Back to Top
#TAGS ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ Αιγιάλεια Νάσος Νασόπουλος Γυναικοκτονία Ρούλα Πισπιρίγκου Travel West Forum
Αγγελίες
Μην ψάχνεις, βρες στο
THE BEST

CAR

/

Τα 10 τρελά ρεκόρ της F1 που δεν θα σπάσουν ποτέ

MERCEDES-BENZ AG

MERCEDES-BENZ AG

Ο Μαξ Φερστάπεν και η Red Bull Racing συνέθλιψαν πολλά και σημαντικά ρεκόρ της ιστορίας της Formula 1 με την ασύλληπτη φετινή σεζόν τους, όμως η ιστορία της F1 έχει και ορισμένα άλλα, παράξενα ρεκόρ, που δεν πρόκειται να σπάσουν ποτέ

Για παράδειγμα, παρότι η Red Bull RB19 ήταν ίσως το πιο κυρίαρχο μονοθέσιο όλων των εποχών, ο Φερστάπεν δεν θα μπορούσε να κερδίσει ένα GP με διαφορά 5 λεπτών όπως ο Στέρλινγκ Μος στην Πορτογαλία το 1958.  Ούτε να κερδίσει από την 22η θέση της εκκίνησης.
Ίσως αν η Formula 1 προσέφερε αυτή τη δυνατότητα, ο Ολλανδός να τα πετύχαινε και αυτά φέτος. Όμως το σπορ έχει αλλάξει ριζικά, και ακριβώς εξαιτίας των αλλαγών στη νέα εποχή της υπάρχουν ορισμένα ρεκόρ -θετικά και αρνητικά- που δεν πρόκειται να σπάσουν ποτέ. Ας δούμε δέκα από αυτά.
Η μεγαλύτερη διαφορά στον τερματισμό
Παρότι στον αιώνα αυτόν κυριάρχησαν ολοκληρωτικά σε αμέτρητα GP οι Μίκαελ Σουμάχερ, Σεμπάστιαν Φέτελ, Λιούις Χάμιλτον και Μαξ Φερστάπεν, ποτέ δεν έφτασαν πουθενά κοντά στις μεγαλύτερες διαφορές του νικητή από τον δεύτερο. Ο Στέρλινγκ Μος κέρδισε το GP Πορτογαλίας 1958 με διαφορά άνω των 5 λεπτών από τον πλησιέστερο οδηγό, ενώ ο Τζάκι Στιούαρτ στο GP Ισπανίας το 1969 και ο Ντέιμον Χιλ στην Αυστραλία το 1995 έριξαν δύο γύρους στον δευτερο.

Τα ρεκόρ των γηραιότερων οδηγών

Παρότι ο Φερνάντο Αλόνσο είναι ασταμάτητος στα 42 του χρόνια και ο Λιούις Χάμιλτον στα σχεδόν 39 του, μοιάζει αμφίβολο ότι θα είναι ικανοί -από φυσική άποψη- να ακολουθήσουν τις απαιτήσεις της σύγχρονης F1 στα 53 χρόνια του. Στην ηλικία, δηλαδή, στην οποία ακόμη κέρδιζαν GP τη δεκαετία του 1950 οι Χουάν Μανουέλ Φάντζιο, Τσουζέπε Φαρίνα και Λουίτζι Φατζιόλι.

Η νίκη από την πιο μακρινή θέση εκκίνησης
Το ρεκόρ αυτό κατέχει ο Τζον Ουότσον, που κέρδισε το GP ΗΠΑ (West) έχοντας εκκινήσει από την 22η θέση - μετά από μια συναρπαστική μάχη με τον ομόλογό του στη McLaren Νίκι Λάουντα. Το ρεκόρ δεν θα σπάσει διότι δεν υπάρχουν -ακόμη, τουλάχιστον- 22 αυτοκίνητα στις εκκινήσεις. Εξάλλου, για να σπάσει θα πρέπει να μπει όχι μία, αλλά δύο νέες ομάδες στο σπορ, και ο 23ος της εκκίνησης να οδηγεί ένα μονοθέσιο σαν τη φετινή Red Bull του Φερστάπεν.

Περισσότερα στο sportin.gr

Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr

Sports