Back to Top
#TAGS ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ Αιγιάλεια Νάσος Νασόπουλος Γυναικοκτονία Ρούλα Πισπιρίγκου Travel West Forum
Αγγελίες
Μην ψάχνεις, βρες στο
THE BEST

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

/

Μεγάλες λίστες αναμονής στα πατρινά κομμωτήρια - Κούρεμα και βαφή σε προτεραιότητα από τη Δευτέρα

Μεγάλες λίστες αναμονής στα πατρινά κομμ...

Δεκάδες κλήσεις στους κομμωτές

Τα αποτελέσματα της δημοσκόπησης σύμφωνα με την οποία το πρώτο πράγμα που θα κάνουν οι Έλληνες όταν λήξει η καραντίνα είναι να επισκεφθούν το κομμωτήριο, φαίνεται πως αντικατοπτρίζουν και την Πατρινή πραγματικότητα.

Το thebest.gr μίλησε με έξι γνωστά κομμωτήρια της πόλης και όπως διαπιστώσαμε οι λίστες αναμονής που έχουν σχηματιστεί ήδη ήταν τεράστιες, μέρες πριν λήξει το lockdown. Όπως όλα δείχνουν από τη Δευτέρα οι κομμωτές δεν θα προλαβαίνουν να εξυπηρετούν πελάτες.

 

Τεράστιες λίστες αναμονής για κούρεμα και βαφή...

Αυτό διαπιστώσαμε μιλώντας με κομμωτές- ιδιοκτήτες κομμωτηρίων. Όλο αυτό το διάστημα τα τηλέφωνα δε σταμάτησαν να χτυπάνε από απελπισμένες πελάτισσες που ζητούσαν συμβουλές και τρόπους να περιποιηθούν τα μαλλιά τους και κυρίως για να αντιμετωπίσουν την άβαφη ρίζα που τους χαλούσε την ψυχολογία, σε συνδυασμό με την όλη κατάσταση που επικρατούσε.

Πολλοί κομμωτές έκαναν εκτροπή των επαγγελματικών τους τηλεφώνων στα προσωπικά τους κι έτσι τις τελευταίες μέρες άρχισαν να δέχονται και κλήσεις για ραντεβού.

Με το που άρχισαν να υπάρχουν σενάρια, σύμφωνα με τα οποία, τα κομμωτήρια θα άνοιγαν σύντομα, πολλοί έσπευσαν να κλείσουν τα ραντεβού τους, ακόμα και την πρώτη μέρα, αν αυτό ήταν εφικτό. 

Οδηγίες μέσω τηλεφώνου και βίντεο... τις μέρες της καραντίνας

Οι πατρινοί ζητούσαν απελπισμένα ένα ραντεβού, ακόμα και την πρώτη μέρα λειτουργίας - Τι λένε στο thebest.gr έξι κομμωτές και hairstylists...

To thebest.gr επικοινώνησε με τους (κατά αλφαβητική σειρά): Μαρία Θανάση (Modus Hair Works), Ελπίδα Μαστροκάλου (Golden Chic Hair), Κοραλία Συνοδινού (Koralia Hair & Beauty), Γιώργο Σπυρόπουλο (GS Hair Salon), Χρήστο Φόντα (Christian Tete Hair Salon), Νίκο Xρυσανθακόπουλο (Tailored Salon).

«Οι περισσότεροι επιθυμούσαν να κλείσουν ραντεβού και για την πρώτη μέρα, αν αυτό είναι δυνατόν. Ήδη είναι σε αναμονή πάνω από 20 άτομα που περιμένουν να έρθουν στο κομμωτήριο, το συντομότερο. 

Μέχρι στιγμής και όλο αυτό το διάστημα καλούμαστε να βοηθήσουμε, από μακριά και με όποιον τρόπο μπορούμε, πελάτισσες που κυρίως αντιμετωπίζουν πρόβλημα με τη βαφή και το χρώμα των μαλλιών τους. Υπήρχαν περιπτώσεις όπου τις καθοδηγήσαμε προκείμενου να προμηθευτούν την πιο κατάλληλη γι αυτές βαφή από το σούπερ μάρκετ αλλά δυστυχώς με αυτό το τρόπο είναι πολύ δύσκολο να έχουμε το επιθυμητό αποτέλεσμα» αναφέρει στο thebest.gr η Μαρία Θανάση από το Modus Hair Works.

