Back to Top
#TAGS ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ Αιγιάλεια Νάσος Νασόπουλος Γυναικοκτονία Ρούλα Πισπιρίγκου Travel West Forum
Αγγελίες
Μην ψάχνεις, βρες στο
THE BEST

ΠΟΛΙΤΙΚΗ

/

Πάτρα- Τρένο: Αντίθετοι στην επιφανειακή διέλευση οι "Ενεργοί Πολίτες"-Βέλη για τη μελετητική ομάδα τριών Πανεπιστημίων

Πάτρα- Τρένο: Αντίθετοι στην επιφανειακή...

Ζητούν Υπόγεια διέλευση από το Ιστορικό Κέντρο και Νότια χάραξη από Λιμάνι προς Πύργο

Τη θέση της για υπόγεια διέλευση του τρένου από το Ιστορικό Κέντρο της Πάτρας διατυπώνει η Πρωτοβουλία Ενεργών Πολιτών, στον απόηχο της ημερίδας για τον σιδηρόδρομο και την πόλη, που πραγματοποιήθηκε στις 13 Φεβρουαρίου. Επιπλέον υποστηρίζει στην σχετική ανακοίνωσή της ότι η η μελετητική ομάδα τριών πανεπιστημίων, που παρουσίασε πρόταση για τη διαδρομή του τρένου,υιοθέτησε τη θέση του ΟΣΕ για υπέργεια διέλευση.

Η ανακοίνωση

 

"Στην Ημερίδα με τίτλο CODE PATRAS-ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ ΚΑΙ ΠΟΛΗ, που πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 13/2/2016, αποκαλύφθηκαν τα πάντα:

1. Η πρόταση για επιφανειακή διέλευση εντός του Ιστορικού Κέντρου της πόλης, είναι κατεύθυνση του ΟΣΕ, στην οποία η «ανεξάρτητη» μελετητική ομάδα των τριών Πανεπιστημίων, πειθάρχησε με απόλυτη συνέπεια.

2. Με στοχευμένες και αποκαλυπτικές παρεμβάσεις συμπολιτών μας, η θεωρία του κόστους των 700 ή 800 εκατομμυρίων κατέρρευσε. Αναγκάστηκαν να την πάρουν πίσω. Αποδείχτηκε ότι ήταν ένας ψευδής και ατεκμηρίωτος ισχυρισμός. Επομένως η μόνη τεκμηριωμένη θεωρία κόστους της υπογειοποίησης παραμένει η πρόβλεψη της μελέτης του ΟΣΕ του 2013 για κόστος γύρω στα 38 εκατομμύρια, πλέον της επίγειας όδευσης (52 εκατομμύρια). Ο ισχυρισμός, ανήκει στον μελετητή, που σημειωτέον εκπονεί και την σημερινή μελέτη του ΟΣΕ. Εμείς λέμε, με τάση προς τα κάτω λόγω της μείωσης της εργατικής δαπάνης.

Επειδή πλέον οι Ελβετοί επιστήμονες θα φύγουν, καλούμε την τοπική Πανεπιστημιακή και Επιστημονική κοινότητα, να προτάξει τα συμφέροντα της πόλης και του κοινωνικού συνόλου.

Είναι πλέον, στα  καθήκοντα της κοινωνίας, των τεχνικών επιστημονικών φορέων, των κοινωνικών φορέων και του Δήμου της Πάτρας, να αναδείξουν το πρόβλημα, να συντονίσουν τις ενέργειες και την διεκδίκηση μας. Η Πρωτοβουλία μας θα είναι με τρόπο αφυπνιστικό και ενωτικό διαρκώς παρούσα. Ήδη σχεδιάζουμε στο άμεσο προσεχές διάστημα, τις πρώτες επαφές μας με τους φορείς της πόλης, πρωτίστως με τους φορείς του τεχνικού κόσμου και την Δημοτική Αρχή.

Η πρόταση μας συνοψίζεται: Υπόγεια διέλευση από το Ιστορικό Κέντρο και Νότια χάραξη από Λιμάνι προς Πύργο μαζί με τον Αυτοκινητόδρομο.

Τέλος, επειδή κανένας ΟΣΕ, δεν είναι υπεράνω των πόλεων και της κοινωνίας, ο λόγος ανήκει πλέον στην Κυβέρνηση. Την καλούμε να αναλάβει τις ευθύνες της.

Για την Πρωτοβουλία Ενεργών Πολιτών

Δημήτρης Αϊβαλής, Δημήτρης Αλεξίου, Γιάννης Πανταζόπουλος, Χρήστος Πατούχας, Νίκος Τζανάκος".

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Το τραίνο, τα ψεύδη, η προπαγάνδα, οι σκοπιμότητες

Τρένο: Πάτρα-Καλαμάτα σε 2 ώρες με ταχύτητες έως 160χλμ ...

Πάτρα: Συνάντηση εργασίας για το τραίνο στην Πάτρα με ...

ΤΡΕΝΟ: Προς επαναδημοπράτηση το έργο Ψαθόπυργος-Ρίο

Πάτρα: Περιμένοντας το τρένο μέχρι το 2020 - Thebest.gr

Θα «περάσει» το νέο τραίνο από την Πάτρα - Thebest.gr

 

 

Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr

Ειδήσεις