ΚΟΙΝΩΝΙΑ

/

«Ζουμ» στην Μίνι Περιμετρική της Πάτρας- ΕΤΣΙ είναι σήμερα το έργο που… παραδίδεται σε 3 μήνες! ΦΩΤΟ

«Ζουμ» στην Μίνι Περιμετρική της Πάτρας- ΕΤΣΙ είναι σήμερα το έργο που… παραδίδεται σε 3 μήνες! ΦΩΤΟ
Χριστακόπουλος Θάνος

Αρκετά ακόμα όσα πρέπει να γίνουν μέχρι το τέλος του έτους

Το thebest.gr σήμερα σας παρουσιάζει ένα οδοιπορικό στο εργοτάξιο της Μίνι Περιμετρικής της Πάτρας, ενός έργου ταλαίπωρου που έπρεπε να έχει παραδοθεί εδώ και χρόνια και που τώρα η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδος που είναι και ο φορέας υλοποίησή του δεσμεύεται ότι θα δοθεί σε κυκλοφορία το τέλος του 2016. Πρόκειται για ένα έργο προϋπολογισμού 26.094.341,65 ευρώ με τίτλο «Ολοκλήρωση Κατασκευής Μικρής Περιμετρικής Οδού Πατρών και Κατασκευή Αγωγού Ομβρίων Σ1 περιοχής Αρόης» και  μήκους 3,2 χιλιομέτρων.

Μπορεί τα όσα πρέπει να γίνουν ακόμα να είναι πάρα πολλά ωστόσο οι αρμόδιοι φορείς επιμένουν ότι οι τρεις μήνες που μας χωρίζουν από την αλλαγή του έτους (Οκτώβριος, Νοέμβριο, Δεκέμβριος) είναι αρκετοί. Την αισιοδοξία τους δεν συμμερίζεται μερίδα των κατοίκων των περιοχών από όπου περνάει ο δρόμος οι οποίοι θεωρούν, ότι είναι πιθανόν να χρειαστεί κάποια παράταση.

Πάντως όπως έδειξε η "αυτοψία" του thebest.gr δύο είναι, εκ πρώτης όψης, τα κομμάτια του έργου που φαίνεται να χρειάζονται ακόμα σημαντικές παρεμβάσεις. Ας τα πάρουμε όμως με την σειρά.

 

Μπήκαμε στη Μίνι Περιμετρική λίγο πριν από το τούνελ που υπάρχει περίπου στο ύψος της Αρόης και το αρχαιολογικό χώρο του Ρωμαϊκού Υδραγωγείου. Η προσέγγιση με Ι.Χ. είναι δυνατή από πολλά σημεία παρά το γεγονός ότι οι εργασίες είναι ακόμα σε εξέλιξη. Κατηφορίσαμε προς τα Ταμπάχανα.

Η διάνοιξη για μεγάλη απόσταση έχει προχωρήσει κανονικά και φαίνεται να απομένουν η ασφαλτόστρωση και κάποιες ακόμα μικροπαρεμβάσεις. Στο ύψος της οδού Φολόης και Άρτης διαπιστώσαμε άλλο ένα άνοιγμα από όπου μπαινόβγαιναν οχήματα. Λίγο πιο κάτω (Γκιώνη και Γερανείων) υπάρχει άλλη μια "διασταύρωση" την οποία χρησιμοποιούν όσοι θέλουν να βγουν προς Ταμπάχανα.

 

Η διάνοιξη του δρόμου φθάνει σχεδόν μέχρι την οδό Αιόλου. Εκεί σταματάει, βρίσκει… χώματα. Κανονικά η Μίνι πρέπει να περάσει κάτω από την οδό Αιόλου και να βγει Αγράφων και Παπαδιαμαντοπούλου.

Αυτό το κομμάτι, περίπου 200-250 μέτρα, δεν έχει διανοιχθεί και αποτελεί, όπως εύκολα αντιλαμβάνεται κανείς, ένα μεγάλο εμπόδιο και έναν πονοκέφαλο για τους κατασκευαστές και την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδος. Και τούτο με δεδομένο ότι οι μήνες που ακολουθούν μέχρι το τέλος του έτους είναι συνήθως βροχεχοί.

 

Από εκεί και μετά η διάνοιξη της οδού έχει προχωρήσει κανονικά κατά μήκος της Παπαδιαμαντοπούλου και βλέπει «φως» μέχρι τα Ταμπάχανα. Βέβαια και σε αυτό το κομμάτι δεν έχει γίνει ακόμα ασφαλτόστρωση, πεζοδρόμια, σήμανση και άλλες παρεμβάσεις που είναι απολύτως απαραίτητες. Πήραμε το δρόμο της επιστροφής και της ανόδου προς την Αρόη.

 

Το τμήμα του δρόμου προς την οδό Αγίας Σοφίας, υποτίθεται ότι είχε τελειώσει εδώ και χρόνια από την πρώτη εργολαβία που κατέπεσε. Δυστυχώς όμως το πέρασμα των ετών έχει αφήσει ανεξίτηλα τα σημάδια του στο οδόστρωμα, στο τούνελ, που σίγουρα χρειάζεται παρεμβάσεις καθώς είναι εγκαταλελειμμένο όλο αυτόν τον καιρό κ.α..

Σε γενικές γραμμές όμως τα πράγματα που έχουν να γίνουν στην κάθοδο προς Αγ. Σοφίας είναι λίγα.

 

Το μεγάλο πρόβλημα είναι η άνοδος όπου ως γνωστόν είχε προκύψει μεγάλο θέμα με κατολίσθηση των πρανών ( του έτοιμου κατά τα άλλα δρόμου) που είχαν πετάξει στον αέρα την άσφαλτο. Σε αυτό το σημείο περίπου 200 μέτρων, αυτή την περίοδο βρίσκονται σε εξέλιξη ειδικές εργασίες (μια μπουλντόζα σκάβει ακόμα) και φαίνεται ότι υπάρχει αρκετή δουλειά μέχρι να ολοκληρωθούν οι παρεμβάσεις που είναι αναγκαίες για να είναι ο δρόμος ασφαλής και να παραδοθεί στην κυκλοφορία.

Σχόλια

Ειδήσεις