Back to Top

ΘΕΑΤΡΟ

/

"Όλα λάθος": Η κριτική της "Καθημερινής" για τον "Προμηθέα" του ΔΗΠΕΘΕ Πάτρας με την Κ. Χάντερ

"Όλα λάθος": Η κριτική της "Καθημερινής" για τον "Προμηθέα" του ΔΗΠΕΘΕ Πάτρας με την Κ. Χάντερ

Η σκηνοθετική προσέγγιση ξαστόχησε, αναφέρει η κριτικός της "Καθημερινής"

Εκτενή θεατροκριτική από την Ματίνα Καλτάκη για την παράσταση «Προμηθέας» του Αισχύλου σε σκηνοθεσία του Σταύρου Τσακίρη, από το ΔΗΠΕΘΕ Πάτρας, δημοσίευσε η εφημερίδα Η Καθημερινή της Κυριακής (8/9/2019) και η εντύπωση της δημοσιογράφου δεν ήταν η καλύτερη. Με τίτλο στο κείμενο της «Όλα λάθος» η κ. Καλτάκη γράφει πως επρόκειτο για μία παράσταση που βρισκόταν σε πλήρη σύγχυση υποκριτικά, ερμηνευτικά, οπτικά και ηχητικά. Από τους ηθοποιούς, σύμφωνα με το κείμενο – κριτική της «Καθημερινής» μόνο ο Νικήτας Τσακίρογλου ξεχώρισε και παρότι η παρουσία του ατονεί στην πορεία της παράστασης, αρκούσε για να αντιληφθεί κανείς την αξία της ερμηνευτικής παράδοσης που ηθοποιοί σαν τον Τσακίρογλου εκπροσωπούν.

Για την Κάθρυν Χάντερ, στην συγκεκριμένη κριτική τονίζεται πως είναι δυνατόν να επιλέγεις μία μικρή το δέμας, γυναίκα για ένα τέτοιο ρόλο όπως του τιτάνα Προμηθέα καθώς & πως επιλέγεις την εξαιρετικά δύσκολη απόδοση του κειμένου από τον Δημήτρη Δημητριάδη (με πολλές αδόκιμες λέξεις κατά την κ. Καλτάκη) όταν γνωρίζεις πως η Χάντερ δεν έχει ξαναπαίξει στην ελληνική γλώσσα.

Τέλος η κριτική της Καθημερινής αναφέρει πως η σκηνοθετική προσέγγιση ξαστόχησε παρά τους σημαντικούς στην τέχνη τους συντελεστές με τους οποίους συνεργάστηκε ενώ χαρακτηρίζει ανύπαρκτο το χορό, τον σκηνικό χώρο του Κώστα Βαρώτσου αδιάφορο και ορισμένα από τα κοστούμια του Γιάννη Μετζικώφ έως και κακόγουστα!

*Να θυμίσουμε πως η παράσταση που ξεκίνησε την πορεία της από την Επίδαυρο στις 9 και 10/8 όπου την απόλαυσαν πάνω από 17.000 θεατές, ολοκλήρωσε την περιοδεία της με επιτυχία το περασμένο Σάββατο 7/9 στο Βεάκειο, στον Πειραιά.

Οι φωτ. είναι της Μαριλένας Σταφυλίδου.

Επιμέλεια: Τ. ΜΑΡΤΑΤΟΣ

Σχόλια

Culture