Back to Top
#TAGS ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ Αιγιάλεια Νάσος Νασόπουλος Γυναικοκτονία Ρούλα Πισπιρίγκου Travel West Forum
Αγγελίες
Μην ψάχνεις, βρες στο
THE BEST

STYLE

/

Μιλανέζικη υπεροχή: Ποιο ήταν τελικά το πιο ποθητό fashion brand του 2022;

Μιλανέζικη υπεροχή: Ποιο ήταν τελικά το ...

Δείτε τι προέκυψε στην πλατφόρμα Lyst μέσω του ετήσιου shopping report «The Year in Fashion 2022»

Ωρα για καταναλωτικό απολογισμό: Το Lyst, η πλατφόρμα με τους περισσότερους από 200 εκατομμύρια χρήστες, συλλέγει διαρκώς στοιχεία που καταγράφουν τις αγοραστικές συνήθειες του διεθνούς κοινού, και τις τάσεις που διαμορφώνονται από τα προϊόντα που αναζητούν. Φέτος στο ετήσιο report της τα πιο περιζήτητα  brands, hot προϊόντα, τάσεις, viral στιγμές, ανερχόμενα brands κ.α εντοπίστηκαν. Το «The Year in Fashion 2022» λοιπόν του Lyst ονομάζει brand του 2022 τη Miu Miu. Το label Miu Miu ιδρύθηκε το 1993 από τη Miuccia Prada ως ένα πιο προσωπικό  παρακλάδι του οίκου Prada. Σύμφωνα με το report, οι αναζητήσεις για τη Miu Miu αυξήθηκαν κατά 49% φέτος συγκριτικά με την περασμένη χρονιά, και ασφαλώς αυτό είναι σε συνάρτηση με τα viral κομμάτια των συλλογών της όπως τα ballet flats, τη Wander bag και την υπερβολικά κοντή  mini skirt, η οποία πρωτοεμφανίστηκε στη συλλογή Άνοιξη 2022. Όπως σημειώνει χαρακτηριστικά το Lyst,  «το  2022 ήταν η χρονιά της Miu Miu».  Το πιο δημοφιλές προϊόν του οίκου, σύμφωνα με το report, ήταν η Gen-Z εκδοχή των ballet flats που ο οίκος πρωτοπαρουσίασε (με τεράστια επιτυχία και τότε) το 2016. Οι μπαλαρίνες της Miu Miu έχουν φορεθεί από style icons της εποχής όπως η Bella Hadid και η Sydney Sweeney, αλλά και άπειρες fashionistas. 

Η επιστροφή, μάλιστα, της menswear συλλογής Miu Miu για το Φθινόπωρο 2022 καθώς και η παρουσίαση της συλλογής Άνοιξη 2023 συγκέντρωσαν περισσότερα από 23 εκατομμύρια views στο TikTok, κάνοντας τη Miu Miu  το brand to watch για το 2022.

 Ο τίτλος της «It Bag» της χρονιάς πηγαίνει στη τσάντα Re-nylon Re-edition 2000 της Prada, με τις αναζητήσεις να αυξάνουν κατά 131% μέσα στο καλοκαίρι, ενώ στο TikTok το hashtag  #pradanylonbag συγκέντρωσε περισσότερα από 4.3 εκατομμύρια views. Όσο για το «Παπούτσι της χρονιάς», τα Birkenstock Boston clogs κερδίζουν τον τίτλο, με τις αναζητήσεις να αυξάνουν κατά 593% μέσα στους πρώτους μήνες του 2022. Η high fashion στιγμή του συγκεκριμένου παπουτσιού ήρθε με το λανσάρισμα της συνεργασίας του brand με τον οίκο Dior για τη συλλογή Men's Fall 2022. 

Σημαντικότερη τάση της χρονιάς ανακηρύχθηκε το Barbiecore με το εκτυφλωτικό ροζ. Συνεργασία της χρονιάς ήταν αυτή ανάμεσα στον Jacquemus και τη Nike (η ανακοίνωση σημείωσε μέσα σε λιγότερες από 24ώρες 50000 αναζητήσεις).

 

Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr

Best View