Back to Top
#TAGS ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ Αιγιάλεια Νάσος Νασόπουλος Γυναικοκτονία Ρούλα Πισπιρίγκου Travel West Forum
Αγγελίες
Μην ψάχνεις, βρες στο
THE BEST

EVENTS

/

«Φέρνει» σε Selfridges και Harvey Nichols: Το Attica «άλλαξε» στον 3ο- 4ο όροφο

«Φέρνει» σε Selfridges και Harvey Nichol...
Μπακοπούλου Άντυ
[email protected]

Πολυσυζητημένη η εξέλιξη των πολυκαταστημάτων στο luxury shopping στα πρότυπα «ναών» της κατανάλωσης του εξωτερικού

Μία μοναδική αγοραστική και lifestyle εμπειρία περιμένει τους επισκέπτες του attica City Link, μετά τον επανασχεδιασμό του 3ου και 4ου ορόφου. Ως ένας landmark προορισμός στην καρδιά της Αθήνας εξελίσσεται διαρκώς και ανταποκρίνεται στις επιθυμίες των πελατών για ακόμη περισσότερες αγοραστικές επιλογές. Μάλιστα, η μόδα σμίγει με προτάσεις εστίασης και περιποίησης ομορφιάς, όπως συμβαίνει σε megastores του εξωτερικού τύπου Serlfridges, Harvey Nichols, Rinascente κ.α.

Συγκεκριμένα, o 3ος όροφος αποτελεί πλέον τον μεγαλύτερο χώρο sportswear, outdoor και casual ντύσιματος στο κέντρο της Αθήνας. Οι "ηγέτες" του παγκόσμιου sportswear προσγειώνονται στον 3o όροφο του attica City Link, προσφέροντας ολοκληρωμένες συλλογές ρούχων και παπουτσιών αλλά και μία προσωποποιημένη και διαδραστική εμπειρία στους πελάτες. Eνδεικτικά, στον 3ο όροφο οι επισκέπτες θα βρουν τα μεγαλύτερα brands του αθλητικού χώρου όπως Adidas, Nike, New Balance, Αsics, Under Armour, Puma, Saucony, Ellesse, κ.α. με πλήρεις συλλογές ένδυσης και υπόδησης οι οποίες θα συνυπάρχουν με πιο εξειδικευμένες μάρκες όπως On, Fila, Ηοka, Champion, Babolat, Arena, Suunto, Element αλλά και outdoor brands όπως Τhe North Face, Patagonia, Helly Hansen, Salomon, La sportiva κ.ά.
Παράλληλα,  η Levis θα εγκαταστήσει το πρώτο Levi's® Tailor Shop στην Ελλάδα και ένα από τα ελάχιστα στην Ευρώπη, στο οποίο οι πελάτες θα μπορούν να "προσωποποιήσουν" το jean τους με badges και κεντήματα, η Saucony θα έχει διάδρομο τρεξίματος για να δοκιμάζει ο πελάτης τα παπούτσια πριν την αγορά τους, ενώ η κορυφαία Babolat θα δίνει τη δυνατότητα στους πελάτες της να πλέξουν τη δική τους ρακέτα!

 

Ο 4ος όροφος δίνει νέο νόημα στο luxury shopping φιλοξενώντας περιζήτητα και αγαπημένα γυναικεία brands ένδυσης, υπόδησης και αξεσουάρ. Τα δημοφιλή γαλλικά labels, Sandro και Maje προστίθενται στη μοναδική συλλογή των brands, ενώ το brand Tory Burch θα έχει ολοκληρωμένη παρουσία με το πρώτο flagship shop-in-shop στην Ελλάδα που θα συμπεριλαμβάνει εκτός από τσάντες και παπούτσια και σειρά ρούχων και κοσμημάτων. Ταυτόχρονα, πολλές από τις μάρκες που το κοινό έχει ήδη αγαπήσει μεγαλώνουν τους χώρους τους για καλύτερη παρουσία των συλλογών τους κατασκευάζοντας νέα corners όπως οι mcm, callista, dkny, longchamp, kalogirou, coach κ.λπ.

Επιπλέον, στον όροφο προστίθεται ακόμα ένα τμήμα με κοσμήματα (Zerteo, Swarovski, Spirito Rosa, La Vie, Dimitrios by Dazz, Thomas Sabo) κάνοντάς το attica City Link τον απόλυτο προορισμό για αγορές κομψών και διαχρονικών κοσμημάτων, καθώς και corners με home accessories (Malvez) και candles & diffusers (Jo Malone, Diptyque, Etro, Acqua di Parma), ενώ η Kathy Heyndels εκτός από τις συλλογές της, θα έχει ειδικό corner με νυφικά. Τέλος, την απόλυτη εμπειρία shopping συμπληρώνει με τον καλύτερο τρόπο, το café wine Bar υψηλής αισθητικής Le Cassis, το corner nuts – chocolate & coffee της Carpo , το κομμωτήριο Telis Kikeris, καθώς και η VIP αίθουσα για personal shopping, κατόπιν ραντεβού. H διευθύντρια Marketing & Ε-Commerce των πολυκατασημάτων attica, κα Φοίβη Παναγιωτοπούλου δηλώνει: «Ανυπομονούμε να ξανασυστήσουμε τον 3ο και 4ο όροφο του attica City Link στο κοινό και να καλωσορίσουμε τους πελάτες μας στον απόλυτο shopping προορισμό. Μία υψηλού επιπέδου αγοραστική αλλά και lifestyle εμπειρία, διεθνών προδιαγραφών, τους περιμένει να την ανακαλύψουν».

Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr

Best View