Back to Top
#TAGS ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ Αιγιάλεια Νάσος Νασόπουλος Γυναικοκτονία Ρούλα Πισπιρίγκου Travel West Forum
Αγγελίες
Μην ψάχνεις, βρες στο
THE BEST

STYLE

/

Giorgio Armani: Καταγγέλει το marketing του εφήμερου και τη μεγαλομανία στα shows

Giorgio Armani: Καταγγέλει το marketing ...

Με επιστολή του στο περιοδικό WWD απαιτεί την αλλαγή νοοτροπίας στη βιομηχανία της μόδας

Το πιο ηχηρό όνομα της ιταλικής μόδας, που συνδέεται με τη διαχρονική και διακριτική φινέτσα, ο 85χρονος Giorgio Armani απάντησε στα ερωτήματα που έθεσε το γνωστό περιοδικό WWD για το μέλλον στο χώρο του, μετά την πανδημία. Και ήταν αφοπλιστικά κατηγορηματικός αλλά και προσγειωμένος: η fast fashion είναι καταστροφική. Το τοπίο πρέπει να αλλάξει με στροφή στα πιο ανθεκτικά, ποιοτικά ρούχα που θα κυκλοφορούν σε πιο αργούς ρυθμούς, άρα βιώσιμους για τους δημιουργούς και τα luxury labels. Kαι αυτά είναι σημαντικά να ακούγονται από έναν δισεκατομμυριούχο στην ένδυση και το life style, με κολοσσιαίο όμιλο δώδεκα διαφορετικών «σημάτων».

Συγκεκριμένα αναφέρει μεταξύ άλλων στην επιστολή του: «Έθετα για χρόνια αυτά τα ερωτήματα, σε συνεντεύξεις τύπου και μετά τις επιδείξεις μου, αλλά συχνά δεν ακουγόμουν ή είχα θεωρηθεί ως ηθικολόγος. Η σημερινή κατάσταση, εντούτοις, δείχνει ότι μία προσεκτική και στρατηγική επιστροφή σε χαμηλότερους ρυθμούς είναι ο μόνος τρόπος διαφυγής -ένας τρόπος να αποκτήσει ξανά αξία η δουλειά μας και να την επανεκτιμήσουν οι καταναλωτές. Η πτώση για τη βιομηχανία της μόδας ξεκίνησε όταν οι οίκοι άρχισαν να υιοθετούν τις πρακτικές της fast fashion».

Και συνεχίζει: «Η πολυτελής μόδα δεν μπορεί και δεν πρέπει να προσφέρεται για γρήγορη κατανάλωση. Δεν μπορεί ένα κοστούμι ή ένα σακάκι μου να κάθεται 3 εβδομάδες στο κατάστημα και μετά να θεωρείται ήδη ξεπερασμένο και να αντικαθίσταται από καινούρια, αλλά παρόμοια κομμάτια.Ποιος αγοράζει ένα ρούχο για να το κρατάει στη ντουλάπα μέχρι να έρθει η επόμενη σεζόν; Κανένας, ή ελάχιστοι, πιστεύω. Αυτό το σκεπτικό, που επιβάλλεται από τα πολυκαταστήματα, είναι λάθος και πρέπει να αλλάξει.Αυτή η κρίση, είναι μια ευκαιρία να επιστρέψουμε στην αυθεντικότητα. Αρκετά με τη μόδα ως μάρκετινγκ, αρκετά με τα cruise shows σε τοποθεσίες ανά τον κόσμο και τις μεγαλοπρεπείς επιδείξεις που σήμερα μοιάζουν ελαφρώς ανάρμοστες -τεράστια σπατάλη χρημάτων χωρίς νόημα…»

Όπως φαίνεται οι 4 -5 σειρές που αναγκάζονταν να επιδείξουν τα μεγάλα brands για να ακολουθήσουν τους ρυθμούς των «αλυσίδων» είναι ασύμφορες πια.  Αλλά και τα θεαματικά σκηνικά φαντάζουν πια εκτός τόπου και χρόνου…

 

GIORGIO ARMANI SPRING - SUMMER 2020

Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr

Best View