Back to Top
#TAGS ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ Αιγιάλεια Νάσος Νασόπουλος Γυναικοκτονία Ρούλα Πισπιρίγκου Travel West Forum
Αγγελίες
Μην ψάχνεις, βρες στο
THE BEST

ΒΙΒΛΙΟ

/

Στο Πολύεδρο της Πάτρας ο Άγγελος Παπαδημητρίου

Στο Πολύεδρο της Πάτρας ο Άγγελος Παπαδημητρίου

Θα παρουσιαστεί την Τρίτη 3/9 το βιβλίο του "Λάικ" που κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Ποταμός

Το Πολύεδρο στην οδό Κανακάρη 147 και οι Εκδόσεις Ποταμός προσκαλούν το κοινό στην εκδήλωση παρουσίασης του βιβλίου του ηθοποιού & ερμηνευτή Άγγελου Παπαδημητρίου με τίτλο «Λάικ», την Τρίτη 3 Σεπτεμβρίου 2019, στις 8.30 το βράδυ.

Για το βιβλίο θα μιλήσουν οι:

•             Διονύσης Βούλτσος, Ηθοποιός.

•             Ελένη Καδά, Φιλόλογος.

Στην εκδήλωση θα παρουσιαστεί & το βίντεο «Ο κήπος μου» που προβλήθηκε, για πρώτη φορά, στο Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος το 2018.

Λίγα λόγια για το βιβλίο

Οι 10 βασικοί κανόνες του Savoir Vivre στο Facebook.

1) Δηλώνουμε πάντα το πραγματικό μας όνομα. Ψευδώνυμα και υποκοριστικά μειώνουν την φερεγγυότητά μας σαν πρόσωπα, ως προς τις απόψεις και τα πιστεύω μας. Καλό είναι να φανεί,

έστω διακριτικά σε κάποια φωτογραφία και το πρόσωπό μας.

2) Γράφουμε πάντα στην ελληνική γλώσσα, εφόσον απευθύνεται το κείμενό μας σε Έλληνες, ακόμα κι αν γνωρίζουμε εξαιρετικά καλά Αγγλικά ή Γαλλικά και πάντα με ελληνικούς χαρακτήρες,

προσέχοντας όσο μπορούμε την ορθογραφία, τη διαύγεια, και τη σύνταξη όσων θέλουμε να πούμε και να εκφράσουμε.

3) " Προσέχουμε τα λόγια μας ώστε να μη γινόμαστε είρωνες, προσβλητικοί, επιδεικτικά διδακτικοί, άκομψοι, εριστικοί, χυδαίοι, προκλητικοί από στυλ, ειδικά αν το προφίλ μας είναι δημόσιο, ακόμα κι αν μας πνίγει το δίκιο (μη ξεχνάμε, το δικό μας δίκιο).

4) Ποτέ πάνω από μια δυο αναρτήσεις την ημέρα. Αυτή είναι η σωστή δοσολογία, ώστε να μη κουράζονται οι φίλοι μας και να μην ανησυχούν για την ψυχική υγεία μας. Άλλωστε είναι αποδεδειγμένο με μαθηματική ακρίβεια ότι χαίρονται στη πρώτη, χαμογελάνε στη δεύτερη και βαριούνται στη τρίτη.

5) Δεν εκτονώνουμε όλες τις ανησυχίες μας (πολιτικές, ηθικές, αισθητικές, κοινωνικές, υπαρξιακές, θρησκευτικές, ερωτικές, σεξουαλικές...) παίρνοντας τη θέση του τιμητή κι αφήνοντας τον εαυτόν μας απέξω. Αυτοί που μας ακολουθούν θέλουν να τους φωτίσουμε τα σκοτάδια τους καθώς λαμπαδιάζουμε.

6) Μπλοκάρουμε αμέσως χωρίς εξηγήσεις, διαπραγματεύσεις, αναλύσεις και προπάντων απαντήσεις, οποιονδήποτε πάει κόντρα στην ελευθερία μας, στην υπόστασή μας, στη ζωή μας, στις κατακτήσεις του πολιτισμού, με δογματικά προσχήματα ή με προφάσεις όπου η λογική δεν πρωταγωνιστεί απόλυτα.

7) Δεν ξεχνάμε ποτέ ότι βρισκόμαστε σ΄έναν πλασματικό χώρο και χρόνο εκτός ζωής. Ως εκ τούτου αποστασιοποιούμαστε από τις εκτιμήσεις με τα πολλά ή με τα λίγα like εκτιμώντας ότι δεν εξαργυρώνονται σε κανενός είδους χρηματιστήριο.

