Back to Top
#TAGS ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ Αιγιάλεια Νάσος Νασόπουλος Ρούλα Πισπιρίγκου Βασιλιάς Κάρολος της Αγγλίας Κέιτ Μίντλετον
Αγγελίες
Μην ψάχνεις, βρες στο
THE BEST

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

/

Η δυτική Ελλάδα γίνεται «Ολυμπιακή Γη» και αποκτά το δικό της …πρωινό!

Η δυτική Ελλάδα γίνεται «Ολυμπιακή Γη» κ...
Τσίχλα Κωνσταντίνα
[email protected] , Facebook Page

Τι λέει στο thebest.gr ο Αντιπεριφερειάρχης Πολιτισμού και Τουρισμού, Νίκος Κοροβέσης για ένα αίτημα χρόνων που έγινε πραγματικότητα- Τι μπορεί αυτό να φέρει στην περιοχή;

Νέα τουριστική ταυτότητα αλλά και το δικό της «πρωινό» αποκτά η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας.  Στο επίκεντρο μπαίνει η Αρχαία Ολυμπία ενώ στο όνομα «Ολυμπιακή Γη» θα βασιστεί η καμπάνια που σκοπό έχει την αύξηση τουριστών στην περιοχή.

Η Περιφέρεια αξιοποιεί ένα παγκόσμιο πολιτιστικό αποτύπωμα  ενώ η καμπάνια θα ξεδιπλωθεί μέσα στην επόμενη διετία.

Όπως εξηγεί μιλώντας στο thebest.gr ο Αντιπεριφερειάρχης Πολιτισμού και Τουρισμού, Νίκος Κοροβέσης, με όχημα τη νέα καμπάνια «EPIC WEST» θα υλοποιηθούν οι δράσεις για την τουριστική προβολή και προώθηση της Δυτικής Ελλάδας το 2021-2023.  

«To Olympia land είναι ένα παγκόσμιο brandname που το αγκαλιάσαμε και το κάναμε δικό μας. Ήταν και μία επιθυμία και των ξενοδόχων της περιοχής εδώ και πολλά χρόνια. Μας το πρότεινε και η εταιρεία που ανέλαβε την υλοποίηση της δράσης, μας βρήκε σύμφωνους και το προχωρήσαμε.  Θα έχουμε από εδώ και πέρα μία καμπάνια η οποία θα ξεδιπλωθεί, βήμα- βήμα, σε ένα χρονικό ορίζοντα διετίας μέσα από διαφημιστικό υλικό, σποτάκια, βιντεάκια. Πιο συγκεκριμένα, θα προχωρήσουμε με τη συμμετοχή σε διεθνείς τουριστικές εκθέσεις στην Ελλάδα και το Εξωτερικό, τη διαφημιστική εκστρατεία με σκοπό την προώθηση του brandname και την αύξηση της αναγνωσιμότητας της Δυτικής Ελλάδας,  την ανάπτυξη ψηφιακών υποδομών με τη χρήση σύγχρονων εργαλείων τελευταίας τεχνολογίας, και δ) τη διαρκή επιμόρφωση των επαγγελματιών του τουρισμού. Από εκεί και πέρα θα δημιουργήσουμε το πρωινό της Δυτικής Ελλάδας με προϊόντα του τόπου τα  οποία θα μπορεί να δοκιμάζει ο κάθε τουρίστας. Στα αεροδρόμια, θα προσπαθήσουμε να κάνουμε προσέλκυση αεροπλάνων που θα μεταφέρουν τουρίστες στην περιοχή. Στο επίκεντρό μας θα είναι η Ολυμπία καθώς όλοι έχουμε να κερδίσουμε από αυτό το όνομα» αναφέρει ο κ. Κοροβέσης.

«Πλέον αποκτούμε τουριστική- πολιτιστική ταυτότητα. Συστηνόμαστε στο εξωτερικό αλλά και στο εσωτερικό σαν Ολυμπιακή Γη. Είναι σημαντικό για τον τουρίστα να ξέρει ποιοι είμαστε. Πλέον έχουμε μία ξεκάθαρη ταυτότητα και από εκεί ξεκινάμε την ξεδίπλωση των πρωτοβουλιών και των δράσεων για να διαφημίσουμε τη Δυτική Ελλάδα. Βήμα- βήμα θα βλέπετε τις διάφορες. Όπως προείπα ένα από αυτά που θα κάνουμε, είναι η προσπάθεια να έχουμε και γαστρονομική ταυτότητα, σχεδιάζοντας και δημιουργώντας το πρωινό της Δυτικής Ελλάδας. Θα γεννήσουμε την ανάγκη στους επισκέπτες να δουν πώς παρασκευάζονται τα προϊόντα του πρωινού, να κάνει γευσιγνωσία και να τρώει σε πιστοποιημένα μαγαζιά».

«Με επίκεντρο την Ολυμπία, της παγκόσμιας φήμης της, τη διαμαντόπετρα του στέμματος για τη Δυτική Ελλάδα, χτίζουμε το νέο τουριστικό προφίλ της περιοχής μας, αναδεικνύοντας κάθε περιοχή και κάθε δυνατότητα που υπάρχει και στις τρεις Περιφερειακές Ενότητες» επεσήμανε ο Περιφερειάρχης, Νεκτάριος Φαρμάκης κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης για την παρουσίαση της νέας ταυτότητας, τονίζοντας πως η φιλοσοφία πάνω στην οποία στηρίζεται η νέα τουριστική ταυτότητα αποσκοπεί σε μία επιθετική εξωστρέφεια που θα καταστήσει τη Δυτική Ελλάδα αναγνωρίσιμη, με τη δική της διακριτή ταυτότητα, σε όλο τον κόσμο.

 

Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr

Ειδήσεις