Back to Top
#TAGS ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ Αιγιάλεια Νάσος Νασόπουλος Γυναικοκτονία Ρούλα Πισπιρίγκου Travel West Forum
Αγγελίες
Μην ψάχνεις, βρες στο
THE BEST

ART

/

Ξανά στην Αθήνα το «Alarme» που κατέπληξε στο εξωτερικό, η Guardian του υποκλίθηκε

Ξανά στην Αθήνα το «Alarme» που κατέπληξ...
Μπακοπούλου Άντυ
[email protected]

Ο πολυταξιδεμένος θεατράνθρωπος Θόδωρος Τερζόπουλος επαναφέρει στο Αττις την τεράστια επιτυχία του

Τρέξτε! Η πολυταξιδεμένη σκηνική σύνθεση Alarme του μετρ του σωματικού θεάτρου Θόδωρου Τερζόπουλου επιστρέφει στην πρωτεύουσα. Πρόκειται για την παράσταση που αγαπήθηκε από τους θεατές και υμνήθηκε από τους κριτικούς, καθώς παίχθηκε τρεις σαιζόν στην Αθήνα (2010 – 2013) και μετά περιόδευσε σε μεγάλα διεθνή φεστιβάλ. Θα τη δούμε μετά από 10 χρόνια στο Θέατρο Άττις με την ίδια διανομή: Σοφία Χιλλ, Αγλαΐα, Παππά, Τάσος Δήμας.Το θέαμα επικεντρώνεται στην αλληλογραφία και τη  σχέση αγάπης - μίσους ανάμεσα στις δύο βασίλισσες Ελισάβετ Α’ και της Μαρίας Στιούαρτ, που στην πραγματικότητα δε συναντήθηκαν ποτέ, για να αναδείξει το πάντα επίκαιρο θέμα της εξουσίας.

 «Θέμα της παράστασης είναι η σύγκρουση των δυο γυναικών μέχρι θανάτου. H σύγκρουση των δυο γυναικών υπερβαίνει τη διεκδίκηση της εξουσίας. Υπάρχει μια διαρκής επιθυμία συγχώνευσης, η οποία τις τρομάζει, γιατί σημαίνει και την κατάλυση των ορίων της ατομικότητάς τους, την κατάλυση του Εγώ. Απωθούν τον ακατανίκητο συγχωνευτικό πόθο μέσα από ένα παιχνίδι διαρκούς έλξης και απώθησης. Πίσω από τον πόλεμο ελλοχεύει ένας ερωτισμός, ένας έρωτας απόλυτος, συγχωνευτικός που τις τρομάζει πολύ περισσότερο από το μίσος και τη βία. Αυτή η δυναμική, που παραμένει άρρητη μέχρι τέλους, τις οδηγεί στην κατάρρευση και την απόλυτη καταστροφή» γράφει το σημείωμα της παραγωγής. Όπως έγραψε ο κριτικός Michael Billington της Guardian: «Μια έξοχα σωματική, πνευματώδης, ερωτική μελέτη της συμβιωτικής σχέσης μεταξύ δυο βασιλισσών που δεν συναντήθηκαν ποτέ στην πραγματική ζωή. Αμέσως αναγνώρισα ότι έβλεπα το έργο μιας θεατρικής ιδιοφυΐας. Το Alarme ήταν ξεκάθαρα το έργο μιας ιδιαίτερης διάνοιας, κάποιου που μπορούσε να δημιουργήσει μια ανεξίτηλη θεατρική εικόνα και να χρησιμοποιήσει όλα τα εκφραστικά μέσα της φωνής και του σώματος».

 Εκτός από τη σκηνοθεσία ο Θεόδωρος Τερζόπουλος υπογράφει τη σκηνική εγκατάσταση και τη δραματουργική σύνθεση, όπως και τους φωτισμούς από κοινού με τον Κωνσταντίνο Μπεθάνη. Η σχεδιάστρια Λουκία έχει επιμεληθεί τα "φιδίσια" κοστούμια και ο συνθέτης Παναγιώτης Βελιανίτης το ηχητικό περιβάλλον, ένα "νέφος" από ελισαβετιανές μελωδίες και κραυγές όρνεων.

Θυμίζουμε πως ο Θόδωρος Τερζόπουλος είχε λάβει μέρος και στο Διεθνές Φεστιβάλ Πάτρας, τις παλιές καλές εποχές και μας είχε πραγματικά καταπλήξει με τη διαφορετικότητα στη σύλληψη και την έκφραση των έργων του. Πραγματικά μοναδικός στο είδος του.

Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr

Best View