Back to Top
#TAGS Αιγιάλεια Δελτίο Ειδήσεων Κορωνοϊός Αμερικανικές Προεδρικές Εκλογές 2020 ΧΑΡΤΗΣ ΚΟΡΩΝΟΪΟΥ
Αγγελίες
Μην ψάχνεις, βρες στο
THE BEST

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

/

Κι όμως αυτό είναι το επάγγελμα που δεν κινδυνεύει στο μέλλον από τα ρομπότ

Κι όμως αυτό είναι το επάγγελμα που δεν ...

Επειδή πρόκειται ένα επάγγελμα άρρηκτα συνυφασμένο με την ανθρώπινη αλληλεπίδραση.

Η αυτοματοποίηση και η ανάπτυξη της ρομποτικής υπόσχονται να διευκολύνουν την καθημερινότητα των ανθρώπων, απειλούν ωστόσο να αντικαταστήσουν μια σειρά επαγγελματιών. Σύμφωνα με έρευνες, περίπου το 30% των επαγγελμάτων, που σήμερα εξασκούν άνθρωποι, υπολογίζεται ότι θα εξαφανιστούν μέσα στην επόμενη 10ετία! Οι πωλητές ωστόσο δεν έχουν κάτι να... φοβούνται, καθώς είναι σχεδόν αδύνατο να υποκατασταθούν από τις διαθέσιμες τεχνολογίες αυτοματοποίησης.

Αυτό επισημαίνουν ο ΣΕΒ και το ελληνογερμανικό επιμελητήριο σε έκθεση για τις σύγχρονες γνώσεις και δεξιότητες που χρειάζονται οι επαγγελματίες των πωλήσεων.

Επιπλέον, η έκθεση του Παγκόσμιου Οικονομικού Φόρουμ για το Μέλλον των Θέσεων Εργασίας εντάσσει τους Πωλητές στην κατηγορία των επαγγελμάτων που δεν προβλέπεται να επηρεαστούν από το κύμα αυτοματοποίησης, ακριβώς επειδή πρόκειται ένα επάγγελμα άρρηκτα συνυφασμένο με την ανθρώπινη αλληλεπίδραση.

«Αυτό, όμως, σε καμία περίπτωση δεν αναιρεί την ανάγκη για αναβάθμιση των γνώσεων και των δεξιοτήτων τους στο σημερινό περιβάλλον ταχύτατων τεχνολογικών εξελίξεων. Στη σύγχρονη εκδοχή του επαγγέλματος, οι πωλητές οφείλουν να εξοικειώνονται με τη χρήση των νέων τεχνολογιών, να αφομοιώνουν νέες τεχνικές πωλήσεων και μάρκετινγκ και να διατηρούν επαρκή γνώση για τα χαρακτηριστικά των προϊόντων που πωλούν τα οποία, λόγω της τεχνολογικής εξέλιξης, μεταβάλλονται αρκετά συχνά», σημειώνεται.

Σύμφωνα με έρευνα που διεξήχθη μεταξύ επιχειρήσεων από τους κλάδους του λιανικού εμπορίου και της μεταποίησης οι δεξιότητες των πωλητών που αξιολογούνται ως ιδιαίτερα σημαντικές είναι η «Επικοινωνία», «Κριτική σκέψη», «Εργασία σε ομάδες» και «Διαχείριση χρόνου», «Προσδιορισμός των αναγκών του πελάτη», «Προσεκτική ακρόαση», «Διασφάλιση της ικανοποίησης του πελάτη» και «Διαπραγμάτευση».

Οι επιχειρήσεις εξέφρασαν έντονο ενδιαφέρον για την υλοποίηση εκπαιδευτικών προγραμμάτων που χρησιμοποιούν τεχνικές Μάθησης με Βάση την Εργασία δηλαδή πρακτική άσκηση (63%) και δευτερευόντως μαθητεία (50%). Επίσης περισσότερες από 7 στις 10 επιχειρήσεις αντιμετωπίζουν θετικά το ενδεχόμενο συμμετοχής τους στη διαμόρφωση ενός πρότυπου προγράμματος κατάρτισης για Πωλητές.

Ειδήσεις