Back to Top
#TAGS ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ Αιγιάλεια Νάσος Νασόπουλος Γυναικοκτονία Ρούλα Πισπιρίγκου Travel West Forum
Αγγελίες
Μην ψάχνεις, βρες στο
THE BEST

ΣΙΝΕΜΑ

/

Το "Coda" που κέρδισε το Όσκαρ καλύτερης ταινίας επαναπροβάλλεται σε 600 σινεμά της Αμερικής

Το "Coda" που κέρδισε το Όσκαρ...

Η ταινία της AppleTv+ κέρδισε 2 ακόμη Όσκαρ, του β' ανδρικού και του καλύτερου διασκευασμένου σεναρίου

Στις Αμερικανικές αίθουσες επιστρέφει μετά το θρίαμβο του στην 84η απονομή των βραβείων Όσκαρ την περασμένη Κυριακή 27 Μαρτίου 2022, το ανεξάρτητο φιλμ «Coda» της Σιάν Χέντερ, το οποίο τιμήθηκε με το Όσκαρ καλύτερης ταινίας του 2021, του καλύτερου διασκευασμένου σεναρίου καθώς και του καλύτερου β΄ανδρικού ρόλου για την ερμηνεία του κωφάλαλου ηθοποιού Troy Kotsur.

Όπως λοιπόν διαβάσαμε στο flix.gr, η συγκεκριμένη ταινία που πρωτοπροβλήθηκε στο Φεστιβάλ του Σάντανς τον Ιανουάριο του 2021 και αγοράστηκε για 25 εκατ. δολάρια από την πλατφόρμα της Apple TV+, επανέρχεται από την Παρασκευή 1η Απριλίου 2022 σε περισσότερες από 600 κινηματογραφικές αίθουσες στις ΗΠΑ ως φυσικό επακόλουθο της Οσκαρικής της νίκης. Για πολλούς είναι μία θαυμάσια ευκαιρία να δουν το όμορφο όπως λέγεται, συγκινητικό και με χιούμορ φιλμ σε μία κινηματογραφική αίθουσα μιας και όταν πρωτοβγήκε τον Αύγουστο του 2021 είχε μία περιορισμένη διανομή σε 50 αίθουσες ενώ παράλληλα είχε κάνει πρεμιέρα σε streaming στην πλατφόρμα της Apple TV+.

H νίκη της ταινίας στα Όσκαρ χαιρετίστηκε πολύ θετικά ενώ θεωρείται πως ανοίγει το δρόμο για μία νέα εποχή για τις ταινίες.

Όπως έγραψε το flix,gr, για πολλούς το «CODA» χρωστάει τη φόρα που πήρε για να φτάσει έως την κατάκτηση του Όσκαρ Καλύτερης Ταινίας, στο γεγονός ότι ήταν διαθέσιμο - στο σπίτι σου, στο κινητό σου - αμέσως μετά την ανακοίνωση των υποψηφιοτήτων.

Το 40% των ανθρώπων που είδαν το «CODA» στο Apple TV+ το είδαν από τη στιγμή που κέρδισε την υποψηφιότητα για το Όσκαρ Καλύτερης Ταινίας και μετά και γενικότερα μετά & τη διαφήμιση που έγινε (στο περιοδικό Entertainment Weekly υπήρχε ολοσέλιδη καταχώρηση στην τελευταία σελίδα λίγο πριν βγουν οι υποψηφιότητες).

Ταυτόχρονα όπως έγραψε το flix.gr, η Apple έβγαλε το φιλμ στις αίθουσες Αμερικής και Αγγλίας εντελώς δωρεάν από τις 25 Φεβρουαρίου και μετά, ενώ ξόδεψε περισσότερα από 10 εκατομμύρια δολάρια - περισσότερα και από το budget της ταινίας - για την προώθησή του.

Φυσικά το αποτέλεσμα ήταν το «CODA» να υπερισχύσει στις ψήφους προς την τελική ευθεία των Όσκαρ, παραμερίζοντας το μέχρι τότε φαβορί, την «Εξουσία του Σκύλου» του Netflix που είχε 12 υποψηφιότητες & που είχαν δει περισσότεροι άνθρωποι από το «CODA» πριν την ανακοίνωση των υποψηφιοτήτων. Στην Πάτρα η «Εξουσία του σκύλου» είχε βγει στα μέσα Νοεμβρίου στα Odeon Veso Mare.

*Να δούμε αν το φιλμ "Coda" θα τύχει διανομής στις αίθουσες και της Ελλάδας ή οι σινεφίλ θα χρειαστεί να το αναζητήσουν μόνο online.

Επιμέλεια: Τ. ΜΑΡΤΑΤΟΣ

Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr

Culture