Τη βλέπουμε στη νέα καμπάνια ως global ambassador- Oι σημαντικότεροι οίκοι κοσμημάτων έχουν πάντως στραφεί στις «βέργες»
Κυρίαρχη τάση στα κοσμήματα είναι τα λεγόμενα «bangles» δηλαδή τα στατικά βραχιόλια – βέργες που φοριούνται συνήθως πολλά μαζί.
Μετά τη μανία με τις αλυσίδες και τις «ριβιέρες», το διεθνές προσκήνιο της μόδας στρέφει το βλέμμα στους γνώριμους κύκλους στα χέρια, που συναντάμε σε εξωτικούς πολιτισμούς. Οι βέργες βέβαια υπάρχουν διαχρονικά στη fashion industry – για παράδειγμα ο οίκος Saint Laurent τους έχει μεγάλη αδυναμία. Αυτό το μήνα, η αποκάλυψη της καινούριας καμπάνιας του ελβετικού οίκου κοσμημάτων Chopard με global ambassador την αμερικανίδα καλλονή Μπέλα Χαντίντ επιβεβαιώνει περίτρανα το trend.
Chopard
Chopard
Iconic βραχιόλια στη συγκεκριμένη φιλοσοφία είναι βέβαια αυτά του οίκου Cartier με τις χαρακτηριστικές βίδες, οι «χειροπέδες» Τifany και τα «ερπετά» της Bulgari. Βασισμένα σε αυτά τα ακλόνητα hits, κυκλοφορούν πλέον πάρα πολλά παρόμοια βραχιόλια, αληθινά ή όχι. Σε κίτρινο ή ροζ χρυσό, λευκόχρυσο, ασήμι κλπ. Εχουμε δηλαδή κάτι που είναι κλασικό, αλλά αυτή τη στιγμή αντιμετωπίζεται ως super trendy.
Μπορείτε να υιοθετήσετε αυτά τα βραχιόλια λιτά και στιλπνά, ή στολισμένα με καρδιές, πέτρες, ραβδώσεις, κόμπους, κεφάλια ζώων, στριφτά ανάγλυφα ή λεπτομέρειες τύπου μπαμπού. Προτείνονται συνεχόμενα, αλλά και «κρουαζέ» ή αντικριστά, δηλαδή με κενό στη μέση.
Στην αγορά θα βρείτε τεράστια γκάμα με τέτοια βραχιόλια
Cartier
Cartier
Cartier
Tifany
Boucheron
Saint Laurent
Khaite
Pomellato
Loewe
Η Ζεντάγια με βραχιόλια Bulgari
Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr