Back to Top
#TAGS Αιγιάλεια Δελτίο Ειδήσεων Κορωνοϊός Καταλήψεις ΧΑΡΤΗΣ ΚΟΡΩΝΟΪΟΥ
Αγγελίες
Μην ψάχνεις, βρες στο
THE BEST

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

/

Η απάντηση του ΟΛΠΑ για το "λουκέτο" στο Farina Porto στο λιμάνι

Η απάντηση του ΟΛΠΑ για το "λουκέτο...

Εξέδωσε σχετική ανακοίνωση

Ανακοίνωση-απάντηση που με αφορμή τα όσα καταγγέλλει ο υπεύθυνος του καταστήματος εστίασης "Φαρίνα" που λειτουργούσε μέσα στις εγκαταστάσεις του νέου λιμανιού της Πάτρας εξέδωσε ο ΟΛΠΑ Α.Ε..

Θυμίζουμε ότι μιλώντας στο thebest.gr ο κ. Παπαδόπουλος είχε κάνει λόγο για αναλγησία του Οργανισμού, προσθέτοντας ότι η επιχείρηση ήταν κερδοφόρα έως ότου χτύπησε ο κορωνοϊός.

Αναλυτικά η ανακοίνωση του ΟΛΠΑ: 

"Με αφορμή αναρτήσεις που έγιναν στο διαδίκτυο σχετικά με την λήξη της παραχώρησης του καταστήματος εστίασης  (καφέ σνακ μπαρ) της «Φαρίνα Πόρτο ΑΕ», επιθυμούμε να τονίσουμε ότι  δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα. Θα μπορούσαν οι συντάκτες του ηλεκτρονικού Τύπου που φιλοξένησαν το δήθεν «θέμα» να επικοινωνήσουν με την Διοίκηση του Ο.Λ.ΠΑ. ΑΕ, όπως επιβάλλεται από τους κανόνες δεοντολογίας να κάνουν σε αυτές τις περιπτώσεις, ώστε να έχουν σφαιρική ενημέρωση και να αποτυπώσουν τις απόψεις του Οργανισμού μας.

Ας δούμε, όμως, την ουσία της υπόθεσης:

Στις 17/8/2011 ο Ο.Λ.ΠΑ. ΑΕ παραχώρησε με πλειοδοτικό διαγωνισμό για οκτώ χρόνια τη χρήση και εκμετάλλευση καταστήματος που βρίσκεται στον τερματικό σταθμό υποδοχής επιβατών του Νοτίου Λιμένα και συγκεκριμένα τον Α’ όροφο αυτού. Στις 24/1/2012 και 14/3/2012 υπογράφηκαν αντίστοιχες συμβάσεις που περιείχαν ειδικότερους όρους και συμφωνίες.

Η εταιρεία «Φαρίνα Πόρτο ΑΕ» υπέβαλε στη συνέχει αίτημα να της παραχωρηθεί επιπλέον η χρήση ισόγειου λιμενικού χώρου 17,60 τ.μ. για να ενισχύσει την λειτουργία του Α’ ορόφου, με τη ρητή ωστόσο πρόβλεψη ότι ο εν λόγω χώρος και συνεκδοχικά η χρήση αυτού θα λειτουργεί σε συνδυασμό με τη χρήση του καταστήματος του Α’ ορόφου. Για τον σκοπό αυτό υπογράφτηκε σύμβαση στις 24/4/2017 (αποτελούσε αναπόσπαστο τμήμα των προηγούμενων).

Ο δεύτερος όρος της από 24/4/2017 σύμβασης όριζε ρητά ότι: «[…] Ο Οργανισμός πριν τη λήξη της χρονικής διάρκειας της παραχώρησης, θα μπορεί να παραχωρήσει εκ νέου τη χρήση του ισόγειου λιμενικού χώρου για τον ίδιο σκοπό […] και για χρονικό διάστημα μέχρι τη λήξη της διάρκειας της αρχικής συναφθείσας σύμβασης. Η παρούσα σύμβαση θα λήξει σε περίπτωση κατά την οποία η αρχική σύμβαση μίσθωσης λυθεί νωρίτερα της συμβατικής λήξης».

Με δύο αποφάσεις του Διοικητικού Συμβουλίου του Ο.Λ.ΠΑ. ΑΕ (27/2018 και 28/2019) εγκρίθηκαν αντίστοιχες ετήσιες παρατάσεις της άδειας χρήσης του ισογείου λιμενικού χώρου στην εταιρεία και υπογράφτηκαν οι αντίστοιχες συμβάσεις.

