Αποκαλύψεις από την ενδυματολόγο της ταινίας
Η υποψήφια για 10 Όσκαρ, ταινία του Γιώργου Λάνθιμου , The Favorite , μας μεταφέρει στον 18ο αιώνα και αποτελεί μια βασιλική, ερωτική κωμωδία, με, δραματικά και σκοτεινά σημεία, για την ιστορία της βασίλισσας Αννας που, αν και ασθενής, ντροπαλή και υποτιμημένη, στέφθηκε βασίλισσα τον καιρό που η Μεγάλη Βρετανία έγινε μια παγκόσμια δύναμη .
Ένα από τα ατού του σκηνοθέτη ήταν η συνεργασία του με την ενδυματολόγο Σάντι Πάουελς, η οποία επιμελήθηκε τα κοστούμια κι αυτό γιατί σύμφωνα με τη Vogue, τα κοστούμια δημιουργήθηκαν κυριολεκτικά από το μηδέν, καθώς δεν υπήρχαν ρούχα από την εποχή της βασιλείας της βασίλισσας Άννας.
«Ισως υπήρχαν ένα ή δύο, που δεν ήταν όπως έπρεπε, και δεν ήθελα να τα χρησιμοποιήσω» δηλώνει η ίδια στην Vogue.

Η Πάουελς και η ομάδα της δούλεψαν εντατικά επάνω στην περίοδο και παρατήρησαν τις σιλουέτες και τα σχήματα της μόδας. Αυτό που διαπιστώθηκε ήταν ότι υπήρχε περιορισμός χρωμάτων και έτσι οι επιλογές μειώθηκαν. «Είχα τους αγοραστές μου να βγαίνουν έξω και να δοκιμάζουν όσα ήταν μέσα στο φάσμα των τιμών μας και στη συνέχεια να επικεντρωνόμασταν στη σιλουέτα και στον τόνο. Ήξερα ότι δεν θα είχαμε χρόνο ή χρήματα για να τα στολίσουμε, έτσι σκέφτηκα ότι θα πρέπει να εκμεταλλευτούν αυτόν τον περιορισμό και να διερευνήσω την απλότητα των γραμμών», αναφέρει.
Τα κοστούμια του The Favourite, αν και δεν φαίνεται, είχαν πολύ χαμηλό μπάτζετ, ωστόσο, ήταν πολύ έξυπνα κατασκευασμένα.

«Δεν ήταν περίτεχνα, ήταν έξυπνα φτιαγμένα για να φαίνονται σαν να ήταν περίτεχνα», παραδέχεται και μεταξύ άλλων συμπληρώνει: «Τα διακοσμητικά στα κοστούμια ήταν κολλημένα».
«Δεν κάναμε μια συμβατική ιστορική ταινία», τονίζει η ενδυματολόγος, διευκρινίζοντας πως τα κοστούμια δεν χρειάζονταν να έχουν ιστορική ακρίβεια εποχής, οπότε υπήρχε μια ελευθερία. Για παράδειγμα, οι στολές των υπηρετριών δημιουργήθηκαν από denim. «Αγοράσαμε όλα τα τζιν από τα charity shops κοντά στο Shepperton. Τα κόψαμε και τα ράψαμε σε γυναικείους κορσέδες και αντρικά γιλέκα», λέει.
Παράλληλα, κανένα κόσμημα δεν είχε πολύτιμες πέτρες. Τα στέμματα και οι αλυσίδες ήταν απλά και χειροποίητα, και τα περισσότερα με faux πέρλες. Η μάσκα, την οποία φορά η Λαίδη Σάρα (Ρέιτσελ Βάις), έφερε κάποια προβλήματα καθώς οι ιδέες παρέπεμπαν στο Φάντασμα της Οπερας. Ετσι, έπαιξαν με λωρίδες βινίλ και το αποτέλεσμα τους δικαίωσε καθώς η πρωταγωνίστρια ήταν συνάμα όμορφη και απειλητική.

«Δεν ήξερα αν τα κοστούμια θα ζούσαν μέχρι να τελειώσει η ταινία», αναφέρει και καταλήγει: «Ηταν ένας κίνδυνος να κάνεις τα πάντα σε μαύρο και άσπρο, αλλά ευτυχώς η απλότητα των κοστουμιών συνδυάστηκε καλά με την πολυτέλεια του Hatfield House, όπου έγιναν τα γυρίσματα».
Η Πάουελς κλήθηκε να βρει λύσεις και τα κατάφερε, δεν είναι άλλωστε τυχαία η κορυφαία στον χώρο.
Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr










