Back to Top
#TAGS ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ Αιγιάλεια Νάσος Νασόπουλος Γυναικοκτονία Ρούλα Πισπιρίγκου Travel West Forum
Αγγελίες
Μην ψάχνεις, βρες στο
THE BEST

ΑΓΟΡΑ

/

Σχολιασμός Θεμάτων Αρχών Οικονομικής Θεωρίας & Φυσικής, από το Φροντιστήριο Ορμή

Σχολιασμός Θεμάτων Αρχών Οικονομικής Θεω...

Δείτε αναλυτικά

Αρχές Οικονομικής Θεωρίας

Τα φετινά θέματα στο μάθημα «Αρχές Οικονομικής Θεωρίας» χαρακτηρίζονται δυσκολότερα από προηγούμενες χρονιές, αλλά αντιμετωπίσιμα από κάθε καλά προετοιμασμένο μαθητή.

Αναλυτικότερα:

Στο ΘΕΜΑ Α (στις ερωτήσεις κλειστού τύπου) οι προτάσεις Σωστού –Λάθους ήταν σαφείς και αναφέρονταν σε ευρύ φάσμα της ύλης. Αντίστοιχα οι δυο ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής απαιτούσαν μαθηματική επίλυση, παρόλα αυτά αφορούσαν θέματα αναμενόμενα.

Στο ΘΕΜΑ Β (ερωτήσεις κλειστού τύπου) οι μαθητές κλήθηκαν να απαντήσουν σε απόλυτα αναμενόμενες ερωτήσεις που αφορούσαν το πρώτο κεφάλαιο και συγκεκριμένα την ενότητα των κοινωνικών θεσμών.

Στο ΘΕΜΑ Γ, οι μαθητές εξετάστηκαν σε μια άσκηση 7ου κεφαλαίου (αναμενόμενο δεδομένου ότι μετά από χρόνια εξετάστηκε ξανά το συγκεκριμένο κεφάλαιο). Υπολογιστικά ζητήθηκαν όλα τα πιθανά θέματα, παρόλα αυτάδενυπήρξε καμία ερώτηση ερμηνείας. Αν και τα ερωτήματα ήταν αρκετά, ήταν σαφώς διατυπωμένα και δεν αναμένεται να δυσκολέψουν τους μαθητές.

Στο ΘΕΜΑ Δ, οι μαθητές βρέθηκαν αντιμέτωποι με μια άσκηση 3ου κεφαλαίου. Τα δυο πρώτα ερωτήματα μπορούν να χαρακτηριστούν εύκολα και κλασσικά ερωτήματα του συγκεκριμένου κεφαλαίου. Αντίθετα, το τελευταίο ερώτημα (Δ3) ήταν αρκετά απαιτητικό. Απαιτούσε συνθετική και οργανωτική σκέψη, προσεκτικούς μαθηματικούς υπολογισμούς και «ψυχραιμία». Δεν εξετάστηκε όπως συνηθίζεται στο συγκεκριμένο θέμα, άσκηση 5ου κεφαλαίου, το «κενό» καλύφθηκε από το 2ο πολλαπλής

Φυσική

Τα θέματα στο μάθημα της Φυσικής σήμερα, χαρακτηρίζονται από σαφήνεια και ακρίβεια στη διατύπωση. Καλύπτουν ευρύ φάσμα της ύλης, δίνοντας μεγαλύτερη έμφαση στο κεφάλαιο του ηλεκτρομαγνητισμού.

Η επίλυσή τους απαιτούσε αρκετούς και απαιτητικούς υπολογισμούς κάτι το οποίο με τη σειρά του απαιτούσε αρκετό χρόνο. Για ορισμένους μαθητές οι 3 διαθέσιμες ώρες αποτέλεσαν οριακό διάστημα.

Αξίζει να υπογραμμίσουμε πως προκειμένου οι μαθητές να ανταποκριθούν με επιτυχία στα θέματα αυτά, απαιτούνταν σε βάθος κατανόηση εννοιών από προηγούμενες τάξεις (Α και Β Λυκείου).

Σε κάθε περίπτωση τα θέματα χαρακτηρίζονται από κλιμακούμενη δυσκολία, κάτι το οποίο αναμένεται να διαφοροποιήσει τους πολύ καλά προετοιμασμένους μαθητές.

 

Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr

Αγορά