Το 2010 δόθηκαν πάνω από 3,6 εκατομμύρια ευρώ, λέει ο Γ. Σπανουδάκης
Το ποσό των 3.653.455 ευρώ διέθεσε το 2010 η ΟΠΑΠ ΑΕ στα περιφερειακά μέσα μαζικής ενημέρωσης για διαφημίσεις, όπως προκύπτει από έγγραφο του διευθύνοντος συμβούλου του ΟΠΑΠ, Ιωάννη Σπανουδάκη, το οποίο διαβιβάστηκε στη Βουλή, προς απάντηση ερώτησης του βουλευτή του ΠΑΣΟΚ, Θανάση Παπαδόπουλου, σχετικά με την κρίση στον περιφερειακό Τύπο. Από τα χρήματα αυτά,1.509.107 ευρώ διατέθηκε σε εφημερίδες, 1.064.376 ευρώ σε ραδιόφωνα και 1.079.972 ευρώ σε τηλεοπτικά κανάλια. Όπως αναφέρει στο έγγραφό του ο κ. Σπανουδάκης, η κατανομή του ποσού αυτού έγινε με κριτήρια τηλεθέασης, ακροαματικότητας και κυκλοφορίας του εκάστου μέσου, σύμφωνα με τα στοιχεία που έχουν προκύψει από την έρευνα FOCUS-BARI του έτους 2007, η οποία πραγματοποιήθηκε με εντολή του τότε υπουργού Επικρατείας, αρμοδίου για τα ΜΜΕ.
Ο διευθύνων σύμβουλος της ΟΠΑΠ ΑΕ, δέχεται πάντως στο έγγραφό του ότι "απαιτείται μία νέα έρευνα, επειδή έχουν διαφοροποιηθεί τα στοιχεία του 2007, και εξ αυτού προκύπτουν σήμερα αρκετά παράπονα", σημειώνει, όμως, ότι η εταιρεία αδυνατεί να κάνει δικό της επιμερισμό δαπανών διαφήμισης, αλλά στηρίζεται στη συγκεκριμένη έρευνα.
Επιπρόσθετα κριτήρια, διευκρινίζει επιπλέον, για τα έντυπα ΜΜΕ θεωρούνται η ημερήσια ή τουλάχιστον εβδομαδιαία κυκλοφορία τους και η έγχρωμη έκδοσή τους. Για όλα, δε, τα ΜΜΕ προϋπόθεση είναι να μην δημοσιεύουν παράνομα παιχνίδια στοιχηματισμού.
Για το 2011, όπως ενημερώνει ο κ. Σπανουδάκης, η διαφημιστική προβολή της ΟΠΑΠ ΑΕ βρίσκεται σε ανασχεδιασμό, τον οποίο επιβάλλουν, αφενός ο ανταγωνισμός που έχει προκύψει, αφετέρου η περιστολή δαπανών της εταιρείας ώστε να διασφαλιστεί η δαπάνη σε κοινωνικές δράσεις, όπως άλλωστε απαιτεί η κοινωνία και καταγράφεται σε δημοσκοπήσεις που διενεργεί η ΟΠΑΠ ΑΕ.
"Και κατά το νέο σχεδιασμό του διαφημιστικού προγράμματος για το 2011 έχει ληφθεί πρόνοια για τα περιφερειακά ΜΜΕ γιατί η ΟΠΑΠ ΑΕ χρειάζεται να προβληθεί και στην περιφέρεια, όπου βρίσκεται το 50% των πελατών της", αναφέρει επίσης ο κ. Σπανουδάκης και διαβεβαιώνει ότι τα κριτήρια θα είναι αυστηρά (τηλεθέαση, ακροαματικότητα, κυκλοφορία εφημερίδων ώστε να επιτευχθεί η μεγαλύτερη κάλυψη».
Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr










