Back to Top
#TAGS ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ Αιγιάλεια Νάσος Νασόπουλος Γυναικοκτονία Ρούλα Πισπιρίγκου Travel West Forum
Αγγελίες
Μην ψάχνεις, βρες στο
THE BEST

EVENTS

/

Η Ελένη Μενεγάκη με το νέο ροζ βραχιολάκι κατά του καρκίνου του μαστού

Η Ελένη Μενεγάκη με το νέο ροζ βραχιολάκ...

Η Estée Lauder Companies στηρίζει σταθερά τη μάχη των γυναικών για τη ζωή, μάθετε για τη φετινή καμπάνια

Η  Estée Lauder Hellas με κύριο στόχο την ευαισθητοποίηση του κοινού, συνεργάζεται από το 2005 με το γνωστό σχεδιαστή Duka, για το σχεδιασμό μιας συλλεκτικής σειράς βραχιολιών, έτσι ώστε τα έσοδα να  χρηματοδοτούν τις ανθρωπιστικές δράσεις και το σπουδαίο έργο της Ελληνικής Αντικαρκινικής Εταιρείας. Μέχρι σήμερα έχουν πραγματοποιηθεί περισσότερες από 4000 δωρεάν μαστογραφίες από τον κινητό μαστογράφο, σε απομακρυσμένες πόλεις και νησιά σε όλη την Ελλάδα. O Dukas φέτος, για 17η συνεχή χρονιά, δημιούργησε ένα πολυτελές βραχιόλι «σύμβολο»  για την επέτειο των 30 ετών του Breast Cancer Campaign. Το εμβληματικό σήμα του Pink Ribbon τρισδιάστατο και φινιρισμένο σε Rose Gold 24k πρωταγωνιστεί στο κέντρο του βραχιολιού, δημιουργώντας ένα δέσιμο και κομβικό σημείο ένωσης' για τα υπόλοιπα μέρη του αξεσουάρ τα οποία απεικονίζουν την κλασσική gross-grain κορδέλα σε baby pink απόχρωση.

Η Ελένη Μενεγάκη, η Ελληνίδα Πρέσβειρα της Εκστρατείας για τον Καρκίνο του Μαστού, αποτελεί για μία ακόμα χρονιά το κεντρικό πρόσωπο της ελληνικής καμπάνιας του Pink Ribbon Bracelet. «Το να ξέρεις ότι με τις πράξεις σου έχεις βοηθήσει να σωθεί έστω και μια ζωή είναι συγκινητικό» αναφέρει  η ίδια.

 

 ΜΙΑ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ

Φέτος μάλιστα συμπληρώνονται 30 χρόνια από τότε που η Evelyn H. Lauder ξεκίνησε την εκστρατεία ενημέρωσης για τον καρκίνο του μαστού της The Estée Lauder Companies και συν-δημιούργησε το 1992 την εμβληματική Ροζ Κορδέλα. Καλούμαστε και πάλι να γίνουμε μέρος ενός παγκόσμιου κινήματος  βοηθώντας στη δημιουργία ενός κόσμου χωρίς καρκίνο του μαστού, τονίζοντας τη σημασία της έγκαιρης διάγνωσης και πρόληψης.

Μέχρι σήμερα η εταιρία έχει συγκεντρώσει περισσότερα από 108 εκατομμύρια δολάρια παγκοσμίως, τα οποία συμβάλουν θετικά στη προσπάθεια που γίνεται σε κάθε χώρα και κάθε κοινωνία στην οποία δραστηριοποιείται. Η Εκστρατεία για τον Καρκίνο του Μαστού αναγνωρίζεται ως το μεγαλύτερο πρόγραμμα κοινωνικού αντικτύπου του ομίλου Estée Lauder Companies και υποστηρίζει πάνω από 60 οργανισμούς παγκοσμίως.

Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr

Best View