Back to Top
#TAGS ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ Αιγιάλεια Νάσος Νασόπουλος Γυναικοκτονία Ρούλα Πισπιρίγκου Travel West Forum
Αγγελίες
Μην ψάχνεις, βρες στο
THE BEST

STYLE

/

Tί σας λέγαμε για το Squid Game; Τώρα ρυθμίζει την παγκόσμια αγορά της μόδας!

Tί σας λέγαμε για το Squid Game; Τώρα ρυ...
Μπακοπούλου Άντυ
[email protected]

«Χαμός» για λευκά Vans και vintage αθλητικές φόρμες ενώ η πρωταγωνίστρια Ho Yeon Jung έγινε ambassador της Louis Vuitton

H τεράστια δημοτικότητα της κορεάτικης σειράς – έκπληξη Squid Game (Παιχνίδι του Καλαμαριού) δεν ξεσηκώνει με τη βίαιη φαντασία της μόνο τηλεθεατές αλλά και καταναλωτές. Ταχύτατα η όμορφη κορεάτισσα ηθοποιός Ho Yeon Jung, που υπήρξε διεθνές μοντέλο με κόκκινα μακριά μαλλιά, εισέβαλε δυναμικότερα στον κόσμο των luxury labels, ενώ η γκαρνταρόμπα των εγκλείστων παικτών στο στρατόπεδο θανάτου έχει αναστατώσει το ευρύτερο κοινό για shopping. Συγκεκριμένα, την περασμένη Τετάρτη, ο διάσημος γαλλικός οίκος Louis Vuitton έχρισε την Jung παγκόσμια πρέσβειρά του με τους οπαδούς της στο Instagram να πολλαπλασιάζονται θεαματικά από 40.000 σε 15 εκατομμύρια.

H νεαρή κορεάττισσα είχε παλιότερα περπατήσει στην πασαρέλα του οίκου τη σαιζόν Άνοιξη/Καλοκαίρι 2017 και  είχε ποζάρει σε διαφημίσεις Chanel, Fendi και Miu Miu. Ο creative director Nicolas Ghesquière, ύμνησε  δημοσίως τη «φανταστική προσωπικότητά της» και εκείνη έγινε star μέσα σε τρεις εβδομάδες.  

Σύμφωνα με το Variety, οι πράσινες και άσπρες φόρμες έγιναν άμεσα best sellers στο Amazon λίγο μετά την πρεμιέρα της σειράς.Τα λευκά slip-on Vans παπούστια σημείωσαν επίσης τεράστια άνοδο σε ζήτηση λόγω της εκπομπής Σύμφωνα με την πλατφόρμα Lyst, τα λευκά slip-on  σημειώνουν 97 % αύξηση του όγκου αναζήτησης των χρηστών!.

Εχουμε όμως κι άλλα στοιχεία: Εχουν απογειωθεί οι παγκόσμιες αναζητήσεις για ρετρό αθλητικές φόρμες (+97 %), λευκά αθλητικά παπούτσια (+145 %), κόκκινες φόρμες boiler (+62 %) και λευκά αριθμημένα μπλουζάκια (+35 τοις εκατό)  Μάλιστα η ζήτηση για το χρώμα της φόρμας των πρωταγωνιστών αυξάνεται κατά 130 % από εβδομάδα σε εβδομάδα.

Ο διαδικτυακός λιανοπωλητής Zavvi και το Netflix έχουν ήδη συνεργαστεί για τα αποκλειστικά προϊόντα του Squid Game.

Η Zavvi κυκλοφόρησε μια παγκόσμια αποκλειστική συλλογή ενδυμάτων περιορισμένης έκδοσης 13 τεμαχίων  με μπλουζάκια, φούτερ, πάνινα παπούτσια από καμβά, κουβέρτες από fleece και μαξιλάρια.  Εχουν τυπωμένες εικόνες του σήριαλ, που αντιπροσωπεύουν και τα έξι παιχνίδια με θέμα την παιδική ηλικία Η γκάμα διαθέτει επίσης το νούμερο «456» στα σχέδιά της, ένα νεύμα στους 456 συμμετέχοντες στους αγώνες », αναφέρει η μάρκα σε δελτίο τύπου.

Τα εμπορεύματα του Squid Game είναι προς το παρόν διαθέσιμα μέσω των ιστότοπων της Zavvi στο Ηνωμένο Βασίλειο, την Ιρλανδία, την Ιταλία, την Ισπανία, τις Κάτω Χώρες, τη Γερμανία, την Ιαπωνία και την Αυστραλία. Οι τιμές κυμαίνονται από 17,99 ευρώ (14,99 λίρες Αγγλίας) για ένα μπλουζάκι (διαθέσιμο σε μεγέθη XS έως XXL) έως 54,99 ευρώ (49,99 λίρες Αγγλίας) για τα  αθλητικά παπούτσια, τα οποία περιορίζονται στα 1000 ζευγάρια. Μιλάμε για ένα trend που επιβάλλεται με ταχύτητα – ρεκόρ.

 

 

 

Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr

Best View