Back to Top
#TAGS Αιγιάλεια Δελτίο Ειδήσεων Κορωνοϊός Καταλήψεις ΧΑΡΤΗΣ ΚΟΡΩΝΟΪΟΥ
Αγγελίες
Μην ψάχνεις, βρες στο
THE BEST

BEAUTY

/

Θα τολμήσετε το «απόλυτο τίποτα» στο μακιγιάζ; Το nude γίνεται ακόμα πιο αόρατο

Θα τολμήσετε το «απόλυτο τίποτα» στο μακ...
Μπακοπούλου Άντυ
[email protected]

Από τον Gucci ως τους Balmain και Beckham τα πρόσωπα δείχνουν πιο αμακιγιάριστα από ποτέ

To έντονο μακιγιάζ στα γυναικεία πρόσωπα είναι εντελώς ξεπερασμένο και όταν μια γυναίκα το «χρειάζεται» οφείλει να αναζητήσει «αόρατα» προιόντα. Αυτό ισχυρίζονται πασίγνωστα luxury brands τα οποία καθιερώνουν τάσεις και συνδέουν τα ρούχα τους με beauty trends που επηρεάζουν την ευρύτερη αγορά. Αποψή τους για την ομορφιά της καθημερινότητας του προσεχούς χειμώνα; Ένα nude make up ακόμα πιο αφαιρετικό, με λίγα λόγια «το απόλυτο τίποτα», Τουλάχιστον σαν πρώτη εντύπωση.

Chanel

Chanel

Chanel

Chanel

Gucci

Gucci

Gucci

Gucci

Στα shows των οίκων Chanel, Gucci, Ferragamo, Balmain, Beckham νεαρότερα και μεγαλύτερα μοντέλα έδειχναν εντελώς αμακιγιάριστα. Όμως τα πρόσωπά τους ήταν καθαρά, φωτεινά, ενυδατωμένα, με τα χείλη να χρωματίζονται ανεπαίσθητα σε ροζ, μπεζ και ροδακινί τόνους. Στόχος η απόλυτη φυσικότητα της νεότητας αλλά και μια επιδερμίδα εμφανώς περιποιημένη. Ετσι, άλλωστε τα βλέμματα προσηλώνονται στα ρούχα. Υπάρχει βέβαια και η άλλη, φανταχτερή «σχολή», του έντονου eye liner, των pop χρωματιστών χειλιών και της φλογερής, μεσογειακής ντίβας. Μήπως όμως πλέον η minimal απλότητα αρμόζει στη ρουτίνα δρόμου της σύγχρονης γυναίκας;  

 

 

 

Ferragamo

Ferragamo

Ferragamo

Ferragamo

Ferragamo

Ferragamo

Ferragamo

Ferragamo

Ferragamo

Ferragamo

Balmain

Balmain

Balmain

Balmain

Balmain

Balmain

Victoria Beckham

Victoria Beckham

Victoria Beckham

Victoria Beckham

Victoria Beckham

Victoria Beckham

Best View