Back to Top
#TAGS ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ Αιγιάλεια Νάσος Νασόπουλος Γυναικοκτονία Ρούλα Πισπιρίγκου Travel West Forum
Αγγελίες
Μην ψάχνεις, βρες στο
THE BEST

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

/

Έτσι θα λειτουργήσει ο νέος σιδηρόδρομος μέσα στο 2017 στην Πελοπόννησο μετά από 12 χρόνια

Έτσι θα λειτουργήσει ο νέος σιδηρόδρομος...

Απέκλεισε την υπογειοποίηση του τρένου στην Πάτρα το υπουργείο

Για το 2017 αναμένεται η εργολαβία για την ηλεκτροκίνηση στο τμήμα Κιάτο-Ροδοδάφνη και η εργολαβία για την επιδομή-ηλεκτροκίνηση-σηματοδότηση για το τμήμα Ροδοδάφνη-Ψαθόπυργος. Το επόμενο διάστημα αναμένουμε την εκκίνηση των έργων στο τμήμα Ψαθόπυργος-Ρίο που αφορά την υποδομή και στα τέλη του 2018 αναμένεται για το ίδιο τμήμα εργολαβία για επιδομή-ηλεκτροκίνηση-σηματοδότηση που θα ολοκληρωθεί περίπου το 2021.

Σε ότι αφορά στην πορεία του έργου-σκούπα στο τμήμα Κιάτο-Ροδοδάφνη ο Υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης απάντησε πως από το καλοκαίρι το τμήμα αυτό θα είναι πλήρως έτοιμο και λειτουργικό.

Όπως διευκρίνισε ο Πρόεδρος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Φίλιππος Τσαλίδης, το καλοκαίρι το τρένο θα ξανασφυρίξει στην Πελοπόννησο και πάλι λέγοντας "η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα κάνει το καθήκον της". Η λειτουργία των δρομολογίων μέχρι να ολοκληρωθεί και η εργολαβία της ηλεκτροκίνησης που αναμένεται να ξεκινήσει το 2017 θα γίνεται με το μοτίβο των δρομολογίων στο Αθήνα-Θεσσαλονίκη.

Δηλαδή η αμαξοστοιχία με ηλεκτροκίνητη μηχανή θα φτάνει από την Αθήνα μέχρι το Κιάτο, εκεί θα αλλάζει σε ντιζελοκίνητη μηχανή και θα τερματίζει στη Ροδοδάφνη, στην περιοχή του Αιγίου, περίπου 35χλμ από την Πάτρα. Το δρομολόγιο αναμένεται να διαρκεί περίπου 2 ώρες.

Αυτό που θα αντικρύζουν οι επιβάτες είναι μία μεταμόρφωση σε σχέση με αυτό που γνώριζαν πριν το 2005. Στο τμήμα Κιάτο-Ροδοδάφνη θα υπάρχουν διπλές γραμμές υψηλών ταχυτήτων, ενώ όλοι οι σταθμοί θα είναι καινούργιοι με σύγχρονες προδιαγραφές, πλήρως προσβάσιμοι από ΑΜΕΑ και με χώρους στάσης και στάθμευσης.

Αναφορικά με τη χάραξη  του τμήματος Ρίο-Πάτρα-Λιμάνι ο Υπουργός Υποδομών ανέφερε ότι δεν γίνεται να έχουμε σχεδιασμό που θα κόβει την Πάτρα στα δύο. "Θα βρούμε τις βέλτιστες λύσεις και οικονομικά, δεν γίνεται δυστυχώς να δαπανήσουμε εκατοντάδες εκ.ευρώ για βαριά υποδομή και να κάνουμε το έργο υπόγειο από την άλλη δεν θα πάμε στη λογική να κόψουμε την πόλη στα δύο. Πιστεύω ότι υπάρχουν οι τεχνικές λύσεις και θα γίνει ουσιαστική διαβούλευση με το Δήμο Πατρέων και τους φορείς της πόλης. Το βέβαιο είναι ότι δεν θα αιφνιδιάσουμε και δεν θα λάβουμε μονομερείς αποφάσεις.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Τέλος στην υπογειοποίηση του τρένου στην Πάτρα βάζει το υπουργείο - Το καλοκαίρι η νέα σιδηροδρομική γραμμή "σφυρίζει" στην Πελοπόννησο

Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr

Ειδήσεις