Back to Top
#TAGS ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ Αιγιάλεια Νάσος Νασόπουλος Γυναικοκτονία Ρούλα Πισπιρίγκου Travel West Forum
Αγγελίες
Μην ψάχνεις, βρες στο
THE BEST

STYLE

/

Dolce e Gabbana ready- to- shop: Ο,τι παρελαύνει διαδικτυακά, το αποκτάς «επί τόπου»

Dolce e Gabbana ready- to- shop: Ο,τι πα...
Μπακοπούλου Άντυ
[email protected]

Aλλάζουν οι καιροί, αλλάζει και η πολιτική λειτουργίας των luxury brands

To ιταλικό ντουέτο των Dolce e Gabbana λάνσαρε μόλις το project DG Digital Show, που περιλαμβάνει διαδοχικές επιδείξεις με ετοιμοπαράδοτα κομμάτια. Στο πνεύμα των ημερών να γίνει η μόδα των luxury brands πιο προσιτή και «φορέσιμη», ήδη παρουσίασε χθες 13 Νοεμβρίου ένα show με ρούχα, που διατίθενται αυτόματα στο διαδίκτυο. Ετσι, καταργείται η παράδοση της μιας και μοναδικής παρουσίασης δυο σαιζόν «μπροστά» και η δημιουργικότητα του label διοχετεύεται αμέσως στην αγορά.

 H πρώτη τέτοια collezione donna έχει τίτλο "Walking in the Street" αντικατοπτρίζοντας το πληθωρικό mix & much των Dolce e Gabbana, δίχως βέβαια τις απλησίαστες τουαλέτες alta moda. Blazers, φθαρμένα τζιν και κεντήματα με μια ευκολοφόρετη φιλοσοφία  σε πρώτο πλάνο.

Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr

Best View