Back to Top
#TAGS Αιγιάλεια Κορωνοϊός 200 Χρόνια Από Την Ελληνική Επανάσταση Νάσος Νασόπουλος ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
Αγγελίες
Μην ψάχνεις, βρες στο
THE BEST

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

/

Πάτρα: Κατάληψη στο 7ο Λύκειο λόγω συγχωνεύσεων τμημάτων

Πάτρα: Κατάληψη στο 7ο Λύκειο λόγω συγχω...

Αντιδρούν οι μαθητές

Σε κατάληψη προχώρησαν σήμερα μαθητές του 7ου Λυκείου της Πάτρας αντιδρώντας στον σχεδιασμό για συγχώνευση τμημάτων. Σήμερα το πρωί πληροφορήθηκαν μαθητές και γονείς πως θα γίνει συγχώνευση τμημάτων στη Β' Λυκείου, γεγονός που προκάλεσε αντιδράσεις και την κατάληψη από την πλευρά των μαθητών ενώ οι γονείς προχωρούν σήμερα το απόγευμα σε έκτακτη γενική συνέλευση του συλλόγου , προκειμένου να υπάρξει πλήρης ενημέρωση για την κατάσταση και να ληφθούν αποφάσεις ώστε να μην εφαρμοστεί η απόφαση του υπουργείου.

 

Η σνακοίνωση των μαθητών του 7ου ΓΕΛ για τη συγχώνευση τμημάτων έχεις ως εξής: 

Στην προσπάθεια ενός Υπουργείου να γυρίσει τον ζυγό προς τη σαφή ιδιωτικοποίηση, κάτι που προσδοκάται και αναμένεται από την άμεση εφαρμογή του θεσμού της αξιολόγησης σε συνάρτηση με την Τράπεζα Θεμάτων, που έχει θεσμοθετηθεί για τις δύο πρώτες τάξεις του Λυκείου, αποτελώντας κατ’ ουσία προσομοίωση των πανελλαδικών εξετάσεων και επέκταση μίας εξεταστικής δομής και της λειτουργίας της Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής (Ε.Β.Ε.), που βρίσκεται σε ισχύ για τις πανελλήνιες. Με αυτούς του άξονες πραγματοποιείται η υπονόμευση της δημόσιας εκπαίδευσης, συντελώντας στην δημιουργία μίας εξετασιοκεντρικής δομής, μίας εναλλακτικής μορφής κερδοσκοπίας και εκμαίευσης «αρίστων», με δείκτες που τίθενται με βάση τις ωφελιμιστικές ανάγκες του Υπουργείου και της κυβερνητικής πολιτικής. Η θέση μας είναι ξεκάθαρη. Θα γίνουμε εμείς η ανθρώπινη αλυσίδα που θα παλέψει για να ανακόψει την επέλαση αυτής της αντιεκπαιδευτικής πολιτικής. Το μόνο που μπορεί να αλλάξει τα αστικά αφηγήματα, είναι η συλλογικοποίηση της ευθύνης που μας βαραίνει, η συλλογικοποίηση της ανάγκης για δράση.

Θεωρούμε πως ήρθε η ώρα να σταθούμε φραγμός στα σχέδια που μας διχάζουν, μας διαχωρίζουν , στα σχέδια που χτίζουν μια παιδεία ταξική, με όλες τις επίπονες προεκτάσεις της. Είναι σαφές πλέον, πως τα πρώτα βήματα προς την κατεύθυνση αυτή, που περιγράφεται παραπάνω, έγιναν. Η συγχώνευση τμημάτων που ξεκινά να γίνεται θεσμός, πλέον βρίσκεται και επισήμως στο σχολείο μας, αλλά και σε περισσότερα από είκοσι σχολεία της περιφέρειας, καθώς και σε πολλές σχολικές μονάδες της επικράτειας. Αυτό έχει ως άμεσο αποτέλεσμα την ανάπτυξη δύο βασικών και ζωτικών προβλημάτων. Πρώτο και κύριο την εκπαιδευτική του έκφανση, που παρουσιάζει δυσλειτουργίες, καθότι ο καθηγητής δεν έχει τη δυνατότητα να εστιάσει σε μαθησιακά προβλήματα που προκύπτουν εξατομικευμένα αλλά και συνολικά, καθώς ο αριθμός των παιδιών αποτελεί Δαμόκλειο σπάθη για την εκπαιδευτική διαδικασία.

Ταυτόχρονα, εν μέσω πανδημίας , αυτή η απόφαση δεν μπορεί να θεωρηθεί ούτε κατά φαντασία έλλογη, αφού απειλείται και η υγεία εκπαιδευτικών και μαθητών, εκτός από τη δυναμική του εκπαιδευτικού προγράμματος. Ενάντια, λοιπόν σε μία παιδεία ταξικά διαχωρισμένη, σε μία παιδεία που θα προσφέρει εξεταστικές εμπειρίες και όχι ουσιαστική μάθηση, όχι περαιτέρω διεύρυνση των γνωστικών πεδίων και των ικανοτήτων μας, συμπαρατασσόμαστε με τους καθηγητές μας και ως ένα σώμα, αγωνιζόμαστε, αλληλοτροφοδοτούμαστε και κατεβαίνουμε μαζί σε κινητοποιήσεις, αποχές, απεργίες εκδηλώσεις, συνελεύσεις – ξεκινάμε την κοινωνική και πολιτική μας ζύμωση.

Ας δημιουργήσουμε τις απαραίτητες κοινωνικές τομές, συλλογικά, αμεσοδημοκρατικά, όπως ονειρευόμαστε το δικό μας σχολείο. Είμαστε πολλοί, πολλές και πολλά άτομα και ο αγώνας ξεκινάει στο «τώρα», που θα συναποφασίσουμε εμείς.

Λέμε ΟΧΙ: ΣΤΗΝ ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΗ ΤΜΗΜΑΤΩΝ.

ΑΜΕΣΕΣ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΚΑΘΗΤΗΩΝ ΚΑΙ ΚΑΛΥΨΗ ΤΩΝ ΚΕΝΩΝ.

Στην Τράπεζα Θεμάτων και στην Ε.Β.Ε. Κανένας αποκλεισμός από την δημόσια εκπαίδευση. Τα σχολεία μας δεν θα γίνουν εξεταστικά κέντρα. Στην αξιολόγηση σχολικών μονάδων. Καμία προσπάθεια για περαιτέρω ταξικούς διαχωρισμούς των μαθητών δεν θα γίνει ανεκτή. ΚΑΛΟΥΜΕ  ΣΕ ΜΑΖΙΚΟΥΣ ΠΑΝΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ.

Ραντεβού στους δρόμους του αγώνα,

ΜΑΘΗΤΕΣ 7ου ΓΕΛ ΠΑΤΡΑΣ

«Τη λευτεριά δεν τη ζητάν με παρακάλια, τηνε παίρνουν, με τα δικά τους χέρια, μοναχοί»

Κ. Βάρναλης

Πάτρα: Καταγγελία και αντίδραση γονέων για τη συγχώνευση σχολικών Τμημάτων

Η απάντηση της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για τη συγχώνευση Τμημάτων στο 7ο Γυμνάσιο της Πάτρας

Αχαΐα: «Βράζει» η εκπαίδευση από τις συγχωνεύσεις- Στο πόδι το σχολείο Καστριτσίου

 

φωτο αρχείου

Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr

Ειδήσεις