Back to Top
#TAGS ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ Αιγιάλεια Νάσος Νασόπουλος Γυναικοκτονία Ρούλα Πισπιρίγκου Travel West Forum
Αγγελίες
Μην ψάχνεις, βρες στο
THE BEST

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

/

Διαμάχη για την αντιδρόμηση Κανακάρη - Συντονιστική Επιτροπή Κατοίκων: Δεν αντιδρούμε για τις θέσεις πάρκινγκ

Διαμάχη για την αντιδρόμηση Κανακάρη -  ...

Απάντηση στον Προϊστάμενο της Υπηρεσίας Δημοσίων Έργων της Περιφέρειας, Βασίλη Λοτσάρη

"Πόλεμος" έχει ξεσπάσει για την αντιδρόμηση της Κανακάρη και η Συντονιστική Επιτροπή Κατοίκων εξέδωσε ανακοίνωση - απάντηση στον Βασίλη Λοτσάρη, Προϊστάμενο της Υπηρεσίας Δημοσίων Έργων της Περιφέρειας. Ο κ. Λοτσάρης σε δηλώσεις του στην εφημερίδα "Πελοπόννησο", την Κυριακή είπε μεταξύ άλλων "πως δεν μπορεί η αντίδραση πέντε ανθρώπων να γυρίζει πίσω κάποια πράγματα κάθε φορά σε αυτή την πόλη" και εκτίμησε πως η αντίδραση των κατοίκων έχει αφετηρία το πρόβλημα της στάθμευσης.

Η Συντονιστική Επιτροπή κατοίκων της Κανακάρη σε σημερινή τηε ανακοίνωση απαντά ότι δεν πρόκειται για πέντε άτομα και αλλά πολλοί περισσότεροι και πως "είναι υποτιμητικό το να μας μέμφεται ότι όλα τα κάνουμε για τις θεσούλες του παρκινγκ. Σημειώστε ότι αρκετοί από εμάς δεν έχουμε τέτοιο πρόβλημα".

Η ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

"Αντιλαμβανόμαστε ότι το ανωτέρω δημοσίευμα είναι απάντηση στις κινητοποιήσεις μας του κ. Β. Λοτσάρη  εκ της θέσεως του ως προϊσταμένου δημοσίων έργων της Περιφέρειας, ιδιότητα που εμφανώς προβάλει και το σχετικό δημοσίευμα. Και αφού «δεν κρύβει λόγια» δεν θα κρύψουμε κι εμείς. Πιστεύουμε ότι κάθε  δημόσιος υπάλληλος που είναι στην υπηρεσία του λαού οφείλει να αναφέρεται με σεβασμό στις απόψεις μας χωρίς να μας υποτιμά και να μας χλευάζει. Εμείς δεν χλευάσαμε κανέναν ερωτήματα θέτουμε. Αρχικά θα θέλαμε να υπενθυμίσουμε στον Κύριο Λοτσάρη, το γεγονός ότι επειδή δεν είμαστε συγκοινωνιολόγοι δεν μας στερεί τον «κοινό νου» , την ικανότητα να παρατηρούμε να βλέπουμε και να κρίνουμε. Δεν μας στερεί το δικαίωμα να βλέπουμε τις πιθανές παραλήψεις της Δημόσιας Διοίκησης και να αναφερόμαστε εγγράφως σε αυτήν. Επίσης δεν μας στερεί το δικαίωμα να εκφράζουμε δημόσια τις απόψεις μας και να τις τεκμηριώνουμε κατά την δική μας αντίληψη.

Θα θέλαμε επίσης να επισημάνουμε την υποτιμητική κρίση για τους «πέντε ανθρώπους» που ανέφερε, «που θέλουν να πάνε την πόλη πίσω». Πρέπει να λάβετε υπόψιν σας ότι δεν είμαστε μόνο πέντε (5) άτομα, αλλά πολλοί περισσότεροι και θα το διαπιστώσετε όταν δείτε ότι το σύνολο της «οπισθοδρομικής παρέας 5 περιοίκων που ανησυχούν για το παρκινγκ τους », από τις υπογραφές που συγκεντρώνουμε, είναι πάρα πολύ μεγάλο. Θα εκπλαγεί ίσως όταν διαπιστώσει ότι υπογραφές που συνηγορούν στην άποψη μας προέρχονται και αιτιολογημένες μάλιστα και από την άλλη από εμάς (τους περιοίκους) άκρη της πόλης καθώς επίσης ότι συνάδει η άποψη μας με την άποψη σημαντικών φορέων με άμεση σχέση με τα κυκλοφοριακά προβλήματα της πόλης. Θα είμαστε δε πολύ περισσότεροι όσο προχωράμε την ενημέρωση του κοινού, όπου διαπιστώνουμε ότι η πλειοψηφία δεν έχει καταλάβει τι ακριβώς θα συμβεί και ούτε ασχολείται βυθισμένη στα προβλήματα της σκληρής πραγματικότητας.

