Παγιέτες και σατέν σε ένα σκηνικό που θυμίζει την παγωμένη Νέα Υόρκη των γιορτών
«Αποκαλύφθηκε» η holiday campaign των H&M και είναι η επιτομή του glitz & glamour. Όπως φαίνεται και για τις φετινές χριστουγεννιάτικες εξόδους, η λάμψη παραμένει το απόλυτο ζητούμενο. Guest star της διαφημιστικής εκστρατείας η ηθοποιός Κλοέ Σεβινί με το πολύ ιδιαίτερο προσωπικό style, την οποία περιστοιχίζουν τα διάσημα μοντέλα Paloma Elsesser, Mica Argañaraz, Jill Kortleve, Adut Akech. Τα ρούχα που είτε είναι ολοκέντητα, είτε σατέν, εστιάζουν στα χρώματα μαύρο, ασημί, ροζ και φούξια.
Η Κλόε που έχει πια έναν γιο 2 ετών απολαμβάνει πλέον ως μεγάλο γεγονός τις γιορτινές μέρες. «Μορφή» των nineties, επιλέχθηκε για να θυμίσει πως εκείνη η εποχή είναι η μεγάλη έμπνευση της διεθνούς μόδας αυτή τη στιγμή. Παραμέρισε το λευκό, που λατρεύει να φοράει αλλά διατήρησε το κατακόκκινο κραγιόν, που κατά την άποψή της, πάντα φωτίζει ασύγκριτα το πρόσωπο. Το σκηνικό της καμπάνιας είναι μια χιονοθύελλα που εισβάλλει σε χώρο διασκέδασης. Οι νιφάδες που πέφτουν παραπέμπουν στην παγωμένη Νέα Υόρκη τα Χριστούγεννα. Το όλο οπτικό αποτέλεσμα «φέρνει» σε χιονόμπαλα που ζωντανεύει. Συμμετέχει και ο μουσικός Anderson Paak, είναι η δεύτερη εκδοχή της φανταστικής Brasserie Hennes που πρωτοείδαμε με τη Ναόμι Κάμπελ. Σε σκηνοθεσία Bardia Zeinali, έχει το σύνθημα «Unrap the Magic». «Φέρνουμε μια special σπίθα με μια εκτυφλωτική collection σχεδιασμένη για να αιχμαλωτίσει το φως και να καλωσορίσει όλους μας στο party» δήλωσε η creative advisor του σουηδικού κολοσσού των H&M, Ann Sofie Johansson. Δείτε φωτογραφίες και φιλμάκι.
Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr