Back to Top
#TAGS ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ Αιγιάλεια Νάσος Νασόπουλος Γυναικοκτονία Ρούλα Πισπιρίγκου Travel West Forum
Αγγελίες
Μην ψάχνεις, βρες στο
THE BEST

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

/

Πάτρα: Ποια είναι επόμενη μέρα για τα ΕΛΤΑ- Η αξιοποίηση της Μαιζώνος, τα drone και τα PDA στα χέρια ταχυδρόμων

Πάτρα: Ποια είναι επόμενη μέρα για τα ΕΛ...
Τσίχλα Κωνσταντίνα
[email protected] , Facebook Page

Τι λέει στο thebest.gr ο πρόεδρος του Σωματείου Υπαλλήλων ΕΛΤΑ Πελοποννήσου, Χρήστος Διαμαντόπουλος

Την υλοποίηση των σχεδιασμών της νέας διοίκησης των ΕΛΤΑ αναμένουν πλέον οι εργαζόμενοι.

Μετά από αρκετά λουκέτα και στη Δυτική Ελλάδα αλλά και την ανακοίνωση για αξιοποίηση του πολυώροφου κτιρίου στην Μαιζώνος, ο οργανισμός φαίνεται να μπαίνει σε μία νέα εποχή.

Όπως αναφέρει μιλώντας στο thebest.gr ο πρόεδρος του Σωματείου Υπαλλήλων ΕΛΤΑ Πελοποννήσου, Χρήστος Διαμαντόπουλος, «Δεν μπορεί το κτίριο να αξιοποιηθεί και τόσα χρόνια παραμένει ένα πενταώροφο κόσμημα στο κέντρο της Πάτρας αδιάθετο με κενούς ορόφους.  Πρέπει να πουληθεί ή να μισθωθεί. Δε ξέρουμε πόσος καιρός θα χρειαστεί για να αξιοποιηθεί το κτίριο. Θεωρούμε ότι η διοίκηση θα το δώσει σε κάποια εταιρεία και θα γίνει προφανώς κάποιος διαγωνισμός».

Να θυμίσουμε ότι ο διευθύνων σύμβουλος των ΕΛΤΑ  Γρ. Σκλήκας ανέφερε ότι το ακίνητο στην Πάτρα όπου χρησιμοποιείται μόνο το ισόγειο θα μπορούσε να γίνει Airbnb.

  • Ο σχεδιασμός για την επόμενη μέρα

Όπως εξηγεί ο κ. Διαμαντόπουλος, «ο σχεδιασμός που έχει γίνει για τα ΕΛΤΑ είναι πάνω από 25 χρόνια και έπρεπε να γίνει ένας καινούργιος. Σε αυτό το πλαίσιο έχουμε το κλείσιμο κάποιων καταστημάτων. Αυτό που μας ενδιαφέρει ως εργαζόμενους στα ελληνικά ταχυδρομεία, είναι δύο πράγματα: το βασικότερο είναι να εξυπηρετείται ο κόσμος. Όταν κλείνουμε ένα ταχυδρομείο θα πρέπει ο ταχυδρόμος να υπάρχει. Το άλλο σημαντικό είναι να μην υπάρχουν απολύσεις προσωπικού. Μέχρι τώρα αυτό η διοίκηση το έχει πετύχει. Μακάρι να συνεχίσει έτσι. Παντού, κάθε δύο- τρεις μέρες περνάει ταχυδρόμος, ακόμα και από το πιο απομακρυσμένο χωριό.

Από εκεί και πέρα είναι τα drone. Δεν θα μοιράζονται γράμματα με αυτό,  πρόκειται για drone cargo. Σε απομακρυσμένα νησιά όπου το πλοίο πηγαίνει μία φορά την εβδομάδα νοικιάζονται για αποστολές έως 250 κιλών. Πετυχαίνουμε έτσι γρήγορη διαβίβαση των αποστολών, μειωμένο κόστος και μειωμένες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα.

Στα επόμενα χρόνια υπάρχει ένας σχεδιασμός και για τον ψηφιακό ταχυδρόμο. Θα έχει o κάθε ταχυδρόμος στα χέρια του ένα PDA, θα εισπράττει χρήματα αντικαταβολής, θα δίνει αποδείξεις. Ακόμα και οι συντάξεις θα πληρώνονται μέσα από το PDA. Όλες αυτές οι αλλαγές σημαίνουν ταχύτητα και εκσυγχρονίζουν το δίκτυο».

Κλείνοντας, «Όλα αυτά που ακούμε από τη νέα διοίκηση που δεν έχει κλείσει χρόνο τα έχουμε ακούσει και από άλλες διοικήσεις στο παρελθόν. Μακάρι να πραγματοποιηθούν οι σχεδιασμοί, αυτό θέλουμε ως εργαζόμενοι, να πάει μπροστά ο οργανισμό μας. Μακάρι να μη γίνουν λάθη του παρελθόντος. Είμαστε παρατηρητές και όπου βλέπουμε λάθη θα τα επισημαίνουμε.  Ελπίζω να μην κλείσουν άλλα καταστήματα γιατί έχουμε φτάσει σε ένα οριακό επίπεδο και η υπόσχεση αυτή είναι, Περιμένουμε και αυξήσεις στους μισθούς μας, μετά από δύο απανωτές μειώσεις» λέει ο κ. Διαμαντόπουλος.

 

Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr

Ειδήσεις