Back to Top
#TAGS ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ Αιγιάλεια Νάσος Νασόπουλος Ρούλα Πισπιρίγκου Βασιλιάς Κάρολος της Αγγλίας Κέιτ Μίντλετον
Αγγελίες
Μην ψάχνεις, βρες στο
THE BEST

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

/

Πάτρα-κυκλοφοριακό: Δημοτική αστυνομία ζητούν οι ταξιτζήδες- Πού λένε ότι επικρατεί το μεγαλύτερο «χάος»

Πάτρα-κυκλοφοριακό: Δημοτική αστυνομία ζ...
Κωνσταντίνα Ανδριοπούλου
[email protected]

Απέραντο πάρκινγκ το κέντρο της πόλης

Δεδομένο είναι πλέον το κυκλοφοριακό πρόβλημα και τα διπλοπαρκαρίσματα στην Πάτρα με την πρόταση της Τροχαίας για τη λύση του να είναι η εφαρμογή δακτυλίου στο κέντρο της.

Πως βλέπουν, όμως, την πρόταση αυτή, οι ταξιτζήδες; Μιλώντας, στο thebest.gr ο πρόεδρος του κλάδου Γιώργος Σίδερης, τονίζει: «Με τον δακτύλιο, δε διαφωνούμε, αλλά πιστεύουμε και αυτή είναι η πρότασή μας προς την δημοτική αρχή, ότι η λύση είναι οι προσλήψεις δημοτικών αστυνομικών. Με βάση τον πληθυσμό η δημοτική αρχή, μπορεί να πάρει 120 άτομα προσωπικό αλλά αρνείται να πάρει. Πιστεύουμε, ότι η δημοτική αστυνομία που στο παρελθόν έχει λειτουργήσει στην πόλη, λύνει προβλήματα. Κακά τα ψέματα, η δύναμη της Τροχαίας δεν επαρκεί για να αστυνομεύεται το κέντρο της πόλης και δεν είναι μόνο αυτό, είναι και τα προάστεια, Ψαροφάι, Ζαρουχλέικα και Αγυιά. Πρέπει να λειτουργήσει η δημοτική αστυνομία και όχι μόνο για το κυκλοφοριακό αλλά και για μικροπαραβάσεις όπως καταλήψεις πεζοδρομίων, δηλαδή φαινόμενα που βλέπουμε γύρω μας καθημερινά».

Σε ό, τι αφορά τους δρόμους, που δημιουργούν πρόβλημα και δημιουργείται κυκλοφοριακό κομφούζιο αλλά και τις περισσότερες ώρες της ημέρας  είναι διπλοπαρκαρισμενοί, ο κ. Σίδερης εξηγεί: «Το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι στη Λεωφόρο Γούναρη, που πέρα από τα διπλοπαρκαρισμένα δεξιά και αριστερά από το ύψος των Υψηλών Αλωνίων και μέχρι τη Ομόνοια, σημείο που έχει γίνει ένα απέραντο πάρκινγκ, είναι και η κακή ρύθμιση των φαναριών, που δουλεύουν αυτόνομα σε κάθε διασταύρωση με αποτέλεσμα ξεκινώντας από την αρχή της έως τα Ψηλαλώνια, ένα όχημα να το πιάνει τρεις ή και τέσσερις φορές κόκκινο. Επίσης, σε δεύτερη φάση, πρόβλημα, πλέον, υπάρχει και στην οδό Γερμανού, που μετά την πεζοδρόμηση στους γύρω δρόμους από τον Παντοκράτορα, το παρκάρισμα έχει μεταφερθεί εκεί, ενώ έχει κίτρινη γραμμή δεξιά και αριστερά. Αυτά πρέπει να δει ο Δήμος και η Τροχαία».   

Από ‘κει και πέρα, οι δρόμοι του κέντρου που δυσκολεύουν την κυκλοφορία των οχημάτων, όπως λέει ο πρόεδρος των ταξιτζήδων, είναι «η Μαιζώνος, όσο και η Κορίνθου, μετά την οδό Κολοκοτρώνη προς την πλατεία Πυροσβεστείου.  Επίσης, το ίδιο πρόβλημα υπάρχει στην οδό Κανακάρη από την οδό Ερμού μέχρι τη Λεωφόρο Γούναρη. Είναι θέμα παιδείας, πρέπει πλέον να κατανοήσουμε ότι τα αυτοκίνητα είναι πάρα πολλά και δεν μπορούμε να κατεβαίνουμε όλοι με το ΙΧ μας στο κέντρο για μικροδουλειές και για καφέ. Ευτυχώς, η αστική συγκοινωνία στο κέντρο είναι συχνή και σύγχρονη. Ο κόσμος μπορεί να εξυπηρετηθεί και μετέπειτα μπορεί να κάνει και χρήση του ταξί. Για να επανέλθω, το πρόβλημα δεν είναι μόνο στο κέντρο της Πάτρας. Πρόβλημα υπάρχει και στην οδό Ακρωτηρίου, που επί της ουσίας, είναι μια είσοδος της πόλης και με το φανάρι στην Ελευθερίου Βενιζέλου, δημιουργείται ένα απέραντο μποτιλιάρισμα, ενώ βλέπουμε και διπλοπαρκαρίσματα, με οχήματα που παρκάρουν το πρωί και φεύγουν το βράδυ».

Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr

Ειδήσεις