Back to Top
#TAGS ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ Αιγιάλεια Νάσος Νασόπουλος Τέμπη
Αγγελίες
Μην ψάχνεις, βρες στο
THE BEST

ΠΟΛΙΤΙΚΗ

/

Οι διαφημιστικές καμπάνιες του Δήμου Πατρέων και το thebest.gr

Οι διαφημιστικές καμπάνιες του Δήμου Πατ...
Νασόπουλος Νάσος

Ειναι ώρα να τεθεί το θέμα των κριτηρίων στην κατανομή της διαφημιστικής δαπάνης

Σε όλα τα ενημερωτικά sites και portals της Πάτρας, προβάλλεται ένα διαφημιστικό banner το οποίο διαφημίζει-προβάλλει ότι "η Πάτρα είναι Πόλις Αμφιτρύων". Αυτό το banner εστάλη από τον Δήμο Πατρέων στις 14 Ιουνίου και στο e-mail του thebest.gr συνοδευόμενο από το μήνυμα "SPECIAL OLYMPICS ΓΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΣΑΣ ΕΩΣ 24-6-2011 - ΘΑ ΣΤΑΛΕΙ ΕΝΤΟΛΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΠΑΤΡΕΩΝ". Ανεξαρτήτως ότι τέτοια εντολή δεν έφτασε ποτέ στα γραφεία του thebest.gr (το προσπερνάμε γιατί μπορεί να πρόκειται για απλό ανθρώπινο λάθος, ή και τεχνικό πρόβλημα), ουδέποτε έως σήμερα επικοινώνησε κάποιος μαζί μας για να μας ρωτήσει το εξής απλό: πόσο κοστίζει η προβολή στο portal σας; Με τον ίδιο τρόπο μάς είχε σταλεί και ένα banner για προβολή του Καρναβαλιού, τον μήνα Φεβρουάριο, δίνοντάς μας εντολή(!) να το προβάλλουμε και να τιμολογήσουμε στο Δήμο 500 ευρώ.

Φυσικά δεν προβάλαμε ούτε το banner του Καρναβαλιού, ούτε το banner που μας έστειλαν τώρα για την "πόλη-Αμφιτρύων". Και δεν τα προβάλαμε για τους εξής λόγους:

Πρώτον, όταν ζητάς να αγοράσεις κάτι, δεν μπαίνεις στο μαγαζί του άλλου και τού λες "θέλω αυτό το παντελόνι, πάρε τόσα που μού βρίσκονται", αλλά τον ρωτάς "πόσο κάνει" κι αν σε συμφέρει το αγοράζεις, αν δεν συμφέρει δεν το αγοράζεις. Αυτό δεν έγινε ποτέ με το thebest.gr, το οποίο εν προκειμένω προσφέρει διαφημιστικό χώρο ακολουθώντας μια συγκεκριμένη εμπορική πολιτική.

Δεύτερον, υπάρχει ένα σημαντικό θέμα σχετικά με τον τρόπο που γίνεται η κατανομή των διαφημιστικών κονδυλίων από τους Φορείς (Δήμο, Περιφέρεια και όλους όσοι διαχειρίζονται δημόσιο χρήμα). Επ' αυτού θα επανέλθουμε τις επόμενες ημέρες, όπως έχω προαναγγέιλει από το πρωί σε άλλο άρθρο μου.

Με την ευκαιρία να κάνω γνωστό ότι έως και τις 31/12/2010 ενώ ο Δήμος ήταν συνδρομητής σε όλα τα τοπικά έντυπα εφημερίδες παίρνοντας 60-70 φύλλα την ημέρα από κάθε εφημερίδα, στο περιοδικό BEST ήταν συνδρομητής παίρνοντας 10 φύλλα το μήνα (και δεν ξέρω καν αν αυτή η απόφαση υλοποιήθηκε ποτέ). Όσον αφορά δε στις καταχωρήσεις που είχαν δοθεί στο περιοδικό και στο portal, μην το συζητήσουμε καν. Θα δημοσιεύσουμε τις επόμενες ημέρες τα στοιχεία και θα δείτε. Επειδή παρατηρούμε ότι η ίδια πολιτική συνεχίζεται, εκ των πραγμάτων θα θέσουμε θέμα κριτηρίων στην κατανομή της διαφημιστικής δαπάνης. Απλά να υπενθυμίσω ότι το thebest.gr είναι το μεγαλύτερο ενημερωτικό portal όχι μόνον της Πάτρας, αλλά ολόκληρης της Περιφερειακής Ελλάδας, με μοναδικούς επισκέπτες την ημέρα, που αγγίζουν τις 20.000 αναγνώστες, ενώ τα συνολικά ημερήσια κλικ ξεπερνούν τις 100.000. Το δε περιοδικό BEST είναι το μομναδικό Πατρινό περιοδικό που πωλείται στα περίπτερα με κυκλοφορία που φτάνει και κάποιες φορές ξεπερνάει τα 2.000 φύλλα.

ΥΓ. Αυτή είναι η μεταχείριση που διαχρονικά είχαν από το Δήμο Πατρέων τα Μέσα Ενημέρωσης που διευθύνει ο υπογράφων.

Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr

Ειδήσεις