8) Απέχουμε κατά βούληση σε τακτά χρονικά διαστήματα για όσο καιρό κρίνουμε εμείς οι ίδιοι ,ώστε να βεβαιωθούμε ότι δεν είμαστε εξαρτημένοι, αλλά και για να ξεκουραστούμε από την καθημερινή αγωνία το; είμαι στο fb άρα υπάρχω!

9) Ότι κάνουμε, ό,τι ζούμε δεν ενδιαφέρει πραγματικά κανέναν αν δεν το μετασχηματίσουμε σε καθαρή καλλιτεχνική πράξη που απευθύνεται στους άλλους κι είναι αυτοί οι άλλοι που γνωρίζουν καλά πότε γίνονται καθρέφτες φιλοδοξιών. Γι' αυτό αν δεν είμαστε απολύτως σίγουροι ότι παίζουμε για να τους διασκεδάσουμε ας μη στεκόμαστε ξεβράκωτοι μπροστά τους.

10) Κάπου κάπου ας ρίχνουμε και καμιά ματιά στις αναρτήσεις των άλλων, σίγουρα υπάρχουν πολλοί που έχουν μεγαλύτερο ενδιαφέρον από εμάς αλλά κανείς δεν είναι σαν κι εμάς.

Ο Άγγελος Παπαδημητρίου με την λυρική, κελαριστή φωνή, έχει γεννηθεί το 1952, στο Κιάτο στην γειτονική Κορινθία και είναι ηθοποιός, τραγουδιστής και εικαστικός με πολύπλευρη παρουσία στις τέχνες.

Έχει συμμετάσχει σε πολλές παραστάσεις, τόσο στο θέατρο πρόζας όσο και στο μουσικό θέατρο. Ενδεικτικά έχει παίξει στα έργα: Δωδέκατη Νύχτα του Σαίξπηρ σε σκηνοθεσία Ν. Χουρμουζιάδη στην Πειραματική Σκηνή της Τέχνης Θεσσαλονίκης (1995), Στησιχόρου και Πιπίνου Γωνία στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, Όρνιθες του Αριστοφάνη σε σκηνοθεσία Ν. Αρμάου με το ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Πάτρας (1996), Νεφέλες του Αριστοφάνη σε σκηνοθεσία Α. Βουτσινά στην Επίδαυρο (1998), Οπερέτα του Βιτόλ Γκόμπροβιτς σε σκηνοθεσία Β. Νικολαΐδη στο Κ.Θ.Β.Ε. (2005), Οι Απάχηδες των Αθηνών του Ν. Χατζηαποστόλου (2008) και Το Μικρόβιο του Έρωτα του Κ. Γιαννίδη (2009) στην Εθνική Λυρική Σκηνή, σε σκηνοθεσία Ι. Σιδέρη και Σ. Σπυράτου – Λ. Λιάβα αντίστοιχα, Σιρανό ντε Μπερζεράκ του Ε. Ροστάν σε σκηνοθεσία Ν. Καραθάνου στο Εθνικό Θέατρο (2010).

Το ρεπερτόριό του ως τραγουδιστή περιλαμβάνει κυρίως τραγούδια από την ελληνική οπερέτα και το ελαφρό τραγούδι, ύφος που ταιριάζει απόλυτα στην φωνή του. Έχει επίσης λάβει μέρος σε τηλεοπτικές σειρές και παραγωγές. Ως εικαστικός έχει παρουσιάσει τα έργα του σε πολλές ατομικές εκθέσεις στην γκαλερί Νέες Μορφές στην Αθήνα (1993-2008), ενώ η πιο πρόσφατη έκθεσή του Castrato (2010) παρουσιάστηκε στην γκαλερί The Breeder, επίσης στην Αθήνα.

Έργα του έχουν συμπεριληφθεί σε ομαδικές εκθέσεις σε όλη την Ελλάδα και το εξωτερικό, μεταξύ των οποίων στην έκθεση Apperto 93 στην 45η Μπιενάλε της Βενετίας (1993) και στη 2η Μπιενάλε της Αθήνας με τίτλο Heaven (2009). Το 2010, έλαβε διάκριση από το Ελληνικό Τμήμα της Διεθνούς Ένωσης Κριτικών Τέχνης (AICA).

Ο Άγγελος Παπαδημητρίου έχει πάρει το βραβείο, μουσικού θεάτρου «Παναθήναια» για την παράσταση «Το μικρόβιο του έρωτα» και το βραβείο β’ ανδρικού ρόλου για το εξαιρετικό φιλμ «Ξενία» του Πάνου Κούτρα.

Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr

Culture