Back to Top
#TAGS ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ Αιγιάλεια Νάσος Νασόπουλος Γυναικοκτονία Ρούλα Πισπιρίγκου Travel West Forum
Αγγελίες
Μην ψάχνεις, βρες στο
THE BEST

SPOTLIGHT

/

Τζένη Διαγούπη στο thebest: "Δεν έχω βρει την ισορροπία στην προσωπική μου ζωή"- Έρχεται στην Πάτρα με τον "Μυστήριο Mr Love"

Τζένη Διαγούπη στο thebest: "Δεν έχ...

Για τρεις παραστάσεις στο Επίκεντρο+

Μετά τη μεγάλη επιτυχία που σημείωσε «Ο μυστήριος mr love» στην Αθήνα, το ερωτικό θρίλερ της Καρολάιν Λίτς συνεχίζει τις παραστάσεις με τους Αλέξανδρο Μπουρδούμη και Τζένη Διαγούπη στην Πάτρα στο Επίκεντρο+ στις 19-20-21 Μαΐου 2016 .

Λίγο πριν την επίσκεψη της στην Πάτρα η Tζένη Διαγούπη μίλησε στο thebest.gr.

Της Κωνσταντίνας Τσίχλα

Ποια είναι η σχέση σου με την Πάτρα;

Δεν έχω μείνει στην Πάτρα αλλά έχω παίξει αρκετές φορές. Πάντα καλοκαίρι, στο Αρχαίο Ωδείο. Πάντα θυμάμαι (με όλους τους θιάσους) να ερχόμαστε με ενθουσιασμό στην Πάτρα προκειμένου να συναντήσουμε το ένθερμο κοινό της.

Δεν θα κάνουμε περιοδεία. Θα παίξουμε τρεις παραστάσεις στην Πάτρα  Ήταν συνειδητή η επιλογή σας να μας φέρετε στην Πάτρα και εμείς να το δεχτούμε.

Αυτή την φορά έρχεσαι με τον «Μυστήριο Mr Love”. Λίγα λόγια για το ν ρόλο σου…

Υποδύομαι μια έξυπνη γυναίκα την οποία δεν έχει αποδεχθεί κανείς στην ζωή της. Ούτε καν οι γονείς της. Προσπαθεί να βρει τον έρωτα και τον βρίσκει στον πιο ακατάλληλο άνθρωπο που βρίσκεται μπροστά της. Περνάνε μαζί πολλές δυσκολίες και εκείνη επιβιώνει μέσα από την αλήθεια της, ως ηρωίδα.

Έχεις κοινά στοιχεία με την ηρωίδα που υποδύεσαι;

Όχι. Είναι αρκετά ρομαντική. Στο τέλος όμως αποκτά μέσα από τις δυσκολίες μια δύναμη την οποία προσπαθώ να αντλήσω και εγώ μέσα από τις δικές μου δυσκολίες στην ζωή. Προσπαθώ να δυναμώσω μέσα από αυτές.

Τι είναι αυτό που σε έκανε να πεις «ναι» στην συγκεκριμένη παράσταση;

Ήθελα πολύ να παίξω αυτό τον ρόλο. Η πρόταση του Γιώργου Βάλαρη που υπογράφει την σκηνοθεσία ήταν πραγματικά δελεαστική.

Υποδύομαι έναν πολύπλοκο χαρακτήρα. Δεν είναι μια απλή, ρομαντική γυναίκα η οποία ερωτεύεται και γίνεται θύμα. Ο συγκεκριμένος ρόλος, αν και δεν τον ξέρει ο κόσμος, έχει βάθος.

Πιστεύω ότι αυτό το έργο θα ανήκει στο κλασικό ρεπερτόριο. Γράφτηκε το 1995 και ακόμα δεν του έχει δοθεί το σωστό «φως». Το έργο εμπεριέχει πολλά ήδη θεάτρου. Με πολύ λεπτές ισορροπίες υπάρχει και η κωμωδία και το δράμα. Τέλος είναι χαρά μου να συνεργάζομαι με τον Αλέξανδρο Μπουρδούμη για πρώτη φορά, μετά από τόσο χρόνια φιλίας.

