Back to Top
#TAGS ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ Αιγιάλεια Νάσος Νασόπουλος Γυναικοκτονία Ρούλα Πισπιρίγκου Travel West Forum
Αγγελίες
Μην ψάχνεις, βρες στο
THE BEST

ΠΟΛΙΤΙΚΗ

/

Ν. Παπαδημάτος: Ευχάριστη έκπληξη οι εξαγγελίες Καραμανλή για το τρένο

Ν. Παπαδημάτος: Ευχάριστη έκπληξη οι εξα...

Η δημοτική παράταξη για την υπογειοποίηση του τρένου

Η παράταξη «Πάτρα Ενωμένη», με επικεφαλής τον Νίκο Παπαδημάτο, προχώρησε στην εξής τοποθέτηση για το θέμα του τρένου, με αφορμή και τις τελευταίες τοποθετήσεις του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών, Κώστα Αχ. Καραμανλή στο «8th Regional Growth Conference»:

«Πολλά λέχθηκαν μέχρι σήμερα για το τραίνο και για τη διέλευσή του από το Ρίον μέχρι και την Πάτρα. Η ουσία, όμως, είναι μια: Για 23 ολόκληρα χρόνια η Πάτρα δεν έχει τραίνο. Οι ευθύνες αναμφίβολα είναι πολλές και αναλογούν σε πολλούς. Βέβαια, δεν βρισκόμαστε χρονικά στην φάση της καταγραφής και του καταλογισμού ευθυνών.

Αντίθετα, είναι η στιγμή που πρέπει να δείξουμε όλοι περίσκεψη, αίσθημα ευθύνης, ενωτικό πνεύμα και ρεαλισμό, έτσι ώστε το τραίνο, που είναι ένα από τα μεγάλα προβλήματα που αντιμετωπίζει η περιοχή μας, να γίνει μια πραγματικότητα για όλους μας και να συμβάλει σημαντικότατα στην αναπτυξιακή τροχιά της πόλης μας.

Στην σύσκεψη του περασμένου Ιανουαρίου στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών είχε ζητηθεί από την πλευρά μας και το είχε υποσχεθεί, μάλιστα, ο κ. Υπουργός, ότι θα κατέβει στην Πάτρα για να μας ενημερώσει υπεύθυνα και επιτόπου για τους άξονες πάνω στους οποίους θα κινηθεί η κατασκευή του έργου. Έστω και καθυστερημένα, ήρθε στην πόλη μας, στο «8th Regional Growth Conference» και κατέθεσε το πλάνο και τις απόψεις του Υπουργείου για συζήτηση. Είναι γεγονός ότι βρεθήκαμε μπροστά σε μια ευχάριστη έκπληξη, η οποία δεν είχε καμία σχέση με όσα κατά καιρούς μας πληροφορούσαν περί… απόψεων του κ. Υπουργού.

Για εμάς στην πόλη, τη Δημοτική Αρχή, το Δημοτικό Συμβούλιο, αλλά και ευρύτερα, την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας και όλους τους φορείς, απομένει, πλέον, να καθίσουμε σε ένα τραπέζι διαβούλευσης, έτσι ώστε να μάθουμε ακόμη πιο λεπτομερώς το σχέδιο κατασκευής του έργου και να θέσουμε στη συζήτηση και το κομμάτι Κανελλοπούλου-Ρίον.

Σε κάθε περίπτωση, όμως, η ουσία είναι μια: Το τραίνο πρέπει να φτάσει στο Λιμάνι. Η Πάτρα διέθετε τραίνο το 1897. Δεν είναι δυνατόν να μην διαθέτει τραίνο το 2020. Ας αφήσουμε όλοι στην άκρη τη μιζέρια και ας κινηθούμε ενωμένοι με γνώμονα το κοινό συμφέρον».

 

 

 

 

 

 

 

Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr

Ειδήσεις