Back to Top
#TAGS ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ Αιγιάλεια Νάσος Νασόπουλος Γυναικοκτονία Ρούλα Πισπιρίγκου Travel West Forum
Αγγελίες
Μην ψάχνεις, βρες στο
THE BEST

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

/

Η ομάδα που έφτιαξε έναν προσωπικό ηλεκτρονικό βοηθό που ξέρει τα πάντα για τον κορωνοϊό!

Άρτεμις Αυγέρου, Γουάηλ Αλ Μάσρι, Νικόλ ...

Άρτεμις Αυγέρου, Γουάηλ Αλ Μάσρι, Νικόλ Ντάγκλας, Μικαελίνα Λιόντου, Δανιήλ Σουριανός, Αθηνά Σταυρινίδου

Τσίχλα Κωνσταντίνα
[email protected] , Facebook Page

Δίνει έγκυρες απαντήσεις σε ερωτήματα σχετικά με τον κορωνοϊό

Ένα έξυπνο chatbot που παρέχει αξιόπιστες και έγκυρες απαντήσεις σε ερωτήματα σχετικά με τον κορωνοϊό έφτιαξε μία ομάδα έξι ατόμων με στόχο οι πολίτες να μην περιμένουν στην γραμμή επικοινωνίας και να μην προσφεύγουν στην χρονοβόρα εύρεση αξιόπιστων πηγών ώστε να λάβουν αξιόπιστες απαντήσεις στις ερωτήσεις τους, αλλά να μπορούν εύκολα και γρήγορα να βρουν τις πληροφορίες που χρειάζονται.

Πιο συγκεκριμένα, η ομάδα COVID-bot Assistant αποτελείται από έξι νεαρούς από την Ελλάδα και την Κύπρο με γνώσεις στους τομείς των Βιοεπιστημών, του ψηφιακού μάρκετινγκ, της επιχειρηματικότητας, της επιστήμης δεδομένων, της μηχανολογίας και της νομικής.  

Η ομάδα αποτελείται από την Άρτεμις Αυγέρου που σπούδασε στο Πανεπιστήμιο Πατρών, την Αθηνά Σταυρινίδου, τον Γουάηλ Αλ Μάσρι, τον Δανιήλ Σουριανό, την Μικαελίνα Λιόντου και την Νικόλ Ντάγκλας. 

Μιλώντας στο thebest.gr η ομάδα εξήγησε, μεταξύ άλλων, πώς προέκυψε η ιδέα τους, πώς λειτουργεί και ποιά είναι τα πλεονεκτήματα της. 

Σκοπός είναι η παροχή αξιόπιστης πληροφόρησης και η καταπολέμηση των ψευδών ειδήσεων, μέσω έγκυρων και αξιόπιστων δεδομένων

Τι ακριβώς είναι η εφαρμογή COVID-bot Assistant;

Το COVID-bot Assistant είναι έξυπνο chatbot που παρέχει αξιόπιστες και έγκυρες απαντήσεις σε ερωτήματα σχετικά με τον κορωνοϊό. Σκοπός είναι η παροχή αξιόπιστης πληροφόρησης και η καταπολέμηση των ψευδών ειδήσεων, μέσω έγκυρων και αξιόπιστων δεδομένων, για την ασφαλή επανεκκίνηση της οικονομίας και της ανάκτησης της εμπιστοσύνης των τουριστών.

Πότε και πώς προέκυψε η ιδέα για το chatbot;

H ραγδαία αύξηση των κρουσμάτων COVID-19 σε όλο τον κόσμο, οι παραπλανητικές και διαστρεβλωμένες πληροφορίες που οι πολίτες λαμβάνουν μέσω του διαδικτύου, η αβεβαιότητα και η αντιμετώπιση των συμβάντων, προκαλούν υπερφόρτωση και αδράνεια των ανοικτών γραμμών επικοινωνίας δημόσιων και ιδιωτικών φορέων. Αυτή η κατάσταση ήταν ο κύριος λόγος που αποφασίσαμε να προσφέρουμε μία καινοτόμα λύση, το COVID-bot Assistant.

Στόχος είναι οι πολίτες να μην περιμένουν στην γραμμή επικοινωνίας και να μην προσφεύγουν στην χρονοβόρα εύρεση αξιόπιστων πηγών ώστε να λάβουν αξιόπιστες απαντήσεις στις ερωτήσεις τους, αλλά να μπορούν εύκολα και γρήγορα να βρουν τις πληροφορίες που χρειάζονται.

