Back to Top
#TAGS ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ Αιγιάλεια Νάσος Νασόπουλος Γυναικοκτονία Ρούλα Πισπιρίγκου Travel West Forum
Αγγελίες
Μην ψάχνεις, βρες στο
THE BEST

ΑΓΟΡΑ

/

Ο Αλέξανδρος Ηλιόπουλος αναλύει απλά και κατανοητά τις προϋποθέσεις για ένα επιτυχημένο e-shop

Ο Αλέξανδρος Ηλιόπουλος αναλύει απλά και...

Έξυπνα tips για την κατασκευή και διαχείριση του δικού σας e-shop

Με το πρόγραμμα κρατικής επιχορήγησης της κατασκευής e-shop, οι ενδιαφερόμενοι έχουν κυριολεκτικά κατακλυστεί από μία πλημμυρίδα αναλύσεων, προσφορών και πληροφοριών, οι οποίες αρκετές φορές είναι και αντικρουόμενες.

Συνεπώς, θέλοντας να διαφωτίσουμε τους αναγνώστες ως προς το συγκεκριμένο αντικείμενο, μιλήσαμε με έναν ειδικό, τον Αλέξανδρο Ηλιόπουλο της Rock Media, ο οποίος υπήρξε αναλυτικός και ταυτόχρονα απλός στην ανάλυσή του για το τι συνιστά ένα επιτυχημένο e-shop για μία επιχείρηση που θέλει να χαρακτηρίζει εαυτόν ως σύγχρονη.

Ξεκίνησε με τρεις βασικές παρατηρήσεις:

  • "Το Eshop απαιτεί τη δική σας ενεργή εμπλοκή κατά τη διάρκεια της κατασκευής του".
  • "Η κατασκευή του απαιτεί την εμπλοκή πολλών επαγγελματιών. Εκτός από τον Web Designer που θα κατασκευάσει την ηλεκτρονική πλατφόρμα, θα χρειαστείτε γραφίστα, φωτογράφο, διαφημιστή κλπ".
  • "Η λειτουργία του E-shop απαιτεί τη συνδρομή περισσότερων του ενός ατόμου, ώστε να τρέξει ομαλά. Ένα άτομο δεν είναι αρκετό για να διεκπεραιώσει όλα τα στάδια, από την αγορά, μέχρι τη παραγγελία, τη συσκευασία και την αποστολή του προϊόντος στον αγοραστή".

Στη συνέχεια, ο κ. Ηλιόπουλος σημείωσε πως "το E-shop είναι ένα κανονικό κατάστημα για το οποίο θα πρέπει να μοχθήσετε, μέχρι να το στήσετε και να αποκτήσετε αυτοματισμούς στη καθημερινή λειτουργία του. Ο Web Designer είναι ο άνθρωπος που θα κατασκευάσει το E-shop για λογαριασμό σας και θα καταχωρίσει στο σύστημα όλα τα προϊόντα σας. Θα πρέπει να συννενοηθείτε μαζί του για το ύφος του E-shop, την αισθητική του, τα χρώματα, την αρχιτεκτονική της πληροφορίας, τους στόχους της στρατηγικής σας και πολλά άλλα θέματα τεχνικής φύσεως". Και συνεχίσε με όλα όσα πρέπει παράλληλα, να φροντίσουν οι  επιχειρηματίες, από τη μεριά τους:

Κατηγοριοποίηση των προϊόντων: "Χωρίστε τα προϊόντα σε κατηγορίες και υποκατηγορίες. Είναι πολύ σημαντικό να το κάνετε, διότι αυτό θα επηρεάσει την εμφάνιση των προϊόντων σας στις μηχανές αναζήτησης (Google κλπ.). Η εμπειρία σας από τη καθημερινή επαφή με τον πελάτη και η μελέτη του ανταγωνισμού θα σας δείξει τον δρόμο".

Επαγγελματική Φωτογράφηση των προϊόντων: "Εξασφαλίστε κατά προτίμηση φωτογραφίες σε τετράγωνες διαστάσεις και με επαγγελματικές προδιαγραφές. Οι όμορφες φωτογραφίες φέρνουν καλές πωλήσεις στο διαδίκτυο. Εμπιστευθείτε έναν επαγγελματία φωτογράφο ο οποίος θα κάνει τη διαφορά στο οπτικό αποτέλεσμα του καταστήματός σας".

Συνοδευτικά Κείμενα για όλα τα προϊόντα: "Στο E-shop, κάθε προϊόν θα έχει τη δική του ξεχωριστή σελίδα με φωτογραφίες και κείμενο που θα περιγράφει τα χαρακτηριστικά του. Αυτό το κείμενο πρέπει να περιέχει λέξεις κλειδιά με τις οποίες ο χρήστης αναζητά το προϊόν στις διάφορες μηχανές αναζήτησης. Αυτά τα κείμενα πρέπει να τα ετοιμάσετε και να τα δώσετε στον υπεύθυνο διαχειριστή (μαζί με τις φωτογραφίες) ώστε να τα καταχωρήσει στο Eshop σας".

Διαφημιστικό Budget: "Αν σκέπτεστε να δημιουργήσετε E-shop χωρίς να το διαφημίζετε, ειδικά τους πρώτους μήνες, τότε είναι καλύτερο να μη το δημιουργήσετε καθόλου.  Ένα E-shop χρειάζεται τη διαφήμιση για να γίνει γνωστό τους χρήστες του διαδικτύου. Ξεχωρίστε ένα ποσό το οποίο θα ξοδεύετε σε μηνιαία βάση για Διαφημίσεις στα Social Media ή στα Google Ads".

Καθορισμός Διαδικασιών: "Θα πρέπει να ξεκαθαρίσετε τις διαδικασίες που ξεκινούν από την παραγγελία ενός προϊόντος μέχρι την αποστολή του στον πελάτη".

Σταθερά & Μεταβλητά κόστη: λειτουργία του E-shop δεν είναι δωρεάν. Θα πρέπει να υπολογίσετε στα ετήσια έξοδά σας και τα έξοδα φιλοξενίας του E-shop, προστασίας και συντήρησης της πλατφόρμας και υποστήριξης από τον διαχειριστή της".

 

ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: "Μια διαδικασία που ο πελάτης αρκετές φορές ξεχνά να υπολογίσει είναι η εισαγωγή των προϊόντων στη πλατφόρμα του E-shop. Η εισαγωγή των προϊόντων είναι μια διαδικασία που εκτελείται με το πέρας κατασκευής του E-shop. Πρόκειται για ένα χρονοβόρο έργο που απαιτεί μεγάλη προσοχή, ειδικά αν πρέπει να καταχωρηθούν πολλά προϊόντα και σε πολλαπλές γλώσσες. Σκεφτείτε ότι για να καταχωρηθεί ένα προϊόν, σε μία γλώσσα, στην πλατφόρμα του E-shop, απαιτούνται περίπου 4-7 λεπτά, ανάλογα με τα δεδομένα του. Για κάθε προϊόν ξεχωριστά, θα πρέπει να καταχωρηθούν οι φωτογραφίες του, το συνοδευτικό κείμενο, οι ρυθμίσεις για το SEO και τα προτεινόμενα συμπληρωματικά προϊόντα. Το κόστος για τη καταχώρηση των προϊόντων στη πλατφόρμα του E-shop δεν περιλαμβάνεται στη κατασκευή του και θα πρέπει να υπολογιστεί ξεχωριστά".

 

*Ο Αλέξανδρος Ηλιόπουλος είναι επαγγελματίας κατασκευαστής Ιστοσελίδων και Eshops.

 

Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr

Αγορά