Back to Top
#TAGS ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ Αιγιάλεια Νάσος Νασόπουλος Ρούλα Πισπιρίγκου Βασιλιάς Κάρολος της Αγγλίας Κέιτ Μίντλετον
Αγγελίες
Μην ψάχνεις, βρες στο
THE BEST

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

/

ΔΚΜ κατά Αϊβαλή για τη νέα σιδηροδρομική γραμμή της Πάτρας

ΔΚΜ κατά Αϊβαλή για τη νέα σιδηροδρομική...

Εκφράζει προσωπικές απόψεις, σύμφωνα με την συνδικαλιστή παράταξη

Επίθεση στον πρόεδρο του ΤΕΕ Δυτικής Ελλάδας Βασίλη Αϊβαλή για τις θέσεις τους αναφορικά με την υπογειοποίηση του τρένου στην Πάτρα, από την συνδικαλιστική παράταξη της ΔΚΜ / Τμήμα Δυτικής Ελλάδας. Όπως αναφέρει σε ανακοίνωση της:

«Τις τελευταίες ημέρες ο πρόεδρος του ΤΕΕ/ΤΔΕ, κ. Βασίλης Αϊβαλής με συνέντευξή του στον ραδιοσταθμό «Στο Κόκκινο Πάτρας 107,7» μίλησε για το έργο της νέας σιδηροδρομικής γραμμής. Ο κ. Αϊβαλής εξέφρασε την ικανοποίησή του, λέγοντας ότι το  ΤΕΕ έλαβε τις αντίστοιχες προμελέτες για το κομμάτι Ρίο-Κανελλόπουλου από τον πρώην υπουργό Χρήστο Σπίρτζη, χρησιμοποιώντας τον τίτλο «προμελέτες υπάρχουν».

Προφανώς, οι απόψεις του Προέδρου του ΤΕΕ/ΤΔΕ είναι προσωπικές, καθώς στην πρόσφατη συνεδρίαση της Διοικούσας Επιτροπής δεν ελήφθη κάποια απόφαση, αλλά έγινε απλώς συζήτηση για το αν θα πρέπει να υπάρξει ανακοίνωση για το θέμα αυτό. Η Δημοκρατική Κίνηση Μηχανικών/ΤΔΕ, έχοντας ως γνώμονα την ορθή ενημέρωση των συμπολιτών και την ουσιαστική συνδρομή στα μεγάλα τεχνικά θέματα της περιοχής, εκτιμά ότι θα ήταν χρήσιμο, λόγω του μεγέθους και της πολυπλοκότητας του έργου και με δεδομένη την ανακοίνωση της ΕΡΓΟΣΕ η οποία αναφέρει πως οι όποιες μελέτες είναι ελλιπείς και δεν έχει υποβληθεί ο απαραίτητος Φάκελος Μεγάλου Έργου, αφενός να κληθούν στελέχη της ΕΡΓΟΣΕ για ενημέρωση του ΤΕΕ, αφετέρου να συσταθεί ομάδα εργασίας με εξειδικευμένα μέλη, έτσι ώστε να παραλάβουν το ψηφιοποιημένο αρχείο που απέστειλε ο πρώην υπουργός στο ΤΕΕ/ΤΔΕ.

Η αποστολή τους πρέπει να είναι, αφενός να αξιολογήσουν τη βασιμότητα των στοιχείων και αφετέρου να αποφανθούν εάν το έργο, στις εναλλακτικές λύσεις του, είναι χρηματοδοτήσιμο.

Η Δημοκρατική Κίνηση Μηχανικών/ΤΔΕ θεωρεί  επιστημονικά και τεχνοκρατικά απαράδεκτο, η χρηματοδότηση ενός έργου να προκύπτει από την πιθανολογούμενη έκπτωση που μπορεί να προσφέρει ο εκάστοτε εργολάβος, όπως εμφανίζεται στην ανάλυση κόστους-οφέλους που παρέδωσε ο κ. Σπίρτζης στους φορείς της περιοχής μας.

Επίσης, δεν νοείται ο σχεδιασμός ενός τόσο σημαντικού έργου να γίνεται αποσπασματικά (π.χ. μέχρι την Κανελλοπούλου και…μετά βλέπουμε). Απαιτείται ο σχεδιασμός να είναι συνολικός, ρεαλιστικός και εφαρμόσιμος, τόσο ως προς τον τρόπο διέλευσης της νέας σιδηροδρομικής γραμμής όσο και ως προς τα οικονομικά δεδομένα του. 

Η Πάτρα πρέπει επιτέλους να αποκτήσει σύγχρονο τρένο και όσοι προσπάθησαν κατά τη διάρκεια της προηγούμενης κυβερνητικής περιόδου να ναρκοθετήσουν το σιδηροδρομικό έργο από το Ρίο και μετά, υποσχόμενοι μη ρεαλιστικές λύσεις βλέποντας να χάνουν την εξουσία, οφείλουν να απολογηθούν στους συμπολίτες μας αντί να εμφανίζονται μετεκλογικά σε ρόλο Μαρίας Αντουανέτας.»

 

Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr

Ειδήσεις