«Μέχρι στιγμής σαράντα έως πενήντα άτομα βρίσκονται σε αναμονή προκειμένου να κλείσουν ραντεβού και να έρθουν επιτέλους στο κομμωτήριο. Το διάστημα που μας πέρασε, όσο αυτό ήταν δυνατόν, προσπαθούσαμε να δίνουμε οδηγίες κυρίως για βαφές και χρώματα αλλά σε πολλές περιπτώσεις το αποτέλεσμα δεν ήταν αυτό που θα έπρεπε. Πολλές γυναίκες χάλασαν το χρώμα των μαλλιών τους καθώς είναι δύσκολο μία γυναίκα να έχει το αποτέλεσμα που θέλει μακριά από το κομμωτήρια» εξηγεί στο thebest.gr η Ελπίδα Μαστροκάλου από το Golden Chic Hair.

«Η πρώτη εβδομάδα είναι κιόλας κλεισμένη, ενώ ξέρουμε ότι πολλά από τα ραντεβού που μας ζητούν τώρα, θα πραγματοποιηθούν σε βάθος χρόνου, και μπορώ να πω ότι αυτό είναι κάτι που το αντιλαμβάνεται ο περισσότερος κόσμος και δείχνει κατανόηση. Γνωρίζουμε άλλωστε ότι αρχικά θα μπορούμε να κάνουμε λίγα ραντεβού τηρώντας συγκεκριμένους κανόνες, όπως είναι η χρήση μάσκας και αντισηπτικού, αλλά και οι αποστάσεις μεταξύ των πελατών που θα εξυπηρετούμε.

Η βασική συμβουλή που δίναμε όλο αυτό το διάστημα στις γυναίκες που μας τη ζητούσαν ήταν να μην πειράξουν τα μαλλιά τους έτσι ώστε να μη χρειαστεί να κάνουμε διορθώσεις και να δουλέψουμε πάνω στα μαλλιά που είχαν φτιάξει πριν την καραντίνα. Από εκεί και πέρα δίναμε τη λύση κάποιων ειδικών σπρέι που βοηθούν να διατηρηθούν -κατά κάποιον τρόπο- τα μαλλιά σε μια καλή κατάσταση» αναφέρει στο thebest.gr η Κοραλία Συνοδινού από το Koralia Hair & Beauty.

«Το διάστημα της καραντίνας προσπαθούσαμε να βοηθήσουμε τους πελάτες από απόσταση. Στέλναμε μάλιστα και βίντεο με το τι θα πρέπει να κάνουν προκειμένου να φτιάξουν τα μαλλιά τους όμως δεν ήταν εύκολο. Υπάρχει περίπτωση πελάτη που προσπαθώντας να κουρευτεί με την μηχανή, κατά λάθος, «τα πήρε όλα» και δεν έμεινε τίποτα» λέει στο thebest.gr ο Γιώργος Σπυρόπουλος από το GS Hair Salon.

«Ήδη οι δύο πρώτες εβδομάδες είναι γεμάτες. Το θετικό είναι ότι στο χώρο μας εργαζόμαστε 23 άτομα κι έτσι θα είμαστε σε θέση να ανταποκριθούμε και να εξυπηρετήσουμε τους πελάτες μας, τηρώντας όλα τα απαραίτητα μέτρα και τηρώντας όλες τις οδηγίες των ειδικών» λέει στο thebest.gr o Χρήστος Φόντας από το Christian Tete Hair Salon.

 «Το τηλέφωνο τις τελευταίες μέρες χτυπάει συνέχεια. Αυτό που μπορούμε να κάνουμε είναι να κρατάμε μία σειρά προτεραιότητας και μία λίστα αναμονής η οποία φτάνει, μέχρι αυτή τη στιγμή, τα πενήντα άτομα.

Όλο αυτό το διάστημα δεχόμαστε και τηλέφωνα από πελάτες που ζητούσαν οδηγίες για να περιποιηθούν με κάποιο τρόπο τα μαλλιά τους, όμως η απάντηση τις περισσότερες φορές ήταν ότι είναι καλύτερα να μην κουράζουν τα μαλλιά τους με ενέργειες που δεν ξέρουμε αν θα φέρουν το επιθυμητό αποτέλεσμα» εξηγεί στο thebest.gr ο Νίκος Xρυσανθακόπουλος από το Tailored Salon.

 

Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr

Ειδήσεις