Back to Top
#TAGS ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ Αιγιάλεια Νάσος Νασόπουλος Γυναικοκτονία Ρούλα Πισπιρίγκου Travel West Forum
Αγγελίες
Μην ψάχνεις, βρες στο
THE BEST

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

/

Πάτρα:«Μάχη» ιδιοκτητών κι ενοικιαστών για τους λογαριασμούς της ΔΕΥΑΠ - Προσωρινές διακοπές για να εντοπίσουν τους εξαφανισμένους καταναλωτές

Πάτρα:«Μάχη» ιδιοκτητών κι ενοικιαστών γ...
Μακρυγένη Ελευθερία
[email protected]

Τι ισχύει για τους διακανονισμούς

Με δυσκολία πληρώνουν ολοένα και περισσότεροι καταναλωτές  τους λογαριασμούς του νερού, όπως έχει διαπιστώσει και ο Πρόεδρος της ΔΕΥΑΠ Ανδρέας Παπανικήτας , ακόμα και αν έχουν κάνει διακανονισμό. Όπως αναφέρει στο thebest.gr ,κατά περίπτωση, έχει γίνει διακανονισμός με μηνιαία δόση ακόμα και την τάξης των  10 ή 15 ευρώ, καθώς δεν υπάρχει δυνατότητα για παραπάνω ποσό.

Στο πλαίσιο της κατανόησης των δυσκολιών που αντιμετωπίζουν τα νοικοκυριά, γίνονται προσπάθειες διευκόλυνσης για την πληρωμή των λογαριασμών, επισημαίνει ο .κ. Παπανικήτας και στόχος της Επιχείρησης είναι να υπάρχει ένας κοινωνικός  λειτουργός ώστε να βλέπει από κοντά την κατάσταση, στην οποία βρίσκεται κάθε καταναλωτής, ώστε να προωθούνται κάποιες διευκολύνσεις. Υπενθυμίζεται ότι υπάρχει δυνατότητα διακανονισμού,σε 40 δόσεις με ελάχιστη δόση 40 ευρώ κάθε μήνα για τους μεγαλοοφειλέτες και επίσης η πρόβλεψη για  20 δόσεις ,για μεσαίους και μικρούς οφειλέτες, με μηνιαία δόση γύρω στα 20 ευρώ.

Την ίδια ώρα, σύμφωνα με τον κ. Παπανικήτα, παρατηρείται ιδιαίτερο πρόβλημα με τον εντοπισμό καταναλωτών , που είναι ενοικιαστές ακινήτων, αλλά δεν έχουν μεταφέρει στο όνομά τους τον λογαριασμό του νερού. Αποτέλεσμα είναι οι ανεξόφλητοι λογαριασμοί να συσσωρεύονται στο όνομα του ιδιοκτήτη και αρκετοί εξ αυτών να ζητούν από την ΔΕΥΑΠ να προχωρήσουν στη διακοπή της παροχής.

Ο Πρόεδρος της ΔΕΥΑΠ αναφέρει ότι πρόκειται πραγματικά για ένα πρόβλημα που εντείνεται  με αποτέλεσμα η Επιχείρηση να έχει ξεκινήσει προσπάθεια εντοπισμού των ενοικιαστών  και γενικότερα των καταναλωτών, που έχουν πάνω από τρία χρόνια να περάσουν από τα γραφεία της ΔΕΥΑΠ, όπως τονίζει ο κ. Παπανικήτας. Αρχικά στέλνουν μια επιστολή με την οποία παροτρύνουν τον καταναλωτή να περάσει από τη ΔΕΥΑΠ και να προχωρήσει σε διακανονισμό. Διαδικασία η οποία δεν εγγυάται πάντα αποτελέσματα καθώς αρχικά η επιστολή πηγαίνει στον ιδιοκτήτη και όχι στον ενοικιαστή  και αν ο τελευταίος δεν ανταποκριθεί,  τότε η ΔΕΥΑΠ  θα προχωρήσει σε προσωρινή διακοπή υδροδότησης, προκειμένου να εντοπιστεί.

Δίκτυο σημείων πληρωμής

Στόχος της ΔΕΥΑΠ είναι να δημιουργηθεί κι ένα δίκτυο σημείων πληρωμής του νερού εκτός της Επιχείρησης προκειμένου να εξυπηρετηθούν καλύτερα οι καταναλωτές και κυρίως οι κάτοικοι των πρώην Καποδιστριακών Δήμων. Το θέμα της απόστασης, τονίζει ο κ. Παπανικήτας, δυσκολεύει τους καταναλωτές κι όπως αναφέρει χαρακτηριστικά ένας αποτρεπτικός παράγοντας, είναι και τα έξοδα μετακίνησης.

Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr

Ειδήσεις