Τι σε δυσκόλεψε σε αυτό το εγχείρημα;

Τα πάντα. Ήταν δύσκολο. Με δυσκόλεψε η προσέγγιση του ρόλου, του χαρακτήρα, της εποχής, Είχαμε ένα μικρό χρονικό διάστημα να προετοιμαστούμε.

Υπάρχει κάτι που σου είπε θεατής μετά την παράσταση και το θυμάσαι έντονα; Που σε εντυπωσίασε ή σε έβαλε σε σκέψεις;

Υπήρξαν γυναίκες που μας είπαν: «Αυτόν τον (τύπο) άντρα, τον έχω γνωρίσει». Αυτές οι γυναίκες ήταν αρκετές και αυτό με προβλημάτισε. Υπάρχει στην κοινωνία μας αυτή η εκμετάλλευση και αυτό το ψέμα σε μια σχέση;

Ο τρόπος που το λες… δείχνει ότι είσαι από τις τυχερές γυναίκες που δεν έχουν βρεθεί μπροστά σε μια τέτοια κατάσταση.

Το να βρεθείς με έναν άντρα ο οποίος σε εκμεταλλεύεται και θέλει να σου «φάει» την περιούσια θεωρώ ότι είναι πολύ δύσκολο.

Δεν μπορώ να φανταστώ ότι μια γυναίκα στην σημερινή εποχή μπορεί να πέσει σε μια τέτοια παγίδα.

Όση ώρα μιλάς για το έργο, αισθάνομαι ότι πρόκειται για σημαντική θεατρική στιγμή σου.

Πράγματι. Με βρήκε την κατάλληλη στιγμή.

Τι είναι αυτό που ζητάς από τις θεατρικές σου δουλειές;

Με ενδιαφέρει να είναι σωστές οι συνεργασίες των ανθρώπων. Δεν με ενδιαφέρει τόσο ο ρόλος , να είναι μεγάλος-μικρός, τι λέει, πότε βγαίνει. Με ενδιαφέρει με ποιους ανθρώπους θα βρεθώ στην σκηνή . Αν η ομάδα είναι σωστή, όλοι φωτίζονται ανάλογα.

Λειτουργείς με το ένστικτο και το συναίσθημα ή με την λογική;

Με την λογική, δυστυχώς όχι. Προσπαθώ φιλότιμα να λειτουργώ με την λογική… και το καταφέρνω μετά, αφού «την έχω πατήσει» από το συναίσθημα.

Υπάρχουν επιλογές για τις οποίες έχεις μετανιώσει ;

Ποτέ, Ούτε σε επαγγελματικό αλλά ούτε και προσωπικό  επίπεδο.

Έχεις καταφέρει να ισορροπήσεις ανάμεσα στην προσωπική και επαγγελματική σου ζωή, όπως θα ήθελες;

Νομίζω πώς όχι. Δεν έχω βρει την ισορροπία στην προσωπική μου ζωή. Είμαι λίγο… ανισσόροπη (γελάει). Δεν έχω βρει κάτι που να είναι τόσο σημαντικό όσο είναι η δουλειά μου στο θέατρο, ούτε κάτι που να με γεμίζει όσο το θέατρο. Πάντα η δουλειά μου είναι πιο μπροστά. Ίσως δεν έχω προσπαθήσει κιόλας.

Φαίνεται ότι την δουλειά σου την έχεις συνδηλώσεις περισσότερο με το θέατρο, αν και έχεις ασχοληθεί αρκετά και με την τηλεόραση…

Το θέατρο είναι η πραγματική δουλειά του ηθοποιού χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν μπορούν να υπάρχουν και τα υπόλοιπα. Το θέατρο είναι το πιο δύσκολο. Είναι ένας ζωντανός οργανισμός όπου κάθε μέρα αναμετριέσαι με άλλα πράγματα. Είναι κάτι το οποίο «δεν μένει», δεν το θυμάται κανείς.

Σου λείπει η τηλεόραση ;

Όπως είναι σήμερα, όχι. Μάλιστα επειδή στο τέλος βασανίστηκα αρκετά και ακόμα δεν έχω πάρει τα χρήματα μου  θα έλεγα ότι πλέον δεν υπάρχουν οι συνθήκες για να γίνει τηλεόραση.

