Back to Top
#TAGS ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ Αιγιάλεια Νάσος Νασόπουλος Γυναικοκτονία Ρούλα Πισπιρίγκου Travel West Forum
Αγγελίες
Μην ψάχνεις, βρες στο
THE BEST

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

/

Κι όμως συμβαίνει: Έν έτει 2023, τα οχήματα της ΕΛ.ΑΣ. κυκλοφορούν χωρίς να περνούν ΚΤΕΟ!

Κι όμως συμβαίνει: Έν έτει 2023, τα οχήμ...

Μοιάζει απίστευτο

 Το τραγικό δυστύχημα στα Τέμπη φέρνει στην επιφάνεια μια σειρά επικίνδυνων αστοχιών και παραβλέψεων του “επιτελικού” κράτους που μπορούν -υπό κατάλληλες συνθήκες- να αποβούν εξίσου τραγικές και να στερήσουν ανθρώπινες ζωές.

Η παρέμβαση του Γιάννη Ταπεινού, επί σειρά ετών συνδικαλιστή της ΕΛ.ΑΣ. (πρώην Προέδρου των Αστυνομικών Υπαλλήλων Ν. Αχαϊας) και υποψηφίου βουλευτή Αχαϊας του ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ, είναι αν μη τι άλλο σοκαριστική καθώς φέρνει στο φως μια αδιανόητη παράμετρο.

Αναφέρει συγκεκριμένα ο κ. Ταπεινός: "Δεν είναι μόνο τα τρένα αυτά που λειτουργούν σε συνθήκες οι οποίες παραπέμπουν σε άλλες δεκαετίες και σίγουρα δεν συνάδουν με την διαρκώς επικαλούμενη ευρωπαϊκή μας  πορεία. Είναι και άλλες εκφάνσεις του δημόσιου βίου που πάσχουν και μάλιστα σε καίρια για την ασφάλεια εργαζομένων και πολιτών σημεία και σε καίρια Υπουργεία.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι το γεγονός ότι σήμερα, το έτος 2023, τα οχήματα της Ελληνικής Αστυνομίας (περιπολικά αυτοκίνητα, συμβατικά, λεωφορεία μεταφοράς αστυνομικού προσωπικού,  κλούβες, μηχανές κλπ) δεν περνούν από τεχνικό έλεγχο!

Μιλάμε για οχήματα με τα οποία γίνονται περιπολίες, μεταγωγές κρατουμένων και καταδιώξεις υπόπτων στην πόλη και τις εθνικές οδούς. Για οχήματα τα οποία καταγράφουν χιλιάδες χιλιόμετρα σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα, καθώς βρίσκονται συνέχεια στο δρόμο, και τα οποία δεν περνούν από ΚΤΕΟ, με ό,τι μπορεί να σημαίνει αυτό για την ασφάλεια των εργαζομένων στην ΕΛ.ΑΣ., την ασφάλεια των πολιτών και  το επίπεδο των παρεχόμενων υπηρεσιών προς όφελος του κοινωνικού συνόλου.

Μοιάζει αδιανόητο αλλά αυτό συμβαίνει σε ένα κράτος το οποίο διαθέτει Δημόσια ΚΤΕΟ από τα οποία θα μπορούσαν να ελέγχονται τα οχήματα τακτικά και αδαπάνως.

Μήπως όμως ένας τεχνικός έλεγχος θα έθετε μεγάλο αριθμό αυτοκινήτων εκτός λειτουργίας;

Μήπως ένας  τέτοιος έλεγχος θα οδηγούσε μεγάλο μέρος τους στα συνεργία κάτι που δεν θα συνέφερε το Δημόσιο καθώς θα ήταν ιδιαίτερα δαπανηρό;

 

 Τα οχήματα του στόλου της ΕΛ.ΑΣ. καταλήγουν να ελέγχονται στα συνεργία αυτοκινήτων αφού παρουσιάσουν βλάβη και μετά από δαιδαλώδεις γραφειοκρατικές διαδικασίες. Αφού δηλαδή παρουσιαστεί ο παράγοντας της επικινδυνότητας.

 Όλα τούτα μοιάζουν αδιανόητα, ωστόσο είναι η πραγματικότητα που βιώνουν οι άνθρωποι της ΕΛ.ΑΣ. και φυσικά μια πραγματικότητα επικίνδυνη για τους πολίτες.

Το πολύ σημαντικό αυτό ζήτημα, μεταξύ άλλων,  είχα την ευκαιρία να θέσω, στην ηγεσία της ΕΛ.ΑΣ. στην περιοχή μας, μεταφέροντας την κραυγή αγωνίας των αστυνομικών.

Το ζήτημα δεν είναι αρμοδιότητας της τοπικής ΕΛ.ΑΣ. αλλά του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη που φέρει ακέραια την ευθύνη για αυτή τη σοβαρή αμέλεια.

Τελευταίο αλλά όχι έσχατο το θέμα που συζήτησα με τον Διοικητή του Τμήματος Άμεσης Δράσης Πατρών Α/Υ Γεώργιο Χατζηπαυλίδη για θέματα που αφορούν την αστυνόμευση στην περιοχή μας και τον εκσυγχρονισμό του κέντρου επιχειρήσεων με ασφαλείς συχνότητες και εγκατάσταση GPS στα περιπολικά αυτοκίνητα" καταλήγει ο κ. Ταπεινός.

Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr

Ειδήσεις