Και φυσικά είναι υποτιμητικό το να μας μέμφεται ότι όλα τα κάνουμε για τις θεσούλες του παρκινγκ. Σημειώστε ότι αρκετοί από εμάς δεν έχουμε τέτοιο πρόβλημα. Φυσικά μεγάλη μάζα έχει και αυτό το πρόβλημα. Ένα από πολλά ερωτήματα που υπάρχουν είναι και το θέμα του παρκινγκ, για ολόκληρη την πόλη.

Η κοινοποίησή των διαμαρτυριών μας στην Περιφέρεια και το αίτημα μας να συναντήσουμε τον κ. Περιφερειάρχη, θεωρούμε ότι δεν εντάσσεται σε κάποιο σχέδιο μετάθεσης ευθυνών του Δήμου προς την Περιφέρεια. Αυτή την πρόσθεση μπορεί να την σκέφτονται κάποιοι, αλλά εμείς δεν το εκλαμβάνουμε απ’ αυτή τη σκοπιά. Εμείς θεωρούμε, ως κάτοικοι αυτής της Πόλης, ότι όλοι είναι υπεύθυνοι γι’ αυτό το έργο και οι πρώην που το σχεδίασαν και οι νυν που θα το παραδώσουν.

Χαιρόμαστε όμως ότι θυμήθηκε μια μελέτη από τα μέσα τού περασμένου αιώνα.  Η παρούσα όμως εκτέλεση του έργου  διαφοροποιεί ριζικά τον αρχικό σχεδιασμό και η νέα κατάσταση με ένα δρόμο με διαφορετικά πλάτη, με ανωφέρειες και κατωφέρειες και εμφανές το φαινόμενο της μπουκάλας να έχει ανάγκη διαφορετικής αντιμετώπισης. Πώς π.χ. μπορούμε να δεχτούμε ότι ήταν η μελέτη πλήρης όταν βλέπουμε στις εκτελούμενες εκ των υστέρων παρεμβάσεις ότι δεν υπάρχει  καμία πρόβλεψη για την διέλευση ΑΜΕΑ;

Και αφού όπως διατείνεται υπάρχουν πλήρεις μελέτες ας μας διαφωτίσει και ας απαντήσει σε μερικά από τα εύλογα ερωτήματα  μας που υποθέτουμε οι μελέτες έχουν προβλέψει.

1)   Το πλάτος της οδού μετά την διαμόρφωση στο σημείο μεταξύ Καρόλου και Άστιγγος ανέρχεται σε λιγότερο από 7 μέτρα με εμφανές ότι υπάρχει το φαινόμενο του λαιμού της μπουκάλας με αποτέλεσμα να υπάρχουν τα κάτωθι ερωτήματα:

Α) Τι θα συμβαίνει αν χρειαστεί ασθενοφόρο, πυροσβεστικό, άλλο όχημα έκτακτης ανάγκης. Αν οι περίοικοι χρειαστούν Πετρέλευση, μετακόμιση, επισκευή οικήματος με χρήση κάδων και σκαλωσιών, μεταφορά αγαθών κ.λ.π. Αν συμβεί κάποιο μικρό η μεγαλύτερο τροχαίο ατύχημα η κάποια βλάβη μικρού η μεγάλου οχήματος. Στις ανωτέρω περιπτώσεις μόνο οι 5 περίοικοι θα υποφέρουν;

Β) Που θα τοποθετηθούν οι κάδοι απορριμμάτων ώστε να μην στενεύει περαιτέρω ο δρόμος;