Από ποιους αποτελείται η ερευνητική ομάδα που προσχώρησε σε αυτό το εγχείρημα;

Η ομάδα πίσω από το εγχείρημα αποτελείται από έξι άτομα ελληνικής και κυπριακής καταγωγής με γνώσεις στους τομείς βιοεπιστημών, επιχειρηματικότητας, επιστήμης δεδομένων και υπολογιστών, μηχανολογίας, νομικής και του ψηφιακού μάρκετινγκ. Είναι οι: Αθηνά Σταυρινίδου- Legal Advisor,  Άρτεμις Αυγέρου- Digital Marketing, Γουάηλ Αλ Μάσρι-Full-stack & Business Development, Δανιήλ Σουριανός-Business Development & Outreach,Μικαελίνα Λιόντου-Biosciences & Medical Content, Νικόλ Ντάγκλας-Data Sciences & Development. 
 

Η εφαρμογή είναι βασισμένη σε τεχνητή νοημοσύνη (Artificial Intelligence) με έμφαση σε αλγορίθμους Machine Learning και ανάλυσης δεδομένων

Πώς λειτουργεί και ποιος είναι ο σκοπός του chatbot;

Ο χρήστης μπορεί εύκολα και γρήγορα να ρωτήσει το Covid-bot Assistant οποιαδήποτε σχετική ερώτηση για πρόληψη και επικαιρότητα της τρέχουσας κατάσταση σε οποιαδήποτε χώρα, με περιεχόμενο στην αγγλική γλώσσα. Η απάντηση δίνεται σε μορφή κειμένου, βίντεο, γραφήματος ή σε συνδυασμό όλων των αναφερόμενων αν χρειάζεται να διατυπωθεί πιο λεπτομερώς και να προσφέρει μια τεκμηριωμένη απάντηση σε όσο το δυνατόν περισσότερα άτομα. Η εφαρμογή είναι βασισμένη σε τεχνητή νοημοσύνη (Artificial Intelligence) με έμφαση σε αλγορίθμους Machine Learning και ανάλυσης δεδομένων.

Πόσο «εύκολο» και προσβάσιμο είναι το chatbot;

Το COVID-bot Assistant βρίσκεται διαθέσιμο στο σύνδεσμο www.covid-bot.com, προσβάσιμο από οποιαδήποτε συνδεδεμένη στο διαδίκτυο συσκευή. Το chatbot λειτουργεί ως ένα δωρεάν και εύχρηστο μέσο για τη βελτίωση της πρόσβασης των πολιτών σε αληθείς και αξιόπιστες πληροφορίες σε σχέση με την πανδημία του ιού COVID-19. Σύμφωνα με τα λεγόμενα της ομάδας, η πρόσβαση σε έγκυρες και αξιόπιστες πληροφορίες είναι η καλύτερη θεραπεία τόσο για τους κινδύνους της παραπληροφόρησης και των ψευδών ειδήσεων  αλλά και για την ζωή των ανθρώπων σε αυτή την πρωτόγνωρη υγειονομική κρίση.

Το μόνο που έχει να κάνει ο χρήστης, είναι να αποτυπώσει τις απορίες του στο πλαίσιο διαλόγου της εφαρμογής και να λάβει άμεσα απαντήσεις στα ερωτήματα του.

Όσο περισσότερο χρησιμοποιείται, τόσο πιο «έξυπνο» γίνεται και είναι σε θέση να απαντήσει ολοένα και περισσότερες απορίες σχετικά με τον ιό COVID-19

Ποια είναι τα πλεονεκτήματα του;

Το COVID-bot Assistant διαφέρει από τα υπόλοιπα διαθέσιμα chatbot ως προς τον τρόπο λειτουργίας και την «νοημοσύνη» του. Είναι σε θέση να αναζητήσει και να λάβει δεδομένα άμεσα χωρίς ανθρώπινη παρέμβαση, καθώς ο χρήστης μπορεί να αποτυπώσει την ερώτηση του, όπως εκείνος επιθυμεί. To COVID-bot Assistant κατανοεί διαφορετικούς τρόπους έκφρασης και σύνταξης και συνεχώς μαθαίνει από τους χρήστες του.

Συνεπώς, όσο περισσότερο χρησιμοποιείται, τόσο πιο «έξυπνο» γίνεται και είναι σε θέση να απαντήσει ολοένα και περισσότερες απορίες σχετικά με τον ιό COVID-19. Επίσης η εφαρμογή μπορεί εύκολα με περιορισμένο κόστος να ενσωματωθεί και σε άλλες ιστοσελίδες, όπως υπηρεσίες ψηφιακής διακυβέρνησης, ή υπηρεσίες του δημόσιου και ιδιωτικού τομέα, όπως φορείς τουρισμού και ξενοδοχείων που επιθυμούν να παρέχουν πληροφορίες σε πολίτες που ετοιμάζονται να ταξιδέψουν.