Από τα προαναφερόμενα προκύπτει ότι η παραχώρηση για το κατάστημα του Α’ ορόφου έληγε στις 13/3/2020 και κατά συνέπεια έληγε αυτοδικαίως και η παραχώρηση του ισογείου λιμενικού χώρου. Κάτι το οποίο προβλεπόταν και στην τελευταία από 14/5/2019 τροποποιητική σύμβαση-παράταση.

Επισημαίνουμε ότι ουδέποτε ζήτησε η εταιρεία από το ΔΣ του Ο.Λ.ΠΑ. ΑΕ παράταση της άδειας χρήσης του καταστήματος του Α’ ορόφου. Η εταιρεία αιτήθηκε μόνο την παράταση της παραχώρησης χρήσης του ισογείου λιμενικού χώρου, και μάλιστα για δύο χρόνια, χωρίς αυτή να συνδυάζεται με τη χρήση του καταστήματος του Α’ ορόφου.

Πλην όμως η χρήση των δύο καταστημάτων θεωρείται ενιαία με βάση όσα προαναφέρονται και κατά συνέπεια δεν υπήρχε νομιμοποιητική βάση για να δοθεί παράταση λειτουργίας χρήσης μόνο του ισογείου καταστήματος. 

Για τους ίδιους λόγους δεν θα μπορούσε να γίνει δεκτό το αίτημα που υπέβαλε ο εκπρόσωπος της εταιρείας στο ΔΣ του Ο.Λ.ΠΑ. ΑΕ, να δοθεί παράταση της λειτουργίας του ισογείου καταστήματος μέχρι να αναδειχθεί νέος μειοδότης σε μελλοντικό διαγωνισμό που θα προκηρυχθεί για τα καταστήματα του επιβατικού σταθμού. Παρόλα αυτά, το θέμα συζητήθηκε στο ΔΣ του Οργανισμού και αποφασίστηκε να μην γίνει αποδεκτό το αίτημα της εταιρείας.

Αυτές θα ήταν οι απαντήσεις που θα δίναμε και στους εκπροσώπους του ηλεκτρονικού Τύπου, παρουσιάζοντας και τα αντίστοιχα κείμενα των συμβάσεων, εάν επικοινωνούσαν με τον Ο.Λ.ΠΑ. ΑΕ μετά από τους ανυπόστατους και ανακριβείς ισχυρισμούς της εταιρείας που φιλοξένησαν στις αναρτήσεις τους.

Σε κάθε περίπτωση, εμείς παραμένουμε στην διάθεση όλων εκείνων που επιζητούν την καλόπιστη ενημέρωση για θέματα λειτουργίας του Λιμένα της Πάτρας. Παράλληλα, όμως, είμαστε υποχρεωμένοι να προστατέψουμε τον Ο.Λ.ΠΑ. ΑΕ από κακόβουλες κριτικές που αδικούν και θίγουν κατάφωρα τον Οργανισμό μας."

ΑΠΑΝΤΗΣΗ THEBEST.GR: Το thebest.gr δημοσίευσε τις απόψεις που επώνυμα κατέθεσε ο ιδιοκτήτης της Επιχείρισης, όπως θα κάνει με κάθε πολίτη που θέλει επώνυμα να εκφράσει τις απόψεις του. Το θέμα πάντως βρίσκεται στην τοπική επικαιρότητα, από δημοσιεύματα άλλων sites, πάνω από μία εβδομάδα. Γιατί άραγε τον ΟΛΠΑ τον έπιασε η ευαισθησία να απαντήσει με τόση καθυστέρηση; 

Επίσης, στους παραδίδοντες και μαθήματα δημοσιογραφίας (!) συντάκτες της ανακοίνωσης του ΟΛΠΑ, να πούμε ότι δεν υπάρχει "δήθεν θέμα" όπως διατείνονται. Από τη στιγμή που η επιχείρηση έβαλε λουκέτο, ανεξάρτητα του ποιος ευθύνεται, υπάρχει θέμα κανονικό.

Τουλάχιστον σε μια πόλη σαν την Πάτρα με τόση ανεργία, κάθε λουκέτο που μπαίνει είναι θέμα και μάλιστα θλιβερό. Αν δεν θλίβονται οι διοικούντες τον ΟΛΠΑ, είναι δικό τους θέμα.

Και κάτι τελευταίο: τα μαθήματα περί δεοντολογίας ο ΟΛΠΑ ας μην τα παραδίδει σε τρίτους, ας τα κρατήσει για τον εαυτό του. Είναι σίγουρο ότι θα του χρειαστούν... (επ' αυτού θα επανέλθουμε μόλις ξεπεραστεί η κρίση που περνάει η χώρα και η περιοχή λόγω κορωνοϊού).

 

Ειδήσεις