Γ) Η διέλευση των Αστικών λεωφορείων θα επιτρέπει την εύκολη διακίνηση των υπολοίπων οχημάτων;

Δ) Πού θα διοχετευθεί η κίνηση, ποιες διέξοδοι υπάρχουν για όλα τα οχήματα σε περίπτωση που για οποιονδήποτε λόγο ο δρόμος κλείσει στο συγκεκριμένο σημείο;

2)    Είναι γνωστό από προηγούμενες μελέτες ότι η διασταύρωση των οδών Κορίνθου και Καρόλου είναι από τις δύο πλέον επιβαρυμένες περιοχές της πόλης από πλευράς ρύπανσης από καυσαέρια και ηχητικής ρύπανσης εξ αιτίας του γεγονότος ότι εκεί υπάρχει ανωφέρεια. Στην δημιουργούμενη έξοδο της πόλης - Κανακάρη  υπάρχουν 4 οριακές ανωφέρειες. Έχει υπολογιστεί η αύξηση της ρύπανσης ειδικά από τα διερχόμενα λεωφορεία σε ανηφόρες;

3)   Αστική συγκοινωνία. Που θα είναι οι στάσεις των Αστικών λεωφορείων. Πως θα έχει πρόσβαση το κοινό της ευρύτατης περιοχής κάτωθι της Κορίνθου και ειδικά ηλικιωμένοι , ΑΜΕΑ , στο τμήμα αυτό της Κανακάρη που το κάτω πεζοδρόμιο είναι σχεδόν τυφλό;

4)   Πώς μπορεί να εγγυηθεί κάποιος την απρόσκοπτη και ταχεία μεταφορά επειγόντων περιστατικών στο νοσοκομείο του Ρίου από τις νότιες περιοχές (Σκαγιοπούλειο π.χ.) μέσω της Κανακάρη, αν συμβεί έστω ένα μικρομπλοκάρισμα; Ή την άμεση επέμβαση πυροσβεστικού προς το αρκτικό τμήμα;

5)   Πώς προστατεύεται η ασφάλεια των κατοίκων στο συγκεκριμένο τμήμα όταν βγαίνοντας από την πόρτα τους θα πέφτουν επάνω σε διερχόμενο όχημα, λεωφορείο και σε ένα δρόμο που λέτε ότι θα είναι ταχείας κυκλοφορίας;

6)   Πιστεύετε ότι με 24ωρη αστυνόμευση (πράγμα ανέφικτο)  θα λυθεί το θέμα της παράνομης στάθμευσης;

7)

Εδώ θα πρέπει να τονίσουμε και να διευκρινίσουμε ότι φυσικά δεν είμαστε κατά του έργου και του κάθε έργου που θα φέρει πρόοδο και θα κάνει καλύτερη και ευκολότερη την καθημερινότητα του πολίτη στην διεκπεραίωση κάθε δραστηριότητας του. Αντίθετα χαιρόμαστε και επικροτούμε. Να διευκρινίσουμε ότι αυτό που ζητάμε είναι πολύ απλό.

Ζητάμε να διανοιχθεί πρώτα και να λειτουργήσει απρόσκοπτα η μικρή περιμετρική, να εξετάσουμε με τα νέα δεδομένα το κυκλοφοριακό της πόλης, να δοθούν απαντήσεις στα εύλογα ερωτήματα και δικαιολογημένες ανησυχίες μας.

Ζητάμε απλά να μην βιαστούμε να κάνουμε την δαπάνη για την προμήθεια του υλικού σηματοδότησης μέχρι να είναι βέβαιο ότι η αντιδρόμηση θα βοηθήσει και δεν θα δημιουργήσει κι άλλα προβλήματα.

Ζητάμε να πληροφορηθούν οι πολίτες της Πάτρας σε τι θα εξυπηρετήσει η αντιδρόμηση;

 

Με εκτίμηση

Η Συντονιστική επιτροπή κατοίκων Κανακάρη Β΄- Αντιδρόμιση των οδών Κανακάρη & Κορίνθου.

Δημητρόπουλος Ν. Δημήτριος

Δημητρόπουλος Ι. Φώτιος

Καραντζής Ιωάννης

Πλέσσας Κωνσταντίνος

Γιαλέρνιος Νικόλαος

Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr

Ειδήσεις