ΣΙΝΕΜΑ

/

Πάνω από 72.000 εισιτήρια στην Ελλάδα, 185 εκατομύρια δολάρια στις ΗΠΑ για το νέο Σπάιντερμαν

Πάνω από 72.000 εισιτήρια στην Ελλάδα, 185 εκατομύρια δολάρια στις ΗΠΑ για το νέο Σπάιντερμαν

Η ταινία τράβηξε το κοινό και στις κλιματιζόμενες αίθουσες των Odeon Veso Mare

Χαμόγελα έφερε στις Ελληνικές αίθουσες και στις κλιματιζόμενες, το περασμένο τετραήμερο 4-7/7/2019 καθώς παρά τη ζέστη ή τις εκλογές, πολλοί έσπευσαν να απολαύσουν το νέο φιλμ «Σπάιντερμαν» θυμίζοντας κίνηση σχεδόν ενός καλού χειμωνιάτικου γουίκεντ. Το ίδιο ζωηρή λόγω «Σπάιντερμαν» ήταν η κίνηση και στα Odeon Veso Mare στην Ακτή Δυμαίων στην Πάτρα κι όπως μας έλεγαν οι υπεύθυνοι, η καλή μέρα φάνηκε κιόλας από την Τετάρτη 3 Ιουλίου 2019, οπότε και το νέο αυτό φιλμ της Μάρβελ ξεκίνησε ως preview να προβάλλεται στην Πάτρα, στην Αθήνα και αλλού. Μάλιστα οι αιθουσάρχες έλεγαν πως χάρηκαν για την προσέλευση & πως παρά τη φήμη της ταινίας, δεν περίμεναν την εντυπωσιακή έως τώρα πορεία της.

Στο εξωτερικό και δη στις ΗΠΑ το «Spider-Man: Μακριά από τον Τόπο του» με τον Τομ Χόλαντ για 2η φορά στο ρόλο και τον Τζέικ Γκίλενχαλ στο ρόλο του Mysterio, «έσκισε» και ήδη από τις 2 Ιουλίου που έκανε πρεμιέρα αξιοποιώντας και την αργία της επετείου της Ημέρας Ανεξαρτησίας, έχει φτάσει σε 6 μέρες προβολής τα 185 εκατομμύρια δολάρια στις Ηνωμένες Πολιτείες συν άλλα 395 εκατομμύρια από την προβολή του στον υπόλοιπο κόσμο.      

Στο box office της χώρας μας το τετραήμερο, από τις 4 μέχρι τις 7 Ιουλίου 2019, η εντυπωσιακή ταινία προσέλκυσε 51.641 θεατές σύμφωνα με στοιχεία από το flix.gr, σε 185 αίθουσες πανελλαδικά και στο νούμερο αυτό προστίθενται και περίπου 20.000 εισιτήρια από τα previews της Τετάρτης 3 Ιουλίου φτάνοντας έτσι στο σύνολο ο νέος Σπάιντερμαν σε σκηνοθεσία Τζον Γουάτς, τα 72.113 εισιτήρια. Η εκκίνηση αυτή είναι σαφώς ανώτερη σε σχέση με τα εισιτήρια που είχε κάνει στην πρεμιέρα του το αμέσως προηγούμενο Σπάιντερμαν, το 2017, «Επιστροφή στον Τόπο του», που είχε κόψει 41.556 εισιτήρια σε 160 οθόνες.

Τώρα ως ταινία, έχει ένα βασικό ατού, το στόρι της σε πάει σε διάφορες υπέροχες τοποθεσίες ανά την Ευρώπη με αφορμή τη σχολική εκδρομή του Πίτερ Πάρκερ - Σπάιντερμαν και της τάξης του, από τα κανάλια της Βενετίας που μετατρέπονται σε χώρο υπερηρωικής δράσης, μέχρι τις Άλπεις, την Πράγα, το Λονδίνο και λίγο στο τέλος τη Ν. Υόρκη. Υπάρχει χιούμορ, ο Τομ Χόλαντ είναι ένα εντελώς φρέσκο και νεανικό πρόσωπο ως Σπάιντερμαν και μοιάζει ιδανικό μαζί με την Ζεντάγια που κάνει το κορίτσι της τάξης του με το οποίο είναι ερωτευμένος, ώστε να προσελκύσουν το νεανικό κοινό.  Ο Σάμιουελ Τζάκσον και η Κόμπι Σμόλντερς είναι τα πρόσωπα της SHIELD που έχουν δυναμικό ρόλο στη δράση & μας θυμίζουν πως ο Σπάιντερμαν ανήκει στο σύμπαν της Μάρβελ και των Avengers, ενώ ο Γκίλενχαλ έχει έναν αμφίσημο ρόλο (δεν λέμε περισσότερα) ενώ διαβάσαμε στο περιοδικό Empire σε αφιέρωμα στην ταινία πως πριν από 15 χρόνια όταν ετοιμαζόταν η τότε 2η ταινία του Σπάιντερμαν, ο Τομπέι Μαγκουάιρ είχε ένα σοβαρό πρόβλημα με τη μέση του και ενδεχομένως να μην μπορούσε να επιστρέψει στο ρόλο στη 2η ταινία, έτσι οι παραγωγοί είχαν στραφεί τότε στην επιλογή του Γκίλενχαλ, ενός πολύ φρέσκου και ταλαντούχου ηθοποιού.

Ο Μαγκουάιρ έγινε τελικά καλά και έπαιξε άλλες 2 φορές το ρόλο για να παραδώσει την σκυτάλη στον Άντριου Γκάρφιλντ για 2 νέες ταινίες ενώ τώρα ανέλαβε ο Τομ Χόλαντ. Να που όμως 15 χρόνια αργότερα ο Γκίλενχαλ βρέθηκε τελικά σε ταινία Σπάιντερμαν κι ας ανέλαβε άλλο ρόλο. "Βλέποντας τον Τομ Χόλαντ, νομίζω πως είναι τέλειος ως Σπάιντερμαν", είπε ο Γκίλενχαλ στο Empire, προσθέτοντας πως οι δυο τους έγιναν φιλαράκια στα γυρίσματα.

Η ταινία πάντως θα λέγαμε πως σε κάποια σημεία με όλα αυτά περί οφθαλμαπάτης και ορισμένων σκηνών δράσης, λίγο κουράζει.

Επίσης μην βιαστείτε να φύγετε καθώς σας περιμένουν 2 bonus σκηνές στους τίτλους τέλους και να προσθέσουμε πως η ταινία είναι αφιερωμένη στον μέγα δημιουργό του σύμπαντος των υπερηρώων Σταν Λι που έφυγε το Nοέμβριο του 2018 από τη ζωή ενώ αξιοσημείωτη είναι στο φιλμ και η παρουσία της Μαρίζα Τομέι ως η σέξι θεία του Σπάιντερμαν και του Τζον Φαβρό.

Κείμενο: ΤΑΚΗΣ Γ. ΜΑΡΤΑΤΟΣ

Σχόλια

Culture