαστή Ελληνίδα fashion insider έχοντας ξεσηκώσει το ενδιαφέρον κορυφαίων ξένων labels με την ιδιαίτερη αισθητική της να έχει κάνει μεγάλη εντύπωση στο διαδίκτυο με το όνομα Style Heroine.

 Η ανακοίνωση πως αναλαμβάνει την καλλιτεχνική διεύθυνση του διάσημου, ιταλικού luxuryψ shoe brand Sergio Rossi έγινε με μία ανάρτηση στο Instagram του οίκου που αναφέρει: «Ο Sergio Rossi ανακοινώνει ότι η Evangelie Smyrniotaki αναλαμβάνει τη θέση της artistic director και θα αναφέρεται απευθείας στον CEO του ομίλου, Riccardo Sciutto. Στον νέο της ρόλο, η Smyrniotaki θα αναλάβει να καθοδηγήσει το brand στη νέα εικόνα και ταυτότητα του, συγκεκριμένα θα είναι η επικεφαλής για τις διαφημιστικές καμπάνιες, τη δημιουργία περιεχομένου (content creations), το styling και τη δημιουργικότητα. Επίσης, θα παρουσιάσει την πρώτη της capsule συλλογή Evangelie Smyrniotaki x Sergio Rossi στην προσεχή Εβδομάδα Μόδας του Μιλάνου, τον Φεβρουάριο του 2022».

Σε ρεπορτάζ του WWD, η Ευαγγελία  δεν θα εμπλέκεται άμεσα με τον σχεδιασμό των υποδημάτων,  αλλά θα επιβλέπει και θα συνεργάζεται με την in-house ομάδα του οίκου. 

H Style Heroine ξεκίνησε το blog της το 2011, σε μια εποχή που οι influencers μόλις είχαν  ξεκινήσει να εμφανίζονται. Εξελίχθηκε σε μια πρωτοποριακή και εξαιρετικά κλαίσυθητη «φωνή» περί μόδας και trends. Έχει συνεργαστεί με brands όπως  Chanel,  Prada,  Versace,  Roger Vivier, αλλά και με τα καταστήματα Mytheresa και Bergdorf Goodman και εμείς χαιρόμαστε που όλο και περισσότεροι συμπατριώτες μας εισβάλλουν στο οικουμενικό παιχνίδι της fashion industry. Tα ελληνικά media την έχουν αποκαλέσει «ψηφιακή ηρωίδα» και «it girl του Instagram» ενώ έχει κάνει σημαντικά εξώφυλλα και παραστεί σε απίστευτα events στο εξωτερικό. Η ίδια ομολογεί πως νιώθει  πιο άνετα να μιλάει με εικόνες. Παλιότερα εργαζόταν ως manager στη δική της εταιρεία χρονομίσθωσης αυτοκινήτων.

Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr

Best View