Υπήρχαν δυσκολίες στην υλοποίηση αυτού του εγχειρήματος;

Κανένα εγχείρημα δεν είναι εύκολο, πόσο μάλλον εάν δουλεύεις σε συνθήκες lockdown, διαδικτυακά σε διαφορετικές ζώνες ώρας, χωρίς να μπορείς να αλλάξεις παραστάσεις. Ωστόσο, πέρα από τα προβλήματα που όλος ο κόσμος πιθανών να αντιμετώπισε με τη δουλειά του, το COVID-bot Assistant έγινε πραγματικότητα. Η μεγάλη δυσκολία του εγχειρήματος έγκειται στους αλγορίθμους που τρέχουν πίσω από ότι βλέπει ο χρήστης και στο πως μπορεί να βελτιώνεται συνεχώς για μια φιλική προς τον χρήστη εμπειρία, ακόμα και για τους πιο απαιτητικούς σε πολύ εξεζητημένες ερωτήσεις.

Τι σας βοήθησε στην όλη διαδικασία;

Υπομονή, επιμονή και θέληση στο να συνεισφέρουμε με τον τρόπο μας σε αυτή την υγειονομική και οικονομική κρίση που διανύουμε. Το πρότζεκτ δουλεύεται από την ομάδα παράλληλα με σπουδές και εργασία. Ωστόσο, είναι κάτι που έχουμε στόχο συνεχώς να βλετιώνουμε και βρίσκεται ήδη στην αγορά.

Η εφαρμογή έχει συμμετάσχει σε hackathons στην Ελβετία, Αζερμπαϊτζάν και Ελλάδα, αποκτώντας διακρίσεις, όπως στο Antivirus CrowdHackathon

Μιλήστε μας για τη διάκριση που κέρδισε πρόσφατα…

Η εφαρμογή έχει συμμετάσχει σε hackathons στην Ελβετία, Αζερμπαϊτζάν και Ελλάδα, αποκτώντας διακρίσεις, όπως στο Antivirus CrowdHackathon που διοργανώθηκε τέλος Μαΐου από την Περιφέρεια Αττικής και το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης της Ελλάδας. Στο εν λόγω hackathon, η ομάδα διακρίθηκε ανάμεσα σε συνολικά 34 ομάδες, έχοντας ως μία από τις τρεις καλύτερες εφαρμογές Ready2Deploy στην κατηγορία «Αντιμετώπιση Συνεπειών». Η

συγκεκριμένη κατηγορία αφορά εφαρμογές που αξιοποιούνται κατά τη διάρκεια αλλά και μετά τη φάση της πανδημίας, στοχεύοντας στην καταπολέμηση των κοινωνικο-οικονομικών συνεπειών. Η ομάδα μέσα από τον διαγωνισμό είχε την ευκαιρία να λάβει έπαθλο της τάξης των 10.000$ σε μορφή credits για cloud υποδομές.

Τι σχεδιάζετε στο μέλλον;

Ένα από τα επόμενα άμεσα σχέδια είναι η εφαρμογή να παρέχεται και στα Ελληνικά και να είναι όσο το δυνατόν περισσότερο εξατομικευμένη στα ελληνικά νησιά (και όχι μόνο), όπου δύναται να φιλοξενήσουν αρκετούς επισκέπτες. Επιπροσθέτως, η ομάδα εξετάζει λειτουργίες όπως αναγνώριση τοποθεσίας ή persona, για να κάνει ακόμα καλύτερη την εμπειρία του χρήστη.

Το εγχείρημα λειτουργεί με ιδίους πόρους και έτσι είναι πιθανόν να περιοριστούν οι δυνατότητας της εφαρμογής, Συνεπώς, στην ατζέντα βρίσκονται αιτήσεις χρηματοδότησης και συνεργασίες με δημόσιους και ιδιωτικούς φορείς. Όσον αφορά τα μακροπρόθεσμα πλάνα της ομάδας, θα προσπαθήσει να συνεχίσει να δημιουργεί και να συνεισφέρει με τον δικό της μοναδικό τρόπο!

*Από πάνω αριστερά προς δεξιά: Νικολ Ντάγκλας, Αθηνά Σταυρινίδου, Γουάλη Αλ Μάσρι-Από κατω αριστερά προς δεξιά: Άρτεμις Αυγέρου, Μιακελίνα Λιόντου και Δανιήλ Σουριανός.

Facebook Page

Covid- Bot Assistant

Webpage

email: [email protected]

Website: https://www.covid-bot.com/

Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr

Ειδήσεις