Back to Top
#TAGS ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ Αιγιάλεια Νάσος Νασόπουλος Γυναικοκτονία Ρούλα Πισπιρίγκου Travel West Forum
Αγγελίες
Μην ψάχνεις, βρες στο
THE BEST

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

/

Σήμερα κρίνεται στο ΣΤΕ η τύχη του σιδηροδρομικού έργου Ψαθόπυργος-Ρίο-Τα σενάρια και τα χρονοδιαγράμματα

Σήμερα κρίνεται στο ΣΤΕ η τύχη του σιδηρ...

Σίριαλ με την ανάθεση του έργου

Είναι από τα πιο πολυσυζητημένα τμήματα της νέας σιδηροδρομικής γραμμής  που θα ενώνει την Πάτρα με την Αθήνα Σήμερα θα κριθεί οριστικά η τύχη της σιδηροδρομικής εργολαβία Ψαθόπυργος-Ρίο, κόστους 215εκ.ευρώ (με ΦΠΑ). Σήμερα θα συζητηθεί ενώπιον των δικαστών του ΣτΕ η αίτηση ασφαλιστικών μέτρων της ΠΟΡΤΟ ΚΑΡΡΑΣ κατά της απόφασης της ΕΡΓΟΣΕ για την απόδοση του έργου στην Ιταλική εταιτεία GD Infrastrutture.

Στη διαδικασία θα παραβρίσκονται και εκπρόσωποι της Ιταλικής εταιρείας αλλά και της ΕΡΓΟΣΕ προκειμένου να συζητηθούν όλες οι πτυχές αυτής της -απρόσμενα- περίπλοκης υπόθεσης. Την απόφαση του ΣτΕ αναμένεται να την μάθουμε μέχρι το τέλος Νοεμβρίου και φυσικά μέχρι τότε τόσο η ΕΡΓΟΣΕ όσο και οι 2 αντίπαλες εταιρείες θα είναι σε κατάσταση αναμονής.

Τα σενάρια πλεόν είναι μόνο δύο και είναι τα οριστικά: το πρώτο είναι να απορριφθούν τα ασφαλιστικά μέτρα της ΠΟΡΤΟ ΚΑΡΡΑΣ να κλειδώσει το έργο στους Ιταλούς και να υπογραφεί μέχρι το πρώτο δίμηνο του νέου έτους.

Το δεύτερο είναι να κερδίσει η ΠΟΡΤΟ ΚΑΡΡΑΣ τα ασφαλιστικά μέτρα και η ΕΡΓΟΣΕ να αλλάξει για τρίτη φορά την απόφαση για την ανάληψη του έργου δίνοντας το και πάλι στην Ελληνική εταιρεία, αυτή τη φορά, οριστικά και μέχρι τον Μάρτιο να μπουν υπογραφές.

Το βέβαιο είναι είμαστε στο τέλος μίας μακράς διαδρομής, 1,5 έτος μετά τη δημοπράτηση του έργου, όπου αρχικός ανάδοχος είχε βγει η GD Infrastrutture, ακολούθως έγινε ανατροπή καθώς βρέθηκε τυπικό σφάλμα στα δικαιολογητικά της και το έργο δόθηκε στην ΠΟΡΤΟ ΚΑΡΡΑΣ. Στη συνέχεια η Ιταλική εταιρεία πήγε το έργο στο Ελεγκτικό Συνέδριο όπου κέρδισε 3 φορές και είχαμε δεύτερη ανατροπή καθώς η ΕΡΓΟΣΕ έδωσε το έργο στους Ιταλούς.

Το έργο έχει διάρκεια 36 μήνες και συνεπώς εφόσον ξεκινήσει να κατασκευάζεται στο πρώτο εξάμηνο του 2017 θα ολοκληρωθεί το 2020. Το αντικείμενο του έργου είναι η υποδομή του τμήματος Ψαθόπυργος-Ρίο. Ακολούθως θα χρειαστεί να δημοπρατηθεί μία ακόμα εργολαβία για την επιδομή-ηλεκτροκίνηση-σηματοδότηση του τμήματος που είναι το απαραίτητο βήμα για να φτάσει το τρένο στον τελικό σταθμό που είναι το τμήμα Ρίο-Λιμένας Πάτρας.

ΤΡΕΝΟ: Προς επαναδημοπράτηση το έργο Ψαθόπυργος ... - Thebest.gr

Τρένο: Πάτρα-Καλαμάτα σε 2 ώρες με ταχύτητες έως 160χλμ - Thebest.gr

Στους Ιταλούς τα τρένα – Δεν κατέθεσαν προσφορά οι Ρώσοι - Thebest.gr

O "Μουτζούρης" της Πάτρας από κατάλυμα προσφύγων ... - Thebest.gr

Αχαΐα: Διασφαλίστηκαν τα χρήματα για να φθάσει το τρένο ... - Thebest.gr


πηγη

Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr

Ειδήσεις