Back to Top
#TAGS ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ Αιγιάλεια Νάσος Νασόπουλος Γυναικοκτονία Ρούλα Πισπιρίγκου Travel West Forum
Αγγελίες
Μην ψάχνεις, βρες στο
THE BEST

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

/

Το δρομολόγιο των εμποδίων από Πάτρα για Κάτω Αχαΐα- Πόσοι χρησιμοποιούν καθημερινά τη γραμμή- Τι λείπει

Το δρομολόγιο των εμποδίων από Πάτρα για...
Τσίχλα Κωνσταντίνα
[email protected] , Facebook Page

  Οι Φίλοι Προαστιακού Σιδηροδρόμου Πατρών» μιλούν στο thebest για τα προβλήματα της γραμμής και για τις παρεμβάσεις που απαιτούνται

Καθημερινά περίπου 700 άτομα χρησιμοποιούν τη γραμμή Πάτρα- Κάτω Αχαΐα ενώ υπάρχουν πολλοί παράγοντες που λειτουργούν αποτρεπτικά και προβλήματα  που αναζητούν επίλυση.

Όπως αναφέρουν μιλώντας στο thebest.gr  οι διαχειριστές της ομάδας του FB ««είναι σημαντικό να φτιαχτεί η γραμμή ώστε το τρένο να μπορεί να φτάνει στην Κάτω Αχαΐα κάθε μία ώρα και όχι κάθε δεύτερη που είναι τώρα. Η απόσταση βέβαια είναι μεγάλη. Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ πλέον έχει μηχανοδηγούς και άρα κάποια στιγμή θα πρέπει να ξεκινήσει και η επέκταση του ωραρίου και να υπάρχει δρομολόγιο και μετά τις 18:00. Τον Νοέμβριο θα γινόντουσαν οι πιστοποιήσεις των μηχανικών και πλέον υπάρχει το προσωπικό. Οι συρμοί δεν έχουν μεγάλη πληρότητα, καθημερινά μπαίνουν 600-700 άτομα, ένα μικρό νούμερο. Πέρα από το μειωμένο ωράριο στο νότιο κλάδο είναι αραιές και οι στάσεις. Για παράδειγμα δεν υπάρχει στάση στα Ροΐτικα,  στο κέντρο όπως και στην Βενιζέλου. Η Παραλία εξυπηρετείται από μία στάση που χωροταξικά είναι κεντρική όμως η περιοχή έχει μεγάλη έκταση.

Η μέση απόσταση των στάσεων του βόρειου κλάδου είναι 1,3 χλμ. ενώ στο νότιο κλάδο είναι περίπου 2,4 χλμ που σημαίνει ότι οι στάσεις είναι πολύ αραιές μεταξύ τους, υπάρχει μεγάλη απόσταση και άρα ο κόσμος δεν μπορεί να περπατά τόσο πολύ. Βέβαια και οι επιβάτες δεν παίρνουν την απόφαση να αφήσουν το αυτοκίνητο στη στάση και να πάρουν μετά το τρένο ως ένα εναλλακτικό και αξιόπιστο τρόπο μετακίνησης. Αυτό δεν υπάρχει ως τρόπος σκέψης στο νότιο κλάδο. Δεν υπάρχει και παρότρυνση και από τη δημοτική αρχή ως προς αυτό. Και όταν και η γραμμή δεν είναι αξιόπιστη τα πράγματα δυσκολεύον. Πέρα από αυτά, δεν έχουμε καταλάβει γιατί το μειωμένο εισιτήριο δεν έχει έκπτωση 50%, αλλά 25%.

Τα μειωμένα εισιτήρια παραμένουν ακριβά για κάποιες περιπτώσεις. Η σωστή συντήρηση των συρμών είναι επίσης σοβαρό θέμα. Υπάρχουν βλάβες. Αυτό δε φαίνεται στο βόρειο κλάδο γιατί υπάρχουν δύο συρμοί και σε περίπτωση που χαλάσει ο ένας, χρησιμοποιείται ο άλλος. Στο νότιο κλάδο είναι ένας και κάποια στιγμή αυτοί οι συρμοί πρέπει να πάνε για επισκευή και ανακατασκευή καθώς υπάρχουν πολλές βλάβες πλέον. Στα 20 χρόνια υπάρχει μόνο συντήρηση και μικρόεπισκευές» καταλήγουν.

 

Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr

Ειδήσεις