Back to Top
#TAGS ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ Αιγιάλεια Νάσος Νασόπουλος Γυναικοκτονία Ρούλα Πισπιρίγκου Travel West Forum
Αγγελίες
Μην ψάχνεις, βρες στο
THE BEST

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

/

Αγίου Βαλεντίνου: Με 150.000 κόκκινα τριαντάφυλλα θα γιορτάσει η Θεσσαλονίκη

Αγίου Βαλεντίνου: Με 150.000 κόκκινα τρι...

Πλησιάζει η γιορτή των ερωετυμένων

Με 150.000 κόκκινα τριαντάφυλλα θα γιορτάσει φέτος η Θεσσαλονίκη την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου στις 14 Φεβρουαρίου ενώ σε πυρετώδεις ρυθμούς κινούνται τα ανθοπωλεία της πόλης εφοδιάζοντας τα καταστήματά τους με εμπόρευμα.

Λουλούδια, καρδιές, αρκουδάκια σχεδιασμένα από τριαντάφυλλα και Forever Roses έχουν τοποθετηθεί ήδη στις βιτρίνες των ανθοπωλείων με το κόκκινο χρώμα να κυριεύει σε κάθε προϊόν. Η κορύφωση των προετοιμασιών θα γίνει την ερχόμενη εβδομάδα που θα καταφθάσουν στα ανθοπωλεία τα χιλιάδες κόκκινα τριαντάφυλλα από την Ολλανδία.

«Οι προετοιμασίες έχουν ξεκινήσει ώστε να δημιουργήσουμε μια εορταστική ατμόσφαιρα για τους πολίτες και έχουμε ήδη παραγγείλει τα κόκκινα τριαντάφυλλα από την Ολλανδία. Από τις 7 Φεβρουαρίου τα ανθοπωλεία θα έχουν εφοδιαστεί με όλο τους το εμπόρευμα ενώ δεν αναμένεται να υπάρξει καμία έλλειψη στα λουλούδια. Η Θεσσαλονίκη θα γιορτάσει τον έρωτα και την αγάπη με 150.000 χιλιάδες κόκκινα τριαντάφυλλα», τόνισε στο ThessToday.gr o Μανώλης Σύλλης, ιδιοκτήτης ανθοπωλείου και μέλος της διοικητικής επιτροπής του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης.

Τα πιο δημοφιλή προϊόντα
Πρώτο στις προτιμήσεις των καταναλωτών είναι το κόκκινο κομμένο τριαντάφυλλο, ο βασιλιάς της ημέρας των ερωτευμένων όπως χαρακτηρίζεται από τους ιδιοκτήτες των ανθοπωλείων. Ακόμη, αρκετά δημοφιλή είναι τα αρκουδάκια, σχεδιασμένα από υφασμάτινα τριαντάφυλλα σε δέκα διαφορετικές αποχρώσεις και τα Forever Roses, αποχυμωμένα τριαντάφυλλα επεξεργασμένα με ειδική μέθοδο τα οποία εμφανίζονται είτε σε γυάλες είτε σε κουτάκια. Πρόκειται για προϊόντα που αντέχουν στην πάροδο του χρόνο και παραμένουν αναλλοίωτα. Επιλογές υπάρχουν, ακόμη, και σε άλλα είδη λουλουδιών όπως οι κόκκινες ζέρμπερες, ορχιδέες, τουλίπες και ανεμώνες.

Παράλληλα, πολλοί καταναλωτές ζητούν μαζί με τις παραγγελίες τους συνοδευτικό κάποιο συμβολισμό της αγκαλιάς που τόσο λείπει όλο αυτό το διάστημα που η πανδημία ταλαιπωρεί όλη την κοινωνία.

«Στη γιορτή των ερωτευμένων το κυρίαρχο δώρο είναι το λουλούδι. Όποιο προϊόν και να αγοράσει ο καταναλωτής για το αγαπημένο του πρόσωπο θα συνοδεύεται από ένα λουλούδι. Εκτός από τα κλασσικά σχέδια, κάθε ανθοπώλης προσπαθεί να δημιουργεί και πιο μοντέρνες κατασκευές με την προμήθεια νέων προϊόντων και να γίνεται αισθητή η διαφορά στον πελάτη», ανέφερε ο κ. Σύλλης.

Το ενδιαφέρον των καταναλωτών
Η ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου και της μητέρας αποτελούν τις δύο γιορτές του χρόνου που σημειώνεται έντονη αγοραστική κινητικότητα τα τελευταία χρόνια. Το ενδιαφέρον, βέβαια, από την πλευρά των πολιτών δεν έχει εκδηλωθεί ακόμη ενώ η μεγαλύτερη προσέλευση παρουσιάζεται συνήθως την παραμονή και ανήμερα του Αγίου Βαλεντίνου. «Μέσω του στολισμού και της προβολής των προϊόντων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης προσπαθούμε να προσελκύσουμε τον κόσμο. Από 7 Φεβρουαρίου αναμένουμε τις προπαραγγελίες και συμβουλεύουμε τους καταναλωτές να το πράξουν έγκαιρα ώστε να μην υπάρξουν τυχόν δυσκολίες και καθυστερήσεις στις παραδόσεις», εξήγησε προσθέτοντας ότι:

«Σίγουρα επιθυμούμε να υπάρξει κινητικότητα στην αγορά όπως και πέρσι που οι πολίτες βοήθησαν την γιορτή των ερωτευμένων και έσπευσαν στα ανθοπωλεία να προμηθευτούν λουλούδια για τους αγαπημένους τους. Εκτός από τους ερωτευμένους, λουλούδια αγοράζουν και άτομα που τα προσφέρουν σε αγαπημένα τους πρόσωπα, είτε συγγενικά είτε φιλικά».

Στα ίδια επίπεδα με πέρσι οι τιμές
Αν και η γενικότερη αύξηση των προϊόντων ενδέχεται να επηρεάσει και τις τιμές των λουλουδιών για την ημέρα των ερωτευμένων, οι ιδιοκτήτες των ανθοπωλείων έχουν σκοπό να κρατήσουν τις περσινές τιμές και να κινηθούν στα ίδια επίπεδα χωρίς αισθητές διαφορές.

Το βέβαιο είναι ότι στόχος και επιθυμία των καταστηματαρχών-μέσα σε όλες τις δυσκολίες της πανδημίας- είναι να εξυπηρετηθούν σωστά οι πελάτες τους και να μείνουν ευχαριστημένοι, ελπίζοντας ότι θα στηρίξουν και πάλι την ημέρα αυτή. «Τα ανθοπωλεία της γειτονιάς είναι κομμάτι του λιανεμπορίου και δίνουν ιδιαίτερη έμφαση στην περίοδο αυτή ώστε να υπάρξει και η ανάλογη ανταπόκριση από τους πελάτες. Με ένα μπουκέτο λουλούδια στο αγαπημένο τους άτομο, οι πολίτες δείχνουν και την αγάπη τους προς εμάς», είπε κλείνοντας.

πηγή thesstoday.gr

 

 

Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr

Ειδήσεις