Πόσο σε επηρεάζουν όσο συμβαίνουν δίπλα σου;

Έχουν κλονιστεί τα πάντα. Υπάρχουν άνθρωποι που δεν μπορούν να καλύψουν βασικές ανάγκες . Κοιτάω τι συμβαίνει γύρο μου και ξέρω ότι υπάρχουν άνθρωποι που δεν έχουν καν αυτό τον μικρό μισθό που έχει από το θέατρο ένας ηθοποιός. Βέβαια και αυτό είναι για λίγους μήνες. Μετά ο ηθοποιός είναι και πάλι άνεργος.

Βλέπεις το ποτήρι «μισοάδειο» ή «μισογεμάτο»;

Προσπαθώ να το βλέπω προς «μισογεμάτο». Το βράδυ όμως το βλέπω «μισοάδειο» και προσπαθώ να μην το δείχνω σε όσους είναι δίπλα μου. Δεν μου αρέσει να δείχνω κακή διάθεση.

Η αλήθεια είναι ότι στην συνείδηση του κόσμου έχεις καθιερωθεί σαν ένας εύθυμος και κωμικός τύπος…

Ναι, Και ακούς "Τι ανάγκη έχεις εσυ;"
... αλλά δεν ισχύει.

Ποιο είναι το μότο σου;

« Όλα είναι δρόμος». Το έχω σκεφτεί πολύ.

 

H υπόθεση

Λονδίνο 1910. Εκείνος, Ο MR LOVE, ένας γοητευτικός προικοθήρας και απατεωνίσκος που ασκεί γοητεία σε γυναίκες με «κουσούρι» όπως χαρακτηριστικά λέει κ ο ίδιος. Εκείνη η Αδελαίδα Πίντσιν , το «κουσούρι», μια ευτραφής ταπεινή καπελού ρομαντική με συναισθήματα και οικονομίες στην άκρη. Ο θύτης και το θύμα… που πέφτει στην αγκαλιά του από τον ξαφνικό έρωτα που της χτυπάει την πόρτα, τον παντρεύεται , το σκάει μαζί του από το σπίτι και τη δουλειά της και πάει σε ένα φτηνό ξενοδοχείο όπου εκεί διαδραματίζεται η τελευταία πράξη του έργου και της σχέσης τους…Εκεί θα ανακαλύψει τη δική της αλήθεια αλλά και τη δική του, μυστηριακή , καταλυτική, γοητευτική. Θα τον πείσει να μείνει κοντά της και να αλλάξει ζωή; Η αλήθεια της και τα συναισθήματά της θα τον κάνουν να ανακαλύψει την χαμένη αγάπη; Θα μπορέσουν να αγαπήσουν τις πληγές του παρελθόντος τους κ να ζησουν μαζί; Ή μήπως το σκοτεινό παρελθόν είναι πιο δυνατό;

Ένα έργο που κάλλιστα θα μπορούσε να χαρακτηριστεί και ως δραματική κομεντί , με χιούμορ ευαισθησία και απρόσμενες εναλλαγές ύφους και κλίματος.

Το έργο αγαπήθηκε από κοινό και κριτικούς στο πρώτο του ανέβασμα κατά τη θεατρική περίοδο 2005-6 με τους Άλκη Κούρκουλο και Ελένη Καστάνη στο θέατρο ΙΛΙΣΙΑ-ΒΟΛΑΝΑΚΗΣ.

ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ

Μετάφραση –Σκηνοθεσία: Γιώργος Βάλαρης
Σκηνικά: Διονύσης Χριστοφιλογιάννης
Κοστούμια: Χριστίνα Κοντοβά
Φωτισμοί: Χρήστος Τζιόγκας
Φωτογραφίες : Γιώργος Καλφαμανώλης
Βοηθός Σκηνοθέτη: Bασίλης Κουλακιώτης
Παραγωγή: Παπανδρέου Α.Ε.

Παραστάσεις: Πέμπτη – Παρασκευή – Σάββατο

19-20-21 Μαΐου 2016 στις 9:15
Τηλ. κρατήσεων: 2610 46 10 50

Διάρκεια παράστασης: 85 λεπτά
Τιμές εισιτηρίων: 14 € είσοδος

12 € προπώληση

10 € μειωμένο (άνεργοι, πολύτεκνοι, συνταξιούχοι, ομαδικά)

Προπώληση εισιτηρίων στο Επίκεντρο+ και στο Viva.gr.

Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr

Spotlight