Back to Top
#TAGS Αιγιάλεια Δελτίο Ειδήσεων Κορωνοϊός Πανελλήνιες Εξετάσεις 2020 I Can't Breathe ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
Εξάπλωση κορωνοϊού Χάρτης

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

/

Πτώση 40% σε σχέση με πέρσι στα εμπορικά της Πάτρας

Πτώση 40% σε σχέση με πέρσι στα εμπορικά της Πάτρας
Τσίχλα Κωνσταντίνα
[email protected] , Facebook Page

Τι λέει στο thebest.gr ο Πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου της Πάτρας

Μειωμένη είναι η κίνηση στα εμπορικά καταστήματα της Πάτρας.

Μετά από ένα μεγάλο χρονικό διάστημα που παρέμειναν κλειστά στο πλαίσιο της αντιμετώπισης της πανδημίας άνοιξαν πριν δύο εβδομάδες, όμως η κίνηση σε αυτά είναι υποτονική, όπως αναφέρει στο thebest.gr, ο Πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου της Πάτρας,  Κώστας Ζαφειρόπουλος.

Σημαντικό ρόλο φαίνεται ότι παίζει και η στροφή των πατρινών σε εμπορικά καταστήματα Πολυεθνικών αλυσίδων, κυρίως με ρούχα και παπούτσια. 

Χαρακτηριστικό είναι ότι καθημερινά έξω από τα καταστήματα στην Αγίου Νικολάου, σχηματίζονται μεγάλες ούρες από πατρινούς που περιμένουν υπομονετικά. 

 

Πτώση 40% σε σχέση με πέρσι σημειώνουν οι έμποροι

«Τις πρώτες δύο μέρες φάνηκε να υπάρχει ένα κύμα καταναλωτών, όμως αυτό δεν συνεχίστηκε τις επόμενες μέρες. Η κίνηση είναι ιδιαίτερα μειωμένη και υποτονική. Χαρακτηριστικά θα λέγαμε ότι σε σχέση με πέρσι, την ίδια εποχή, σημειώνεται μία πτώση της τάξης του 40%» εξηγεί ο κ. Ζαφειρόπολος.

Όπως αναφέρει οι καταναλωτές αποφασίζουν να καλύψουν τις πραγματικές και βασικές τους ανάγκες καθώς νιώθουν οικονομική ανασφάλεια. Το θέμα της πανδημίας το έχουν ξεχάσει, μας λέει.

Οι πατρινοί στρέφονται στις μεγάλες πολυεθνικές αλυσίδες προκειμένου να κάνουν τις αγορές τους και όχι στην τοπική αγορά.

Από την άλλη, όπως λέει οι πατρινοί στρέφονται στις μεγάλες πολυεθνικές αλυσίδες προκειμένου να κάνουν τις αγορές τους και όχι στην τοπική αγορά.

«Οι ουρές που βλέπουμε τώρα έξω από τα καταστήματα των πολυεθνικών αλυσίδων, όπως για παράδειγμα στην Αγίου Νικολάου, πριν την πανδημία, σχηματίζονταν μέσα στα καταστήματα. Είναι γεγονός ότι οι πατρινοί δεν προτιμούν την τοπική αγορά

Βέβαια αν κάνουν, αυτή τη στιγμή, μία έρευνα αγοράς, θα δουν ότι και στα τοπικά καταστήματα υπάρχει και η ποικιλία και οι τιμές που αναζητούν. Υπάρχουν προσφορές. Ιδιαίτερα δελεαστικές, αυτή την περίοδο στα τοπικά καταστήματα της Πάτρας» αναφέρει.

Να σημειώσουμε ότι ανησυχητικά είναι τα μηνύματα από τον κλάδο εστίασης και αναψυχής στην Πάτρα, τις πρώτες ημέρες επαναλειτουργίας των καταστημάτων, μετά από δυόμιση μήνας καραντίνας. Όπως εξήγησε χθες στο thebest.gr ο Σπύρος Στεργίου, Πρόεδρος Συλλόγου Καταστηματαρχών Εστίασης & Αναψυχής Ν. Αχαΐας, η κίνηση στα καταστήματα, καφέ και εστιατόρια, είναι μειωμένη τουλάχιστον κατά 50% και σίγουρα κατώτερη των προσδοκιών των επιχειρηματιών.

Στους καταναλωτές επικρατεί, όπως φαίνεται, κλίμα αβεβαιότητας και ανασφάλειας για το τι θα συμβεί, σε οικονομικό επίπεδο, τον δύσκολο χειμώνα που έρχεται. Κατά συνέπεια οι καταναλωτές είναι επιφυλακτικοί. Η κίνηση στα καταστήματα περιορίζεται σε αυτά του κέντρου, εξηγεί ο κ. Στεργίου, αλλά και αυτοί που βγαίνουν δεν καταναλώνουν όπως πριν.

Ειδήσεις